Перегляд за Автор "Shamshyna Nataliia Volodymyrivna"
Зараз показуємо 1 - 20 з 30
Результатів на сторінці
Налаштування сортування
Документ Активизация познавательной деятельности учащихся на уроках информатики путем решения занимательных задач в Excel(2015-04) Шамшина Наталія Володимирівна; Shamshyna Nataliia VolodymyrivnaВ статье анализируется влияние занимательных задач на активизацию познавательной деятельности учащихся; формулируются общие принципы разработки и использования занимательных практических заданий на компьютере; рассматриваются занимательные практические задачи при изучении табличного процессора Excel на уроках информатики в школе.Документ Вдосконалення та підвищення ефективності комп’ютерного контролю знань(СумДПУ імені А. С. Макаренка, 2009) Шамоня Володимир Григорович; Shamonia Volodymyr Hryhorovych; Шамшина Наталія Володимирівна; Shamshyna Nataliia VolodymyrivnaУ статті подано авторську програму для тестування, яка підвищує ефективність контролю знань. Розглянуто правила роботи з програмою та основні принципи створення бази даних питань та відповідей, які відповідають вимогам до системи тестових завдань, сформульованих сучасною тестологією.Документ Вдосконалення форм та методів підготовки учнів до олімпіади(ВВП «Мрія», 2015-12) Шамшина Наталія Володимирівна; Shamshyna Nataliia VolodymyrivnaРозглянуто особливості олімпіад з інформатики та проблеми, які виникають під час підготовки учнів до олімпіади з інформаційно-комунікаційних технологій. Описано форми та методи роботи з учнями та вчителями які сприяють підготовці до олімпіад.Документ Вивчення макросів даних в Microsoft ACCESS(2017) Шамшина Наталія Володимирівна; Shamshyna Nataliia VolodymyrivnaСтаття присвячена макросам даних в останніх версіях ACCESS, яка є однією з найпопулярніших систем управління базами даних. Автор розглядає поняття макросів даних, їх застосовування для забезпечення цілісності даних і реалізації складної бізнес-логіки при моделюванні конкретної предметної області. Макроси даних – нова функція ACCESS 2010, це нова можливість вбудовувати логіку в події, що відбуваються в таблицях за додавання, оновлення та видалення даних. Автор описує типи і підтипи макросів даних, їх призначення, правила створення і застосування, детально аналізує їх особливості. Створення макросів даних для окремих випадків проілюстровано прикладами, в яких автор пояснює призначення та правила використання окремих блоків операцій Конструктора макросів: для організації циклу, розгалуження, для пошуку запису та ін. Автор доступно і детально пояснює переваги та необхідність використання макросів даних, їх відмінності від макросів інтерфейсу та ізольованих макросів. Матеріал статті містить роз'яснення та методичні рекомендації для вивчення теми «Системи Управління Базами Даних» з дисципліни Інформаційні технології.Документ Вивчення сучасних інформаційних технологій майбутніми менеджерами з туризму(ФОП Цьома С. П., 2017-12-08) Шамшина Наталія Володимирівна; Shamshyna Nataliia VolodymyrivnaРозглянуто особливості використання інформаційних технологій в індустрії туризму. Визначено роль і основні напрямки практичної підготовки менеджерів з туризму при вивченні дисципліни «Інформаційні системи та технології в індустрії туризмі». Представлена методична розробка – практикум, по створенню інформаційної системи для туристичного бізнесу «Готель».Документ Використання нестандартних діаграм для візуалізації даних в Excel(2017-06) Шамшина Наталія Володимирівна; Shamshyna Nataliia VolodymyrivnaСтаття присвячена новітнім технологіям візуалізації числових даних в Excel та дослідженням методів комп’ютерного моделювання нестандартних діаграм. Автор відзначає позитивний вплив вивчення нестандартних діаграм на рівень професійної підготовки студентів фізико-математичних спеціальностей педагогічних університетів.Документ Використання програми MS Access для створення електронних навчально-методичних комплексів(2013) Шамшина Наталія Володимирівна; Shamshyna Nataliia VolodymyrivnaНа прикладі створення навчально-методичного комплексу показані різноманітні можливості застосування MS Access у навчальному процесі.Документ Впровадження елементів дистанційного навчання для магістрів педагогічних спеціальностей(2017-05) Шамшина Наталія Володимирівна; Shamshyna Nataliia Volodymyrivna; Дегтярьова Неля Валентинівна; Dehtiarova Nelia Valentynivna; Петренко Сергій Іванович; Petrenko Serhii Ivanovych; Удовиченко Ольга Миколаївна; Udovychenko Olha MykolaivnaОписано досвід впровадження елементів дистанційного навчання для магістрів педагогічних спеціальностей. Відмічена зручність, доцільність та сучасність впровадження елементів дистанційного навчання, що має позитивний вплив на якість та ефективність засвоєння курсу.