Перегляд за Автор "Tytovych Andrii Oleksandrovych"
Зараз показуємо 1 - 14 з 14
Результатів на сторінці
Налаштування сортування
Документ Вдосконалення швидкісних та швидкісно-силових здібностей у школярів спортивних секцій з легкої атлетики(СумДПУ імені А. С. Макаренка, 2022) Головченко Олексій Іванович; Holovchenko Oleksii Ivanovych; Востоцька Ірина Федорівна; Vostotska Iryna Fedorivna; Титович Андрій Олександрович; Tytovych Andrii OleksandrovychСтаття присвячена проблемі розвитку фізичних якостей у школярів. Існуючі програми підвищення ефективності фізичної культури і спорту враховують один із компонентів особистісно орієнтованого підходу, маючи за мету підвищення або фізичної підготовки, або рівня здоров'я, або мотиваційної структури особистості. Тому розробка програм удосконалення швидкості та швидкісно-силових якостей на базі спортивних секцій визначає актуальність та новизну дослідження. Розроблено програму вдосконалення швидкості та швидкісно-силових якостей «Олімпієць» з теоретичним та практичним напрямами підготовки. Теоретичний напрям передбачав розгляд теоретичних питань фізичної культури і спорту. Практичний напрям включав удосконалення техніки бігу хлопців на середні та довгі дистанції з урахуванням каденсу із застосування мобільних додатків, спеціальні бігові вправи та вправи на вдосконалення швидкості та швидкісно-силових якостей (стрибкові вправи, вправи з обтяженнями, вправи з власною вагою тіла або вагою тіла партнера).Документ Використання методу проєктів на заняттях з фізичного виховання як засіб підвищення інтересу до навчання студентів у ЗВО(СумДПУ імені А. С. Макаренка, 2020) Востоцька Ірина Федорівна; Vostotska Iryna Fedorivna; Головченко Олексій Іванович; Holovchenko Oleksii Ivanovych; Титович Андрій Олександрович; Tytovych Andrii OleksandrovychУ статті розкриваються особливості використання методу проектів на заняттях із фізичного виховання. Актуалізована можливість покращення фізичного та емоційного стану студента у процесі його проектної діяльності, а також підвищення інтересу до занять. Спортивні свята, естафети та квест-ігри – форми залучення студентів до систематичних занять фізичними вправами, які сприяють пропаганді здорового способу життя, розвитку фізичних якостей, покращення діяльності основних фізіологічних систем організму, виховання позитивних морально-вольових якостей та творчих здібностей.Документ Морфо-функціональні чинники, що зумовлюють вияв максимальної м’язової сили(СумДПУ імені А. С.Макаренка, 2023) Гончар Роман; Honchar Roman; Титович Андрій Олександрович; Tytovych Andrii OleksandrovychВ статті аналізувалися дані про ознаки морфо-функціональні чинники, що зумовлюють вияв максимальної м’язової сили. Поняття «м’язова сила» використовується для визначення здатності людини долати опір або протидіяти опору за допомогою м’язового тонусу [1]. Рівень сили, який демонструє спортсмен, залежить від різноманітних факторів: фізіологічного діаметра м’яза, частки швидко скорочувальних м’язових волокон, кількості залучених рухових одиниць (МО), синхронності синергічної активності м’язів, м'язів-антагоністів [2]. Силова здатність конкретного спортивного руху визначається біохімічною структурою руху — можливістю залучення великих м’язових груп, довжиною плеча важеля.Документ Нетрадиційні форми занять з фізичного виховання(2021) Востоцька Ірина Федорівна; Vostotska Iryna Fedorivna; Головченко Олексій Іванович; Holovchenko Oleksii Ivanovych; Титович Андрій Олександрович; Tytovych Andrii OleksandrovychУ навчальному посібнику міститься інформація про зміст та особливості проведення веселих спортивних свят, квестів та міні-квестів за програмним матеріалом. Навчальний посібник створено для студентів та викладачів з фізичного виховання педагогічних університетів.Документ Педагогічні умови гуманізації фізичного виховання студентів(СумДПУ імені А. С. Макаренка, 2021) Луценко Андрій Михайлович; Lutsenko Andrii Mykhailovych; Титович Андрій Олександрович; Tytovych Andrii OleksandrovychВиходячи з поставлених автором завдань по формуванню особистості студента-фахівця в галузі фізичного виховання, хотілося б докладніше зупинитися, спираючись на педагогіку сімейного виховання, на фізичне виховання в сім'ї. Здається, що в даному дослідженні це питання має важливе значення, так як через короткий відрізок часу молоді люди стануть молодими батьками і від того, наскільки повно вони будуть володіти знаннями, навичками, вміннями фізичної культури, наскільки повно вона увійде в їхнє життя і побут, буде залежати здоров'я нації.