Перегляд за Автор "Murashkovska Vira Petrivna"
Зараз показуємо 1 - 6 з 6
Результатів на сторінці
Налаштування сортування
Документ Використання комп’ютерних технологій в навчальному процесі(2016) Казнадій Світлана Петрівна; Kaznadii Svitlana Petrivna; Мурашковська Віра Петрівна; Murashkovska Vira Petrivna; Руновська Людмила Анатоліївна; Runovska Liudmyla AnatoliivnaУ статті розглянуто окремі аспекти грамотного застосування відібраних пакетів прикладних математичних программ у процесі навчання вищої математики. Більш широке впровадження інформаційних технологій дозволить збагатити зміст і урізноманітнити форми та способи оволодіння новими темами; підвищить мотивацію учбово-творчої діяльності студентів на заняттях; дасть змогу студентам самостійно вивчати певні теми та отримати принципово нові знання для їх подальшого використання в практичній роботі.Документ Готовність абітурієнтів до навчання у ВНЗ, як складова адаптації студентів(ФОП Цьома С. П., 2017) Мурашковська Віра Петрівна; Murashkovska Vira PetrivnaВ даній роботі висвітлено сутність поняття готовності абітурієнтів до навчання у ВНЗ. Зазначено, що готовність до навчання у ВНЗ може розглядатися як складна інтеграційна якість особистості, яка формує професійну спрямованість і здатність до адаптації в нових умовах навчання. Розглянуто, в якій саме мірі в особистісному плані старшокласники виявляються готові до вступу у ВНЗ та навчання в ньому. Виділено структурні компоненти готовності абітурієнтів до навчання у ВНЗ.Документ Окремі аспекти формування професійної компетентності майбутніх інженерів-механіків у процесі математичної підготовки у ВНЗ(СумДПУ імені А. С. Макаренка, 2018) Казнадій Світлана Петрівна; Kaznadii Svitlana Petrivna; Мурашковська Віра Петрівна; Murashkovska Vira PetrivnaУ даній статті розглянуто відповідність між професійною діяльністю і навчальною математичною діяльністю майбутнього інженера-механіка. Висвітлено особливості формування професійної компетентності у процесі математичної підготовки майбутніх інженерів-механіків. Зазначено, що важливою складовою ланкою навчальної діяльності студентів є формування прийомів роботи з навчальними математичними матеріалами. Навчальні завдання повинні орієнтувати майбутніх інженерів-механіків на формування професійної компетентності. Студенту необхідно мати математичні знання для вирішення практичних завдань, вміти застосовувати математичні методи для моделювання виробничих, технологічних процесів в подальшій професійної діяльності. Сформульовано вимоги до системи навчальних математичних завдань, що висуваються на початковому етапі навчання студентів в технічному вузі. Саме на початку трудового шляху важливо правильно «закласти фундамент» професійного становлення. Дуже важливою є інтеграція математики зі спеціальними предметами, що підвищує мотивацію вивчення математики студентами, які порівнюють доцільність вивчення дисциплін з їх професійною значущістю. Проаналізовано, що вивчення математики у ВНЗ необхідно орієнтувати в русло застосування комп'ютерних засобів для вирішення різних математичних задач. Завданням математичної підготовки в вузах є підготовка студентів до власне математичної діяльності, яка спрямована на створення об'єктивно нового і значущого для суспільства математичного знання, що виражається в умінні орієнтуватися в математичному матеріалі і творити в ньому. Це передбачає самостійний пошук і визначення потрібної інформації, синтез різної інформації. На основі проведеного дослідження автором виявлено вимоги, які доцільно використовувати до математичних завдань при організації навчальної діяльності майбутніх інженерів-механіків. Новітні інженерні інновації реалізуються на ґрунтовному науковому фундаменті і підтверджуються математичним обґрунтуванням. Математично освічений фахівець, як правило, є професійно успішним.Документ Психолого-педагогічні основи математичної підготовки майбутніх інженерів-механіків(СумДПУ імені А. С. Макаренка, 2018) Казнадій Світлана Петрівна; Kaznadii Svitlana Petrivna; Мурашковська Віра Петрівна; Murashkovska Vira PetrivnaУ даній статті проаналізовано сукупність загальних якостей інженера-механіка, які виховані на початкових курсах. Розглянуто, основні завдання, які виконує інженер-механік в професійної діяльності і узагальнено основні етапи інженерної діяльності. Виявлено психологічні умови подолання труднощів у навчанні математики. Визначено педагогічно важливі якості і властивості особистості інженера-механіка. Важливою передумовою організації процесу формування професійної компетентності майбутніх інженерів-механіків є врахування психологічних особливостей головних суб’єктів навчального процесу – студентів. При вивченні фундаментальної підготовки у вузі не можна не враховувати психологічні і вікові особливості студентів молодших курсів. Зроблено акцент на формування як якомога більшої кількості професійно значущих якостей під час вивчення математичних дисциплін на початкових курсах навчання. Психологічними умовами подолання труднощів у навчанні математики у майбутніх інженерів-механіків є умови, які пов'язані з розвитком-оптимального співвідношення загальних здібностей - до навчання і спеціальних. У зв'язку зі збільшенням масштабу завдань, що вирішуються інженерами-механіками, відбувається кардинальна зміна інженерної діяльності в цілому, змінюється і набувають нового сенсу зміст, цілі та функції інженерної праці. Отже, питання особистісного становлення майбутніх інженерів-механіків в аспекті їхньої професійної діяльності має постійно знаходитися в центрі уваги вищої школи. Для цього система навчальноосвітнього процесу повинна бути вибудувана на психолого-педагогічній основі гармонізації розвитку студента і як особистості, і як фахівця. Завдання, які вирішуються інженерами в ході професійної діяльності, визначають функції інженера-механіка, які вимагають наявності у випускників вузу певних якостей. Математична підготовка майбутніх інженерів-механіків і застосування знань з математики із перспективною проекцією на професійну діяльність у майбутньому є предметом даної статті.Документ Формування професійної компетентності майбутніх інженерів-механіків(ФОП Цьома С. П., 2018) Казнадій Світлана Петрівна; Kaznadii Svitlana Petrivna; Мурашковська Віра Петрівна; Murashkovska Vira PetrivnaУ статті розглянуто рівні сформованості та умови успішного формування професійно значущих якостей майбутніх інженерів-механіків. Відзначено, що індивідуальний підхід до навчання в рамках даного дослідження дозволяє реалізувати оптимальні освітні траєкторії для кожного студента. При цьому мається на увазі і спільне рішення багатьох задач.Документ Інтеграційний підхід до формування професійно значущих якостей майбутніх інженерів-механіків(СумДПУ імені А. С. Макаренка, 2016) Мурашковська Віра Петрівна; Murashkovska Vira PetrivnaУ даній статті проаналізовано характерні особливості інтеграційного підходу щодо проблеми дослідження умов формування професійно значущих якостей майбутніх інженерів-механіків. Запропоновано будувати процес навчання на інтегративній основі, що дає можливість використання багатьох технологічних прийомів: застосування інтегрованих модулів, інтегрованих курсів, тощо. Розглянуто компоненти професійної компетентності. На основі проведеного дослідження автором виявлено рівні сформованості та умови успішного формування професійно значущих якостей майбутніх інженерів-механіків.