Перегляд за Автор "Smyrnov Vladyslav Anatoliiovych"
Зараз показуємо 1 - 10 з 10
Результатів на сторінці
Налаштування сортування
Документ Анскулінгу контексті новітньої інформаційної педагогіки(2012) Смирнов Владислав Анатолійович; Smyrnov Vladyslav AnatoliiovychУ статті проблема анскулінгу розглянута, виходячи з розуміння інформації як фундаментальної основи педагогіки. У контексті інформаційної педагогіки показано, що анскулінг є одним із можливих варіантів керування інформаційними потоками в освітньому просторі.Документ Засадничі підходи до педагогіки інформаційного суспільства(2013) Смирнов Владислав Анатолійович; Smyrnov Vladyslav AnatoliiovychРозглянуто засадничі підходи до розбудови педагогіки інформаційного суспільства. Запропоновано структурно-логічну схему взаємопов’язаних інформаційних впливів (через научання, соціалізацію й культурацію), наслідком реалізації якої є формування особистісних рис людини – громадянськості, духовності, гуманності. Виокремлено чотири періоди історії науки. З’ясовано, що сталою тенденцією щодо трансформації умов формування особистості є їх зміна від традиційних і звичних для індустріального суспільства до умов онлайн.Документ Культура і культурація в сучасній освіті(СумДПУ імені А. С. Макаренка, 2013) Смирнов Владислав Анатолійович; Smyrnov Vladyslav AnatoliiovychРозглянута проблема взаємозв’язку культури й освіти в сучасному суспільстві, що глобалізується. Транзитивним елементом у цій міжсистемній взаємодії є культурація – складний і багаторівнений процес опанування людиною традиціями та нормами поведінки в суспільстві на певному етапі його історичного розвитку. Показано, що завдяки культурації по-сучасному освічена людина отримує здатність до передбачення та прогнозування подій, спроможність до усвідомлення варіативності й невизначеності майбутнього та, як наслідок, – можливість розбудовувати й реалізовувати ту модель поведінки, яка є для неї найдоцільнішою.Документ Модель опережающего инновационного образования: образовательная тройная спираль(2016) Смирнов Владислав Анатолійович; Smyrnov Vladyslav AnatoliiovychВ статье целью рассмотрения выбрана проблема моделирования опережающего инновационного образования, актуальная в обществе, основанном на знании. Методологическую основу работы составляет совокупность теоретико-эмпирических методов научного познания, включая методы идеализации, моделирования и сравнения. Полученные результаты свидетельствуют о наличии многочисленных моделей инновационных процессов и попытках их классификации. На основе широко известной модели Генри Ицковица разработана модель образовательной тройной спирали, учитывающая закономерности протекания информационных процессов в образовании. Модель представляется перспективной в связи с переходом к персонализированному обучению и построением индивидуальных образовательных траекторий.Документ Нове в тестуванні: розгорнуті (навчаючі) тести(СумДПУ імені А. С. Макаренка, 2010) Смирнов Владислав Анатолійович; Smyrnov Vladyslav AnatoliiovychУ статті розглядається проблема виникнення й становлення педагогічного тестування та його розвитку в умовах інформаційного суспільства. Запропоновано новий вид тестів, означених як розгорнуті (навчаючі). Доцільність їх застосування обґрунтовується на основі теорії поетапного формування розумових дій у навчанні, яка довела свою ефективність.Документ Новітня педагогіка: проблема дефініції(СумДПУ імені А. С. Макаренка, 2011) Смирнов Владислав Анатолійович; Smyrnov Vladyslav AnatoliiovychУ статі розглянуті закономірності виникнення й становлення новітньої педагогіки, актуальні на етапі переходу від індустріального до постіндустріального (інформаційного) суспільства. Запропонована логічна процедура (дефініція) надання фіксованого змісту поняттю педагогіки сучасності та найближчого майбутнього. Обґрунтована доцільність вживання терміну «інформаційна педагогіка».Документ Основні закони інформаційної педагогіки(СумДПУ імені А. С. Макаренка, 2011) Смирнов Владислав Анатолійович; Smyrnov Vladyslav AnatoliiovychУ статті сформульовано й охарактеризовано основні закони інформаційної педагогіки.Обґрунтована актуальність цихзаконів під часзміни освітньоїпарадигми і розбудови педагогіки новітнього часу, яка спричинена переходом суспільства від індустріального до постіндустріального (інформаційного).Документ Пролегомени до новітньої інформаційної педагогіки(СумДПУ імені А. С. Макаренка, 2012) Смирнов Владислав Анатолійович; Smyrnov Vladyslav AnatoliiovychУ статті розглянута інформація як фундаментальне поняття новітньої інформаційної педагогіки. Обґрунтована можливість моделювання сучасної освітньої діяльності через використання порталів знань.Документ Университет: инновационный путь развития(2014) Смирнов Владислав Анатолійович; Smyrnov Vladyslav AnatoliiovychГлавная миссия университетского образования традиционно состоит в решении интеллектуально-культурных задач общества. Современный университет является центром образования, науки и трансфера знаний. Обсуждается возможность его трансформации в современный научно-образовательно-промышленный комплекс с академическим ядром и междисциплинарной проектно-ориентированной периферией. Показана целесообразность создания в университете сетевых кафедр УНИТВИН/ЮНЕСКО, которые открыты для широкого участия в их программах других учреждений высшего образования и науки, разнообразных неправительственных организаций всех стран-членов ЮНЕСКО.Документ Университет: проблема конгруэнтности системы производства знания и системы обучения(2015) Смирнов Владислав Анатолійович; Smyrnov Vladyslav AnatoliiovychУ статті метою розгляду вперше обрана проблема конгруентності університетської структури, форми виробництва знання й теорії навчання Г. Бейтсона. Методологічну основу роботи становить сукупність теоретико-емпіричних методів наукового пізнання, включаючи методи ідеалізації, моделювання й порівняння. Отримані результати свідчать про гетерогенність і організаційну різноманітність як форм виробництва знання, так і моделей навчання. Доведено, що університет може розглядатися як унікальний майданчик інноваційних взаємодій. Цей висновок набуває особливої актуальності у зв'язку з перебудовою вищої освіти, що спричинена імплементацією Закону України «Про вищу освіту».