Документ Геоінформаційні технології у навчальному процесі(ВВП «Мрія», 2014-12) Шамшина Наталія Володимирівна; Shamshyna Nataliia VolodymyrivnaВ статті розглянуто поняття геоінформаційних технологій та можливе використання цих технологій у навчальному процесі. Надано аналіз популярних соціальних Геосервісів.Документ Изучение динамических диаграмм в Excel(2015-03) Шамшина Наталія Володимирівна; Shamshyna Nataliia VolodymyrivnaРассматривается методика изучения динамических диаграмм в Excel для студентов физико-математических специальностей педагогических университетов.Документ Изучение типов объединения в базах данных в школьном курсе информатики(Соликамск : СГПИ, 2018-04-04) Шамшина Наталія Володимирівна; Shamshyna Nataliia VolodymyrivnaСтатья посвящена изучению типов объединения, которые поддерживаются в режиме Конструктора запросов: внутренние объединения – одно-столбцовые и много-столбцовые; внешние объединения – левое и правое; само-объединения; тета-объединения по условию неравенства, перекрестные объединения. Приведены примеры их использования при построении запросов.Документ Комп’ютерне моделювання діаграми Ганта в Exсel(ФОП Цьома С. П., 2017-03) Шамшина Наталія Володимирівна; Shamshyna Nataliia VolodymyrivnaАвтор розглядає особливості проектної діаграми Ганта як засобу планування та управління проектами, описує історію виникнення діаграми Ганта, аналізує специфіку створення діаграми Ганта в Excel. Підкреслює, що комп’ютерне моделювання нестандартних діаграм сприяє інтелектуальному та творчому розвитку особистості.Документ Методичні особливості вивчення зв’язків та типів об’єднання у базах даних Microsoft Access(СумДПУ імені А. С. Макаренка, 2018) Шамшина Наталія Володимирівна; Shamshyna Nataliia VolodymyrivnaСтаття присвячена вивченню зв’язків між таблицями та типів об’єднання у реляційній базі даних. Автор розглядає складності у розумінні окремих понять та теоретичних положень, з якими стикаються початківці при вивченні системи управління базами даних Access на практиці. Питання організації зв’язків між таблицями є принциповим для розуміння роботи реляційної бази даних. Вміння створювати зв’язкі, налаштовувати їх властивості, забезпечувати цілісність даних формуються під час розв’язування практичних завдань. Автор доступно и детально пояснює механізм зв’язку, описує типові помилки учнів, формулює правила та алгоритми створення різних типів зв’язку. Особлива увага приділяється типам об’єднання, які підтримуються у режимі Конструктора запитів. В статті описано внутрішні об'єднання – одно-стовпцеві та багато-стовпцеві, зовнішні об'єднання – ліве та праве, само-об’єднання, тета-об'єднання за умовою нерівності, перехресні об’єднання. Об’єднанням називається операція, під час якої виконується зіставлення та поєднання значень у спільних полях зв’язаних таблиць, які є джерелом даних у формі, звіті, або запиті. Тип об'єднання задає спосіб перегляду зв'язаних записів на основі заданого відношення. Кількість записів, які відображаються, залежить від типу об’єднання. Підґрунтям більшості об’єднань (внутрішніх, зовнішніх, само-об’єднань) є рівні значення полів зв’язку. Тета-об'єднання створюють за умовою нерівності значень полів. Перехресне об’єднання (декартів добуток) використовують для генерації комбінацій записів у запиті. Об'єднання, яке створене між полями з невизначеним типом відношення, може привести до помилкових записів тому, що повторення значень в обох полях зв’язку призводить до появи всіх можливих комбінацій співставлення записів. Автором наведено приклади використання різних типів об’єднань при побудові запитів для розв’язування практичних завдань. Матеріал статті містить роз'яснення та методичні рекомендації для вивчення теми «Системи Управління Базами Даних» з дисципліни Інформаційні технології.