Документ Педагогічні умови гуманізації фізичного виховання студентів(СумДПУ імені А. С. Макаренка, 2021) Луценко Андрій Михайлович; Lutsenko Andrii Mykhailovych; Титович Андрій Олександрович; Tytovych Andrii OleksandrovychВиходячи з поставлених автором завдань по формуванню особистості студента-фахівця в галузі фізичного виховання, хотілося б докладніше зупинитися, спираючись на педагогіку сімейного виховання, на фізичне виховання в сім'ї. Здається, що в даному дослідженні це питання має важливе значення, так як через короткий відрізок часу молоді люди стануть молодими батьками і від того, наскільки повно вони будуть володіти знаннями, навичками, вміннями фізичної культури, наскільки повно вона увійде в їхнє життя і побут, буде залежати здоров'я нації.Документ Психічний стан як характеристика психічної діяльності спортсмена(СумДПУ імені А. С. Макаренка, 2017) Титович Андрій Олександрович; Tytovych Andrii Oleksandrovych; Востоцька Ірина Федорівна; Vostotska Iryna FedorivnaУ статті проаналізовано визначення ієрархічної підструктури психічного стану, який є важливим не тільки в методологічному плані, але і в теоретичному, оскільки підкреслює необхідність різнобічного комплексного підходу до дослідження цього явища. Мета статті: вивчення проблеми психічних станів, що виникають у зв'язку з тренувальною діяльністю спортсменів. Методи дослідження: теоретичний аналіз і узагальнення науково-методичної літератур; психологічне, педагогічне тестування; методи математичної обробки даних. Результати дослідження. У дослідженні показано, що на динаміку психічних станів діють зовнішні і внутрішні чинники: вік спортсмена, спортивний стаж, інтенсивність тренувань, емоційна неврівноваженість, рівень тривожності, домінантності, спілкування. Практичне значення. Отримані дані знайдуть застосування в подальших наукових дослідженнях проблеми індивідуалізації тренувального процесу на основі врахування психічного стану спортсменів. Висновки та перспективи подальших розвідок. Вивчення навіть у тренувальною діяльністю спортсменів, до цього часу не стало предметом систематичних досліджень, хоча це є вельми суттєвим не тільки для психології як науки, а й для практики спорту.Документ Роль психічного стану в діяльності людини(СумДПУ імені А. С. Макаренка, 2018) Титович Андрій Олександрович; Tytovych Andrii Oleksandrovych; Востоцька Ірина Федорівна; Vostotska Iryna FedorivnaУ статті проаналізовано роль психічного стану в діяльності людини. Контроль і керування психічним станом людини як суб'єкта діяльності - необхідна умова для вирішення практичних завдань підвищення ефективності діяльності. Саме потреби практики й зумовили те, що проблема психічних станів найбільший розвиток отримала у прикладних дослідженнях. Метою статті є визначення ролі психічного стану спортсменів, які можна використовувати для оцінки успішності їх тренувальної діяльності. Методи дослідження: теоретичний аналіз і узагальнення науково-методичної літератури. Результати дослідження. Здійснено теоретичний аналіз проблеми взаємозв'язку результативності спортивної діяльності і психічного стану спортсменів. Практичне значення отриманих результатів полягає в тому, що розроблено способи оцінки відповідності психічного стану.Висновки та перспективи подальших розвідок. Досі не виявлені конкретні ознаки психічних станів, що мають позитивний або негативний вплив на успішність рухових спортивних дій.Документ Роль психічного стану в діяльності студентів-спортсменів(2015) Титович Андрій Олександрович; Tytovych Andrii OleksandrovychУ статті проаналізовано визначення ієрархічної підструктури психічного стану, який є важливим не тільки в теоретичному плані, але й у методологічному, оскільки підкреслює необхідність різнобічного комплексного підходу до дослідження цього явища. Між діяльністю і станом існує діалектичний зв’язок: умови та значимість діяльності детермінують особливості стану, які у свою чергу впливають на успішність діяльності. Тому проблема взаємозв’язку діяльності та стану займає чільне місце в роботах як загально-психологічного плану, так і в психологічних дослідженнях прикладного, орієнтованого на потреби військової, трудової або спортивної діяльності. Незважаючи на наявність цих та інших, не згаданих вище досліджень, можна констатувати, що проблема психічних станів, які виникають у процесі діяльності й багато в чому визначають її успішність, ще далеко не вирішена. Вивчення, навіть у загальному плані, проблеми психічних станів, що виникають у зв’язку з тренувальною діяльністю спортсменів, до цих пір ще не стало предметом систематичних досліджень, хоча це вельми суттєво не тільки для психології як науки, а й для практики спорту.Документ Стимулювання мотивації фізичного самовдосконалення студента – майбутнього вчителя(СумДПУ імені А. С. Макаренка, 2021) Серединський Богдан Ігорович; Seredynskyi Bohdan Ihorovych; Титович Андрій Олександрович; Tytovych Andrii OleksandrovychЗ огляду на специфіку фізичної діяльності студента, розглянуті найбільш ефективні методи виявлення стимулів і бар'єрів мотивації фізичного самовдосконалення студента – майбутнього вчителя. Взявши за основу аналіз і самоаналіз фізичного самовдосконалення студента, ми провели дослідно-експериментальну роботу з виявлення найбільш значущих системо утворюючих стимулів і бар'єрів мотивації фізичного самовдосконалення.