Перегляд за Автор "Tun Sichen"
Зараз показуємо 1 - 2 з 2
Результатів на сторінці
Налаштування сортування
Документ Особливості застосування традиційних та інноваційних методів у процесі формування міжкультурної компетентності майбутніх філологів(СумДПУ імені А. С.Макаренка, 2024) Тун Січень; Tun SichenУ статті, присвяченій проблемі формування міжкультурної компетентності майбутніх філологів, висвітлюється роль вивчення іноземних мов у означеному процесі. Охарактеризовано традиційні та інноваційні методи викладання іноземної мови: (граматико‐перекладний метод (Г. Оллендорф, І. Мейдингер.) метод Г. Пальмера, аудіолінгвальний метод (Ч. Фрізо та Р. Ладо), аудіовізуальний метод (П. Губерина, П. Риван, Р. Мишеа, Ж. Гугенейм, А. Соважо), розглянуто їхні переваги та недоліки. Проаналізовано праці вітчизняних та зарубіжних науковців, які займалися дослідженням вказаних методів. Підсумовано, що для ефективного засвоєння іноземної мови студентами доцільно не обмежуватися одним методом, а використовувати комбінацію кількох, оскільки це дозволяє адаптуватися до різних рівнів фахової підготовки.Документ Формування міжкультурної компетентності майбутніх філологів у системі неперервної освіти(2023) Тун Січень; Tun SichenУ межах статті окреслено проблему формування міжкультурної компетентності майбутніх філологів у процесі професійної підготовки.Актуальність дослідження зумовлена необхідністю розкриття сутності дефініцій «міжкультурна компетентність», «мовна особистість». У тексті йдеться про міжкультурну компетентність індивіда та її практичні завдання. Було виявлено, що формування міжкультурної компетентності майбутніх філологів передбачає усвідомлення та взаємозв’язки рідної мови,материнської культури з іншими, запобігання конфліктам, які неминуче виникають у полікультурному суспільстві, здатність побудови нових форм поведінки, заснованих на цінностях і нормах різних культур тощо.