Документ Методы построения динамических диаграмм в Excel(2015-03) Шамшина Наталія Володимирівна; Shamshyna Nataliia VolodymyrivnaУ статті розглянуто методику вивчення динамічних діаграм в табличному процесорі Excel для студентів фізико-математичних спеціальностей педагогічних університетів. Навчання будувати динамічні діаграми пропонується здійснювати за методом детального розгляду практичних прикладів. Розглянуто питання, які торкаються понять «динамічна діаграма», характерні властивості такого типу візуалізації даних, їх переваги над іншими видами діаграм. Описано загальні принципи і методи їх побудови у Excel. Запропоновано приклади для вивчення динамічних діаграм студентами фізикоматематичного факультету на лабораторних заняттях з інформатики при вивчення табличного процесора Excel. Показано, що освоєння методів побудови динамічних діаграм при вивченні табличного процесора не лише готує студентів до майбутньої професійної діяльності, але й підвищує рівень їх інформатичної компетентності, а також сприяє розвитку творчої уяви і активізує пізнавальну діяльність.Документ Об особенностях сохранения информации в базах данных(2016-12) Шамшина Наталія Володимирівна; Shamshyna Nataliia VolodymyrivnaАвтор рассматривает особенности сохранения информации в базах данных и описывает как механизм транзакций влияет на поведение системы при вводе данных. Автор отмечает, что информация в базах данных обладает особой ценностью и может быть востребована разными пользователями. Поэтому важным моментом при сохранении данных является проверка ограничений целостности для базы данных. Для обеспечения целостности баз данных используют механизм транзакций. Специальный компонент системы управления базами данных (администратор транзакций) обеспечивает обновление базы данных так, чтобы после изменения она вновь оказалась в согласованном состоянии. Если произошел сбой, происходит откат, транзакция отменяется, исходные данные восстанавливаются из резервного файла на диске. Транзакция – это последовательность операторов манипулирования данными, обладает четырьмя важными свойствами: атомарность, согласованность, изоляция, долговечность. При выполнении транзакций могут использоваться процедуры, триггеры и макросы данных, которые применяются для обеспечения целостности данных и реализации сложной бизнес-логики. Автор доступно и детально поясняет понятия: транзакция, ограничения целостности базы данных, триггер базы данных, бизнес-логика. Материал статьи содержит разъяснения и методические рекомендации для изучения темы «Системы Управления Базами Данных» в курсе информатики.Документ Особливості вивчення нового покоління офісних програм(2011-12) Шамшина Наталія Володимирівна; Shamshyna Nataliia VolodymyrivnaРозглянуто необхідність та особливості вивчення офісних програм нового покоління та альтернативного програмного забезпечення для формування ІКТ-компетентності майбутніх вчителів інформатики.Документ Особливості формування інформатичних компетентностей у дорослих(2017-11) Шамшина Наталія Володимирівна; Shamshyna Nataliia Volodymyrivna; Дегтярьова Неля Валентинівна; Dehtiarova Nelia Valentynivna; Петренко Сергій Іванович; Petrenko Serhii IvanovychРозглянуто особливості формування інформатичних компетентностей викладачів університету на курсах підвищення кваліфікації у сфері впровадження інформаційних технологій в освітній процес. Відмічено моменти, які ускладнюють процес навчання, та описано дидактичні принципи навчання дорослих.Документ Переваги застосуванн комп’ютерного моделювання в навчальному процесі(ФОП Цьома С. П., 2018) Шамшина Наталія Володимирівна; Shamshyna Nataliia VolodymyrivnaАвтор розглядає сутність комп’ютерного моделювання як універсального методу наукового пізнання, аналізує можливості застосування комп’ютерного моделювання при навчанні дисциплін природничо-математичного циклу, пояснює позитивний вплив дослідження комп’ютерних моделей на якість всіх видів навчальної діяльності.Документ Подготовка учащихся к олимпиадам по информационным технологиям(2015-06) Шамшина Наталія Володимирівна; Shamshyna Nataliia VolodymyrivnaВ статье рассмотрены особенности олимпиад по информатике в Украине, приведены методические рекомендации учителям для подготовки учащихся к решению олимпиадных задач по информационным технологиям.Документ Развитие креативного мышления в профессиональной подготовке учителей информатики(2016-04) Шамшина Наталія Володимирівна; Shamshyna Nataliia VolodymyrivnaВ статье анализируются тенденции современного образования; рассматриваются понятие «креативное мышление», его характеристики; определяются благоприятные условия для развития креативного и творческого мышления; описывается один из методов развития креативного мышления при подготовке студентов педагогического университета по специальности «Информатика».