Перегляд за Автор "Pleskach Oleksandr"
Зараз показуємо 1 - 2 з 2
Результатів на сторінці
Налаштування сортування
Документ Базові інструменти управління цифровим маркетингом та їх характеристика(СумДПУ імені А. С. Макаренка, 2023) Дячков Дмитро; Diachkov Dmytro; Плескач Олександр; Pleskach Oleksandr; Олійник Тетяна; Oliinyk TetianaУ статті визначено актуальність трансформації маркетингової діяльності та управління нею на основі розвитку цифрового середовища та запровадження техніки й технологій Індустрії 4.0. Розподілено види цифрового маркетингу на ті, що були імплементовані з класичного маркетингу та ті, які виникли в наслідок розвитку цифрового середовища. Окреслено та охарактеризовано базовий набір інструментів цифрового маркетингу, який диференційовано за чотирма напрямами: «розумні» гаджети, Інтернет-комунікації, цифрове телебачення та цифрове радіо. Зважаючи на розглянутий інструментарій цифрового маркетингу, виокремлено окремі тенденції щодо перспектив його розвитку, які проявлятимуться у переформатуванні «розмовного» маркетингу, формуванні «іншого погляду» на використання діалогових стилів цифрового маркетингу, розширення впливу контент-маркетингу, оптимізації реклами в результаті розвитку рекламних платформ, використання нових соціальних мереж, та їх сприйняття потенційними клієнтами та організаціями, а також цілеспрямованому зростанні цифрового маркетингу лідерів думок.Документ Організаційні системи управління цифровим маркетингом на підприємствах агропродовольчої сфери України(СумДПУ імені А. С. Макаренка, 2023) Дячков Дмитро; Diachkov Dmytro; Плескач Олександр; Pleskach Oleksandr; Бурик Владислав; Buryk VladyslavУ статті обґрунтовано актуальність та необхідність формування й трансформацію не тільки окремих елементів системи управління, таких як об’єкти управління, функцій, методів, важелів, принципів, але й використання докорінно нових або модифікованих (відповідно до умов ведення бізнесу) організаційних систем управління цифровим маркетингом на підприємствах агропродовольчої сфери України. Здійснено узагальнення загальних видів структур управління маркетинговою діяльністю слід виокремити класичних набір структур доповнивши їх новітніми організаційними системами, поява яких обумовлена цифровізацією функцій маркетингу. Класичні організаційні структури управління маркетинговою діяльністю розподілено на функціональну, проектну, дивізіональну, матричну та комбіновану, а цифрові організаційні системи є похідними від класичних і за допомогою новітніх технологій посилюють переваги традиційних систем. Серед структур управління маркетинговою діяльністю підприємства, які обумовлені цифровізацією його функціоналу виокремлено: централізовану, інтегровану, дивізіональну, географічну, продуктову, ринкову, функціональну, процесну, гнучку, віртуальну структури та структуру на основі воронки. Охарактеризованиий перелік класичних та цифрових організаційних систем управління маркетинговою діяльністю підприємств агропродовольчої сфери не є вичерпним, але окреслює основі їх види та виступає важливим критерієм формування організаційної побудови відділу маркетингу для вказаних суб’єктів бізнесу. Встановлений зв'язок між традиційними підходами до управління маркетингом та цифровими організаційними системами дозволить спростити процеси діджиталізації маркетингу підприємств агробізнесу.