Перегляд за Автор "Pryimenko Larysa Oleksandrivna"
Зараз показуємо 1 - 6 з 6
Результатів на сторінці
Налаштування сортування
Документ Організаційно-педагогічні умови формування потреби у здоровому способі життя студентів вищих навчальних закладів(СумДПУ імені А. С. Макаренка, 2018) Прийменко Лариса Олександрівна; Pryimenko Larysa OleksandrivnaНа основі аналізу наукової літератури у статті уточнено ключові поняття проблеми дослідження. У дослідженні використано такі методи: вивчення, узагальнення педагогічного досвіду; аналіз психофізичних параметрів здоров'я студентів; аналіз результатів навчальної та виховної діяльності. Визначено організаційно-педагогічні умови, що забезпечують ефективність формування готовності до забезпечення здоров'я студентів і включають у себе комплекс заходів, що мають спрямованість на здоровий спосіб життя, реалізацію програми фізичної культури і здорового способу життя у вищому навчальному закладі, професійно-прикладну фізичну підготовку і розвиток професійно важливих фізичних якостей, рухових навичок і психофізіологічних функцій організму, практичну діяльність студентів зі зміцнення здоров'я.Документ Особливості проведення занять зі студентами спеціальної медичної групи, які мають захворювання органів зору(2015) Прийменко Лариса Олександрівна; Pryimenko Larysa OleksandrivnaУ статті досліджується проблема негативного впливу навчального процесу на здоров’я учнів та студентів, а саме – погіршення зору студентів спеціальної медичної групи педагогічних вищих навчальних закладів. Проаналізовані дані медико-педагогічного контролю і на їх основі визначено динаміку нозологій студентів протягом чотирьох років навчання в педагогічному вищому навчальному заладі, розроблено методику занять із фізичного виховання студентів-першокурсників спеціальної медичної групи, які мають захворювання органів зору.Документ Педагогічні умови проектування здоров'язбережувальної діяльності в закладах вищої педагогічної освіти(СумДПУ імені А. С. Макаренка, 2019) Прийменко Лариса Олександрівна; Pryimenko Larysa Oleksandrivna; Скачедуб Наталія Миколаївна; Skachedub Nataliya MykolayivnaЗміст статті полягає в дослідженні проблеми проектування здоров'язбережувальної діяльності в закладах вищої педагогічної освіти. Виділено основні положення, що дозволяють створити проекти, спрямовані на досягнення поставлених цілей. Проектування здоров'язбережувальної діяльності визначено як провідний вид професійно-педагогічної діяльності. Висвітлено педагогічні умови ефективної реалізації здоров'язбережувального проекту. Зроблено висновки про те, що здоров'язбережувальний потенціал Сумського державного педагогічного університету імені А. С. Макаренка має низький рівень, тому постає необхідність проектування здоров'язбережувальної діяльності, що буде ефективним шляхом реалізації визначених у дослідженні педагогічних умов.Документ Система фізичного виховання студентів у закладах вищої освіти України та Польщі(СумДПУ імені А. С. Макаренка, 2019) Востоцька Ірина Федорівна; Vostotska Iryna Fedorivna; Головченко Олексій Іванович; Holovchenko Oleksii Ivanovych; Прийменко Лариса Олександрівна; Pryimenko Larysa OleksandrivnaСтаття присвячена розвитку та становленню фізичного виховання студентів у закладах вищої освіти України та Польщі. Аналізується історіографія та програмно-нормативне забезпечення фізичного виховання цих країн. Спираючись на аналіз та узагальнені дані літературних джерел, подається коротка порівняльна характеристика розвитку фізичного виховання України та Польщі. Фізичне виховання розглядається як невід’ємна складова гармонійного розвитку особистості. Перспективи подальших розвідок у даному напрямі полягають в експериментальному обґрунтуванні ефективності авторських програм фізичного виховання польських студентів.Документ Ставлення студентів-педагогів до процесу фізичного виховання в закладах вищої освіти(СумДПУ імені А. С. Макаренка, 2019) Міщенко Олександр; Mishchenko Oleksandr; Кулик Ніна Анатоліївна; Kulyk Nina Anatoliivna; Прийменко Лариса Олександрівна; Pryimenko Larysa Oleksandrivna; Міщенко Олександр; Mishchenko OleksandrУ статті представлено результати дослідження відношення студентів до процесу фізичного виховання у стінах педагогічного університету на сучасному етапі розвитку нашої держави. Аналіз анонімного анкетування вказує, що для покращення процесу фізичного виховання у вищому педагогічному навчальному закладі необхідно застосовувати низку факторів, представлених до розгляду авторами опитування, серед яких респонденти виділили, на їхню думку, найбільш значущі, а саме: підвищення фізичного навантаження, використання різноманітного спортивного інвентаря та обладнання, створення належних умов для різноманітної рухової активності, постійного оновлення матеріально-технічної бази.Документ Теоретичні передумови розвитку культури здоров'я педагогів(СумДПУ імені А. С. Макаренка, 2016) Прийменко Лариса Олександрівна; Pryimenko Larysa OleksandrivnaМетою нашого дослідження є розкриття теоретичних аспектів розвитку культури здоров'я педагога як компонента професійної діяльності. У роботі розкрито сутність і багатофункціональна специфіка феномену «культура здоров'я педагогів». Визначено організаційно-педагогічні умови, які цілеспрямовано забезпечують вплив на ціннісно-мотиваційний, когнітивно-компе- тентнісний і дієво-практичний компоненти культури здоров'я як складової частини професійної культури педагога. Доведено, що в професійній діяльності культура здоров'я педагога виступає як одна з ознак його готовності до діяльності зі збереження і зміцнення здоров'я учнів. Формування культури здоров'я педагогів необхідно здійснювати на всіх етапах професійної підготовки у вищому педагогічному навчаль¬ному закладі шляхом впливу на когнітивно-інтелектуальну, ціннісно-мотиваційну і дієво-практичну сфери особистості, що становлять цілісність феномена здоров'я (духовно-моральне, психічне, фізичне, соціальне, емоційне, репродуктивне тощо).