Перегляд за Автор "Shmaliei Svitlana Viktorivna"
Зараз показуємо 1 - 6 з 6
Результатів на сторінці
Налаштування сортування
Документ Діяльнісний підхід в організації наукової роботи майбутніх фахівців(ФОП Цьома С. П., 2018) Шмалєй Світлана Вікторівна; Shmaliei Svitlana ViktorivnaВ процесі професійної підготовки у закладах вищої освіти обґрунтована модель сучасного фахівця, який володіє методами науково-дослідницької діяльності. Представлено види науково-дослідницької діяльності студентів відповідно освітньо-кваліфікаційним рівням. Розкрито перспективи впровадження технологічної карти навчально-дослідницької та науково-дослідницької роботи. Виокремлено рівні реалізації наукової роботи студентів.Документ Интеллектуальная культура в профессиональной педагогической деятельности(2014) Шмалєй Світлана Вікторівна; Shmaliei Svitlana Viktorivna; Щербина Т. І.; Shcherbyna T. I.В статье определены характеристики интеллектуальной культуры специалиста: овладение вариативной методологией и приемами эвристической работы, гибкость и адаптивность мышления, способность быстро ориентироваться в профессиональной проблематике. Раскрыты следующие функции интеллектуальной культуры: когнитивная, конституирования и передачи понимания, регулятивная, коммуникативная, формирование творчески мыслящей личности, гуманистическая, самореализации сущностных сил человека. Выявлено, что структура интеллектуальной культуры объединяет составляющие: интеллектуальную компетентность, систему интеллектуальных умений и способностей, систему интеллектуальных убеждений на основе интеллектуальной саморефлексии, систему интеллектуальных качеств.Документ Організаційно-педагогічні напрями модернізації морської освіти (кінець ХХ - початок ХХІ століття)(СумДПУ імені А. С. Макаренка, 2018) Шмалєй Світлана Вікторівна; Shmaliei Svitlana ViktorivnaУ статті аналізуються організаційно-педагогічні напрями вдосконалення підготовки фахівців морської галузі в контексті сучасного історичного періоду. Визначено мотиви, задачі, принципи, тенденції, технологічні процедури модернізації сучасної морської освіти. Доведена детермінованість якості сучасної морської освіти єдністю високоефективних інженерно-технологічних, інформаційно- комунікаційних компетентностей морських кадрів та відповідністю міжнародним професійним стандартам, неперервним підвищенням кваліфікації, інтернаціональною міграцією фахівців, соціально-економічним партнерством.Документ Проблеми вищої освіти в умовах глобалізації(СумДПУ імені А. С. Макаренка, 2019) Шмалєй Світлана Вікторівна; Shmaliei Svitlana ViktorivnaУ статті розглядаються основні тенденції організації вищої освіти в сучасному глобалізованому суспільстві. У процесі дослідження з’ясовано, що сучасна вища освіта детермінується необхідністю розвитку людського капіталу. Установлено, що професійна освіта повинна сприяти розвиткові соціально-особистісних, професійних компетенцій та моральних якостей спеціаліста. Виникають умови для створення інтернаціональної системи освіти, яка формує мобільність, діалогічність, інноваційність студентів. Формується стратегія самостійного пошуку та засвоєння знань. Упроваджуються міжнародні стандарти, експертизи та технології оцінки якості освіти. У дослідницьких університетах виконуються науково-прикладні завдання міждисциплінарного характеру, упроваджуються моделі викладання в дії, навчання на практиці. Модернізація освітнього процесу базується на єдності гуманістичного, особистісно-орієнтовного, міждисциплінарного, компетентнісного та середовищного підходів.Документ Реабілітація рухової активності дітей з вадами слуху засобами адаптивної фізичної культури(ФОП Цьома С. П., 2019) Шмалєй Світлана Вікторівна; Shmaliei Svitlana ViktorivnaВ статті розглядаються педагогічні підходи оптимізації рухової активності дітей з вадами слуху в процесі занять адаптивною фізичною культуроюДокумент Реалізація інтегративного підходу в сучасній екологічній освіті старшокласників(2015) Шмалєй Світлана Вікторівна; Shmaliei Svitlana Viktorivna; Щербина Т. І.; Shcherbyna T. I.У статті представлено аналіз системи інтегративного підходу в сучасній екологічній освіті школярів. Проведено дослідження еволюції поняття «інтеграція в екологічній освіті». Розкрито значимість бінарно-інтегративної теорії змісту екологічної освіти. Гуманітаризація екологічної освіти визначена для цілісності сприйняття світу. Теорія інтеграції екологічної освіти забезпечує взаємопроникнення екологічного знання та екологічної свідомості. У статті виявлено чотири рівні інтеграції екологічної освіти.