Перегляд за Автор "Savchenko Zoia Valentynivna"
Зараз показуємо 1 - 9 з 9
Результатів на сторінці
Налаштування сортування
Документ Антивоєнна романістика 20-х років ХХ століття: порівняльний аспект (на матеріалі творів Е.М. Ремарка, А. Барбюса та Е. Хемінгуея)(ФОП Цюпак А. А., 2014) Савченко Зоя Валентинівна; Savchenko Zoia ValentynivnaУ запропонованій статті здійснено порівняльний аналіз антивоєнних романів Е. М. Ремарка «На Західному фронті без змін», А. Барбюса «Вогонь» та Е. Хемінгуея «Прощавай, зброє!». Авторка виявила автобіографічний характер творів, їх типологічну спорідненість на ідейному рівні та ознаки авторської оригінальності в осмисленні суперечностей Першої світової війни.Документ «Діалог культур» як засіб формування читацької компетентності сучасної молоді(КПУ, 2017) Савченко Зоя Валентинівна; Savchenko Zoia ValentynivnaУ статті розглядається питання доцільності використання культурологічного контексту під час аналізу художніх творів на уроках зарубіжної літератури. Автор доводить, що залучення технології «діалогу культур» відкриває нові можливості інтерпретації зразків світової класики. На підтвердження своєї позиції дослідниця звертається до порівняльного аналізу романів Д. Дефо «Робінзон Крузо» та В. Голдінга «Володар мух» з метою виявлення їх відповідності світоглядним настановам двох різних епох. Запропонована методика сприяє якісному синтезу рецепцій роману В. Голдінга та глибинному усвідомленню його ідейного рівня.Документ Поетичне новаторство Волта Вітмена та Володимира Маяковського: до питання транслітературних зв'язків(2020-01) Савченко Зоя Валентинівна; Savchenko Zoia ValentynivnaУ статті досліджується питання транслітературних американо-російських зв’язків на матеріалі поетичного доробку В. Вітмена та В. Маяковського. Представлений порівняльний аналіз дозволяє стверджувати, що художня філософія американського романтика-реформатора імпонувала російському футуристу і навіть частково вплинула на формування його індивідуального стилю. Однак обидва поети стали яскравими й самобутніми виразниками різних культурно-історичних епох. Типологічна спорідненість творчості двох митців виявилась у тому, що кожен з них ставив перед собою завдання відображати динаміку стрімких соціальних змін, використовуючи новаторські художні прийоми. Обидва реалізували творчі задуми нетрадиційно й оригінально, ламаючи існуючі канони віршування. У підсумку поетичний доробок В. Вітмена та В. Маяковського став відображенням їх світоглядних позицій та потужним засобом відстоювання характерної для їх творчості ідеї гуманізму.Документ Політологічна рецепція роману Вільяма Голдінга «Володар Мух»(CPM «ASF», 2019-01) Савченко Зоя Валентинівна; Savchenko Zoia ValentynivnaУ статті здійснено аналіз роману В. Голдінга «Володар Мух» з урахуванням авторської рецепції взаємодії демократичних та антидемократичних політичних режимів ХХ століття. Дослідниця з’ясувала причини тотальної зневіри письменника в можливостях європейської демократії ефективно протистояти антигуманним ідеологіям, спрямованим на нівеляцію проявів людської особистості, та акцентувала виняткову роль твору В. Голдінга, що сьогодні сприймається як засторога людству проти помилок минулого.Документ Рання творчість Фредеріка Бегбедера в контексті естетики постмодернізму(Abu-Dhabi, UAE, 2017-09) Савченко Зоя Валентинівна; Savchenko Zoia ValentynivnaУ статті здійснено аналіз ранньої творчості сучасного французького письменника Фредеріка Бегбедера з урахуванням індивідуальної художньої манери митця та її типологічної спорідненості з естетикою постмодернізму. На прикладі романів «Спогади пришелепуватої молодої людини», «Відпустка у комі», «Кохання живе три роки» дослідниця демонструє неординарність авторської інтерпретації проблеми втрати духовних пріоритетів в абсурдному світі тотального споживання.Документ Рецепція образу митця у світовій літературі першої половини ХХ століття(2019-10) Савченко Зоя Валентинівна; Savchenko Zoia ValentynivnaУ статті розглянуто окремі інваріанти художньої інтерпретації образу митця у світовій літературі першої половини ХХ століття. Ідейно-тематичний аналіз творів Р. Роллана «Жан-Крістоф», Т. Манна «Смерть у Венеції», М. Коцюбинського «Intermezzo» та «Цвіт яблуні», В. Підмогильного «Місто» дозволяє дослідниці чітко виокремити спільну авторську позицію щодо ролі мистецтва у формуванні духовних пріоритетів доби.Документ Сумщина в історико-філологічному вимірі(2021) Владимирова Валентина Миколаївна; Vladymyrova Valentyna Mykolaivna; Герман Вікторія Василівна; Herman Viktoriia Vasylivna; Кириленко Надія Іванівна; Kyrylenko Nadiia Ivanivna; Кумеда Олена Павлівна; Kumeda Olena Pavlivna; П'ятаченко Сергій Васильович; Piatachenko Serhii Vasylovych; Рудь Ольга Миколаївна; Rud Olha Mykolaivna; Савченко Зоя Валентинівна; Savchenko Zoia Valentynivna; Ячменик Марина Михайлівна; Yachmenyk Maryna MykhailivnaУ монографії представлені наукові студії лабораторії літературного краєзнавства СумДПУ імені А.С. Макаренка. Окремі розділи присвячені мовознавчим, фольклорним, літературознавчим та історико-краєзнавчим аспектам.Документ Художня інтерпретація проблеми втрачених ілюзій у повісті Миколи Хвильового "Санаторійна зона"(2018-03) Савченко Зоя Валентинівна; Savchenko Zoia ValentynivnaУ статті досліджується проблема еволюції ідейних пріоритетів творчості М. Хвильового, зумовленої впливом трагічних історичних процесів початку ХХ століття. Авторка зосереджує увагу на аналізі образної системи повісті «Санаторійна зона» з метою виявити письменницьку позицію щодо причин психологічної кризи безпосередніх учасників революційних подій у період утрати ідеологічних ілюзій.Документ Ідейна домінанта роману Джорджа Орвелла «1984» в сучасній інтерпретації(СумДПУ імені А. С. Макаренка, 2022) Савченко Зоя Валентинівна; Savchenko Zoia ValentynivnaАвторка статті поставила мету інтерпретувати роман Джорджа Орвелла «1984» з позиції соціальних та політичних реалій сучасності. У науковій доробці визначене основне завдання жанру антиутопії в контексті літературних пріоритетів ХХ століття, окреслені світоглядні переконання письменника, які вплинули на вирішення головних проблем твору, здійснений аналіз роману «1984» з урахуванням його ідейного спрямування. Дослідниця простежила шляхи реалізації авторського задуму та виявила комплекс питань, актуальних для сучасного етапу розвитку світової спільноти, а саме: проблему інформаційного впливу на свідомість громадян, маніпуляції людськими емоціями, проблему подвійних стандартів державних еліт, використання мовного питання для формування стереотипного мислення. У підсумку авторка довела, що в романі «1984» представлений ряд політтехнологій, які успішно використовуються для впливу на громадянське суспільство в наш час.