eSSPU logo
  • Українська
  • English
  • Увійти
    Новий користувач? Зареєструйтесь.Забули пароль?
eSSPU logo
  • Фонди та зібрання
  • Пошук за критеріями
  • Українська
  • English
  • Увійти
    Новий користувач? Зареєструйтесь.Забули пароль?
  1. Головна
  2. Переглянути за автором

Перегляд за Автор "Tkachenko Yuliia Anatoliivna"

Зараз показуємо 1 - 13 з 13
Результатів на сторінці
Налаштування сортування
  • Документ
    Вивчення зарубіжного досвіду викладання основ нанотехноологій
    (СумДПУ ім. А. С. Макаренка, 2016) Ткаченко Юлія Анатоліївна; Tkachenko Yuliia Anatoliivna; Мороз Іван Олексійович; Moroz Ivan Oleksiiovych
    У статті проаналізовано досвід зарубіжних країн по підготовці вчителів до викладання нанотехнологій в школі, за підсумками якого виділено спеціальні професійні компетенції, значущі для діяльності педагога в області основ нанотехнологій. Наведено основні складові змісту методичної підготовки вчителів у галузі нанотехнологій.
  • Документ
    Готовність вчителів фізики до викладання основ нанотехноологій
    (СумДПУ ім. А. С. Макаренка, 2016) Мороз Іван Олексійович; Moroz Ivan Oleksiiovych; Ткаченко Юлія Анатоліївна; Tkachenko Yuliia Anatoliivna
    Актуальність знань в області нанотехнологій, в тому числі і для школярів, диктується часом. У зв'язку з цим виникає необхідність розглядати готовність вчителя фізики до викладання основ нанотехнологій як обов'язкову складову частину готовності до педагогічної діяльності в цілому. Тому, доцільно говорити про вдосконалення методичної підготовки майбутніх педагогів та внесення змін до змісту підвищення кваліфікації педагогів.
  • Документ
    Готовність майбутнього вчителя фізики до формування в учнів знань про нанотехнології
    (2016) Величко Степан Петрович; Velychko Stepan Petrovych; Іваній Володимир Степанович; Ivanii Volodymyr Stepanovych; Мороз Іван Олексійович; Moroz Ivan Oleksiiovych; Ткаченко Юлія Анатоліївна; Tkachenko Yuliia Anatoliivna
    На основі аналізу досвіду зарубіжних країн і вивчення реального стану викладання нанофізикотехнологічних дисциплін у педагогічних університетах України розкрито специфіку й окреслено основні складові змісту методичної підготовки майбутніх учителів фізики до навчання основ нанонаук. Сформульовано поняття «готовність майбутнього вчителя фізики до формування в учнів знань про нанотехнології», виділено основні спеціальні професійні компетентності вчителя фізики, значущі для його діяльності в галузі навчання сучасним нанотехнологічним знанням.
  • Документ
    Компетентнісний підхід до викладання основ нанотехнологій
    (Чернігів, 2017) Мороз Іван Олексійович; Moroz Ivan Oleksiiovych; Ткаченко Юлія Анатоліївна; Tkachenko Yuliia Anatoliivna
    У статті розглянуто необхідність навчання учнів основ нанотехнологій на засадах компетентнісного підходу. Визначено ключові і предметні компетентності формування яких створить підґрунтя для навчання учнів основ нанотехнологій. Запропоновано структуру й означення предметної нанотехнологічної компетентності.
  • Документ
    Методичні особливості вивчення нанотехнологій у шкільній фізичній освіті
    (РВВ КДПУ ім. В. Винниченка, 2016) Іваній Володимир Степанович; Ivanii Volodymyr Stepanovych; Мороз Іван Олексійович; Moroz Ivan Oleksiiovych; Ткаченко Юлія Анатоліївна; Tkachenko Yuliia Anatoliivna
    У статті розглянуто методичні особливості вивчення нанотехнологій в курсі шкільної фізики. Висвітлено мету та завдання елективних курсів з основ нанотехнологій. Охарактеризовано найбільш ефективні форми і методи навчання під час проведення елективних курсів з основ нанотехнологій. Розкрито можливість використання ІКТ в процесі викладання елективних курсів з нанотехнологій.