Документ Фізична підготовка майбутніх офіцерів(2023) Титович Андрій Олександрович; Tytovych Andrii Oleksandrovych; Шемчук Вадим; Shemchuk Vadym; Хацаюк Олександр; Khatsaiuk OleksandrМонографію присвячено актуальним питанням формування фізичної готовності майбутніх офіцерів інституцій сектору безпеки і оборони України (складової бойової готовності) в системі індивідуального фізичного тренування із використанням сучасних технічних засобів навчання та тренажерного обладнання. Монографія буде корисною для курсантів (слухачів) вищих військових навчальних закладів, курсових офіцерів, інструкторів з фізичної підготовки та спорту, викладачів фізичної та спеціальної фізичної підготовки вищих військових навчальних закладів (закладів вищої освіти зі специфічними умовами навчання), військовослужбовців різних вікових груп та категорій інституцій сектору безпеки і оборони України та представників різних груп населення.Документ Явище психічного стану: його вплив на результативність спортивної діяльності(СумДПУ імені А. С.Макаренка, 2023) Думчиков Кирило; Dumchykov Kyrylo; Титович Андрій Олександрович; Tytovych Andrii OleksandrovychУ статті було розглянуто явище психічного стану як комплексну репрезентацію психічного функціонування, виокремлюючи його ключові риси (цілісність, мінливість, відносна сталість, взаємозв'язок із психічними процесами та характером спортсмена). Автор публікації виявив та охарактеризував основні переживання та фактори, що впливають на результативність спортсмена в ході його тренувальної діяльності, а також проаналізував параметри напруженості психічних станів, підкреслюючи важливість розуміння цих аспектів для досягнення максимального потенціалу в спорті.Документ Індивідуально-психологічна сфера в спортивній діяльності(СумДПУ імені А. С. Макаренка, 2017) Титович Андрій Олександрович; Tytovych Andrii Oleksandrovych; Востоцька Ірина Федорівна; Vostotska Iryna FedorivnaУ статті проаналізовано роль індивідуально-психологічної сфери в спортивній діяльності спортсмена. Мета статті: визначення прогностично-інформативних ознак психічного стану спортсменів, які можна використовувати для індивідуалізації їх тренувального процесу й оцінки успішності їх тренувальної діяльності. Методи дослідження: теоретичний аналіз та узагальнення науково- методичної літератури; психологічне, педагогічне тестування; методи математичної обробки даних. Результати дослідження. Аналіз особливостей мотивації дозволяє більш дифе-ренційовано та поглиблено вивчати джерело багаторічної екстремальної діяльності спортсменів, високої готовності до змагань, надмірної емоційної напруженості. Практичне значення отриманих результатів полягає в тому, що розроблено способи оцінки відповідності психічного стану спортсмена специфіці і конкретним задачам його рухової діяльності на тренувальному занятті. Висновки та перспективи подальших розвідок. Досі не виявлені конкретні ознаки психічних станів, що мають позитивний або негативний вплив на успішність рухових спортивних дій.Документ Індивідуалізація тренувального процесу на основі врахування психічного стану спортсменів(2020) Титович Андрій Олександрович; Томенко Олександр Анатолійович; Головченко Олексій Іванович; Востоцька Ірина Федорівна; Tytovych Andrii Oleksandrovych; Tomenko Oleksandr Anatoliiovych; Holovchenko Oleksii Ivanovych; Vostotska Iryna FedorivnaУ монографії розглянуто сучасні підходи щодо індивідуалізації тренувального процесу на основі врахування психічного стану спортсменів. На основі експериментальних досліджень і практичного досвіду здійснено теоретичний аналіз проблеми взаємозв’язку результативності спортивної діяльності і психічного стану спортсменів; визначено ознаки психічних станів спортсменів, що сприяють підвищенню індивідуальних показників при виконанні вправ з переважним проявом складної координації, витривалості та швидкісно-силових якостей; виявлено ознаки психічного стану адекватного цілям і умовам виконання вправ, при відрізненні конкретних задач, що стоять перед спортсменом у процесі виконання їх на тренуванні; розроблено способи оцінки відповідності психічного стану, що виникає у спортсмена перед виконанням вправ, їх специфіці і конкретним задачам тренування з метою індивідуалізації його тренувального процесу. Значна увага приділяється визначенню прогностично-інформативних ознак психічного стану спортсменів, які можна використовувати для індивідуалізації їх тренувального процесу та оцінки успішності їх тренувальної діяльності.