Перегляд за Автор "Oderii L."
Зараз показуємо 1 - 3 з 3
Результатів на сторінці
Налаштування сортування
Документ Вивчення проблеми формування позитивних взаємин у дітей і дорослих у родині як умова оптимізації підготовки фахівців із дошкільної освіти(2016) Одерій Л.; Oderii L.; Роздимаха А.; Rozdymakha A.Автори статті доводять, що професійне становлення фахівців в області дошкільної освіти не може відбутися без ознайомлення студентів із проблемами сімейного виховання, зокрема з особливостями позитивних взаємин дітей і дорослих у родині. Сумісна художня діяльність у техніках образотворчого мистецтва (малювання, ліплення, аплікація тощо) є ефективним засобом розвитку позитивних взаємин у родині. Зміст роботи передбачав: індивідуальну роботу з батьками, яка допомагала мотивувати організацію і проведення сумісної з дітьми художньої діяльності в умовах родини; колективні форми, спрямовані на визначення й заохочення результатів сумісної художньої діяльності батьків і дітей, кожної родини, групи.Документ Образотворче мистецтво як засіб реалізації художньо-творчого потенціалу дітей дошкільного віку(2014) Одерій Л.; Oderii L.; Роздимаха А.; Rozdymakha A.Пріоритетним завданням дошкільної освіти в Україні є розвиток творчої особистості дитини. Дослідження психолог ів та педагогів довели, що для розвитку і реалізації творчого потенціалу дитини необхідно використовувати оптимальні умови й засоби. Творчість дітей засобами образотворчого мистецтва є процесом природним та високоефективним. Науковцями визначено базові складові творчого потенціалу особистості, засади та систему умов, необхідних для художньо-творчого розвитку. На основі цих визначень ми розробили і впровадили педагогічну роботу, спрямовану на розвиток та реалізацію художньо-творчого потенціалу дошкільників засобами образотворчого мистецтва.Документ Проблема формування художніх здібностей у дітей – cкладова інноваційного розвитку вищої освіти(2016) Одерій Л.; Oderii L.; Титаренко О.; Tytarenko O.У даній статті автори розглядають одну з актуальних сучасних психолого-педагогічних проблем – розвиток художніх здібностей у дітей. Вони обґрунтовують можливість і ефективність використання українського образотворчого мистецтва в якості провідного засобу розвитку художніх здібностей. Художня здібність – особлива обдарованість, що виражається у прихильностях, потребі й здатності до художньої творчості, у легкості засвоєння навичок творчої діяльності в тому чи іншому виді мистецтва. Методика роботи з дітьми спрямовувалася на збагачення культури зорового сприйняття, розвиток емоційної чутливості до творів образотворчого мистецтва, прилучення до самостійної художньої діяльності в техніках народного мистецтва України.