  • Документ
    Методичні особливості навчання учнів основ нанотехнологій на уроках фізики у 7 класі
    (СумДПУ імені А. С. Макаренка, 2017) Ткаченко Юлія Анатоліївна; Tkachenko Yuliia Anatoliivna
    У статті обґрунтовано необхідність включення у навчальні програми фізики міждисциплінарного напрямку – нанотехнології, з метою оновлення змісту природничої освіти. Розкрито методичні особливості навчання учнів основ нанотехнологій на уроках фізики у 7 класі. У статті визначено місце основ нанотехнологій у навчальній програмі з фізики для учнів 7 класу. Розкрито методичні особливості проведення перших уроків фізики у 7 класі з урахуванням нанотехнологічної компоненти. Визначено методичні особливості вивчення питань нанофізики й нанотехнологій у розділах «Механічний рух» та «Взаємодія тіл. Сила». У статті акцентується увага на використанні нетрадиційних методів навчання (методів проблемного навчання, інтерактивних методів, методу проектів), інформаційно- комунікативних технологій, віртуального середовища при вивченні відповідних питань нанотехнологічної тематики. Відзначається міждисциплінарний характер нанотехнологій та роль нанотехнологічної компоненти у формуванні цілісної картини світу.
  • Документ
    Місце основ нанотехнологій у Новій українській школі
    (ФОП Цьома С. П., 2018) Ткаченко Юлія Анатоліївна; Tkachenko Yuliia Anatoliivna
    У статті розкрито значення основ нанотехнологій для реалізації завдань освіти. Визначено можливості навчального предмета «Основи нанотехнологій» у формуванні ключових компетентностей учнів.
  • Документ
    Нанообразование – приоритетное направление в системе підготовки кадров
    (2017) Мороз Іван Олексійович; Moroz Ivan Oleksiiovych; Ткаченко Юлія Анатоліївна; Tkachenko Yuliia Anatoliivna; Балабан Ярослав Романович; Balaban Yaroslav Romanovych; Стадник Олександр Дмитрович; Stadnyk Oleksandr Dmytrovych
    Частью преодоления экономического кризиса в Украине является развития нанонауки и нанотехнологий, внедрение их достижений в образовательное пространство, что должно осуществляться совместно, общими усилиями образовательных учреждений, промышленных предприятий и государственных органов.
  • Документ
    Нанотехнології в освітній галузі
    (СумДПУ ім. А. С. Макаренка, 2016) Білик Володимир Миколайович; Bilyk Volodymyr Mykolaiovych; Завражна Олена Михайлівна; Zavrazhna Olena Mykhailivna; Іваній Володимир Степанович; Ivanii Volodymyr Stepanovych; Медведовська Оксана Геннадіївна; Medvedovska Oksana Hennadiivna; Мороз Іван Олексійович; Moroz Ivan Oleksiiovych; Пасько Ольга Олександрівна; Pasko Olha Oleksandrivna; Петренко Світлана Віталіївна; Petrenko Svitlana Vitaliivna; Салтикова Алла Іванівна; Saltykova Alla Ivanivna; Соколов С. В.; Sokolov S. V.; Стадник Олександр Дмитрович; Stadnyk Oleksandr Dmytrovych; Ткаченко Юлія Анатоліївна; Tkachenko Yuliia Anatoliivna; Чепурних Геннадій Кузьмич; Chepurnykh Hennadii Kuzmych; Яременко Олексій Васильович; Yaremenko Oleksii Vasylovych
    У монографії, що є результатом прикладного наукового дослідження, виконаного на замовлення МОН України, висвітлено теоретико‐методологічні засади введення нанотехнологічних знань у предмети освітньої галузі «Природознавство» в закладах загальної середньої освіти та в систему підготовки майбутніх вчителів фізики у педагогічних університетах. Окреслено концептуальні засади нової системи формування професійної компетентності майбутнього вчителя фізики у контексті глобальної перебудови української освітньої системи на західноєвропейські зразки. Розкрито досвід експериментальних досліджень нанооб’єктів у Сумському державному педагогічному університеті імені А.С. Макаренка як підґрунтя підвищення якості професійної підготовки випускників. Для викладачів, аспірантів, магістрантів, студентів, вчителів, широкої педагогічної громади.
  • Документ
    Система формування професійної компетентності майбутнього вчителя фізики у галузі навчання нанотехнологіям
    (Кам'янець-Подільський національний університет імені Івана Огієнка, 2016) Мороз Іван Олексійович; Moroz Ivan Oleksiiovych; Іваній Володимир Степанович; Ivanii Volodymyr Stepanovych; Ткаченко Юлія Анатоліївна; Tkachenko Yuliia Anatoliivna
    У статті обґрунтовано систему формування професійної компетентності майбутнього вчителя фізики у галузі навчання нанотехнологіям. Виділено методи, форми і зміст системи формування професійної компетентності майбутніх вчителів фізики як результат їх професійної готовності до освітньої діяльності в області нанотехнологій згідно з зазначеними методологічними підходами (синергетичний, компетентністний, особистісно-орієнтований) і фундаментальними ідеями (гуманізації, фундаменталізації, інтегративності, безперервності, соціального співробітництва). Розглянуто теоретико-методологічні основи запропонованої системи, розкрито педагогічні умови і принципи її побудови і реалізації. Основні складові формування професійної компетентності майбутнього вчителя фізики представлено через розвиток його особистісної готовності до навчальної діяльності у сфері нанофізикотехнологічних знань.
  • Документ
    Стратегические приоритеты изучения нанофизики и нанотехнологий, как фактора экономического развития
    (2016) Стадник Олександр Дмитрович; Stadnyk Oleksandr Dmytrovych; Мороз Іван Олексійович; Moroz Ivan Oleksiiovych; Ткаченко Юлія Анатоліївна; Tkachenko Yuliia Anatoliivna
    В статье рассматривается необходимость формирования современнойсистемы нанообразования в Украине, как основы развития экономики страны. Обосновано необходимость сотрудничества государства, промышленных предприятий, научно-исследовательских и образовательных учреждений с целью формирования кадровой составляющей развития нанотехнологической сферы. На примере Сумской области представлены возможные участники региональной нанотехнологической сети и их направленность.
  • Документ
    Швидкість світла як константа зв’язку між оптикою,електрикою і магнетизмом
    (2017) Мороз Іван Олексійович; Moroz Ivan Oleksiiovych; Ткаченко Юлія Анатоліївна; Tkachenko Yuliia Anatoliivna; Балабан Ярослав Романович; Balaban Yaroslav Romanovych; Іваній Володимир Степанович; Ivanii Volodymyr Stepanovych
    Статті наголошується на необхідності формування цілісного наукового світогляду майбутніх учителів фізики протягом всього періоду навчання. Особлива роль в цьому плані відводиться законам електродинаміки та історії її становлення як науки про нерозривний зв'язок електричних і магнітних явищ. На основі аналізу навчально-методичної літератури запропоновано методику висвітлення у курсі загальної фізики питань взаємозв’язку оптичних, магнітних та електричних явищ. Показано, що ознайомлення майбутніх учителів фізики з історією наукових досягнень, методологічними підходами і концепціями фізичної науки в їхній діалектичній єдності і протистоянні протягом певної історичної епохи, неможливе без розгляду складних світоглядних і наукових пошуків представників природничо-наукової думки. Це вимагає особливого підходу до розробки питань методики викладання курсу загальної фізики з метою виведення студентів за межі вузькопредметного мислення.
  • Документ
    Інформаційно-комунікативні технології у процесі навчання основ нанонаук у шкільній освіті
    (2017) Мороз Іван Олексійович; Moroz Ivan Oleksiiovych; Ткаченко Юлія Анатоліївна; Tkachenko Yuliia Anatoliivna; Балабан Ярослав Романович; Balaban Yaroslav Romanovych; Стадник Олександр Дмитрович; Stadnyk Oleksandr Dmytrovych
    У статті представлені можливості використання інформаційно-комунікативних технологій у процесі навчання основ нанотехнологій. Визначено основні напрями застосування інформаційно-комунікативних технологій при викладанні нанотехнологій у загальноосвітній школі. Виділено основні види завдань для учнів при роботі з комп’ютерними моделями у процесі навчання основ нанотехнологій. Охарактеризовано сучасні навчально-методичні комплекси для вивчення нанотехнології, доступні у режимі онлайн. Розкрито характерні особливості реалізації освітнього потенціалу інформаційно-комунікативних технологій у навчанні основ нанотехнологій.

Програмне забезпечення DSpace та СумДПУ імені А.С. Макаренка copyright © 2002-2025 LYRASIS

  • Налаштування куків
  • Політика приватності
  • Надіслати відгук