Перегляд за Автор "Moroz Ivan Oleksiiovych"
Зараз показуємо 1 - 20 з 77
Результатів на сторінці
Налаштування сортування
Документ 4-вимірні вектори в СТВ(2011) Мороз Іван Олексійович; Moroz Ivan Oleksiiovych; Іваній Володимир Степанович; Ivanii Volodymyr Stepanovych; Холодов Роман Іванович; Kholodov Roman IvanovychВивчення явищ, які протікають з великими швидкостями, вимагає врахування скінченності швидкості передачі взаємодії. Це, спільно з вимогою інваріантності законів всіх явищ по відношенню до зміни системи відліку, приводить до необхідності нерозривного розгляду простору і часу та введення єдиного об’єкту, у якому протікають всі процеси в природі – чотиривимірного простору-часу.Документ Cтруктура и свойства полимерных композитов и нанокомпозитов, подвергнутых термомагнитной обработке(2015) Стадник Олександр Дмитрович; Stadnyk Oleksandr Dmytrovych; Мороз Іван Олексійович; Moroz Ivan Oleksiiovych; Медведовська Оксана Геннадіївна; Medvedovska Oksana Hennadiivna; Білик Володимир Миколайович; Bilyk Volodymyr MykolaiovychВ работе исследовано воздействие термомагнитной обработки на структуру и свойства полимерных композиционных материалов, на основе эпоксидно-диановой смолы, поливинилиденфторида, полиэтилена, поли-4-метилпентена-1. В качестве наполнителей использовали порошки: электролитическое железо, карбонильный никель и нанокобальт. Определено значение температуры плавления и кристаллизации, а также диапазон температур плавления (кристаллизации). Установлена зависимость степени кристалличности, коэрцитивной силы и остаточной намагниченности полимерных композиционных материалов от концентрации наполнителя и условий обработки.Документ Актуальність формування енерогозбережувальної компетентності учнів на уроках фізики(СумДПУ імені А. С. Макаренка, 2018) Цапенко Марина Василівна; Tsapenko Maryna Vasilivna; Мороз Іван Олексійович; Moroz Ivan OleksiiovychУ статті наводяться результати дослідження поінформованості учнів та їх батьків про ситуацію в енергетичній галузі України, про можливості використання енергозберігаючих технологій та стан їх практичного застосування на вітчизняних підприємствах і в побуті. Зазначається, що сучасний стан розвитку енергетики України, який характеризується наявністю значних проблем і нагальною необхідністю раціонального використання паливноенергетичних ресурсів, по-новому ставить питання про роль освіти у житті людини. Сьогодні мова йде про необхідність формування енергозбережувальної компетенції в учнів, що у майбутньому визначатиме перспективу формування загальної енергетичної компетентності всього населення у різних сферах промисловості та в побуті. Серед проблем, до яких в статті привертається увага, особливо виділяються: повільне здійснення екологізації системи освіти, недостатнє впровадження у навчально-виховний процес інноваційних та інформаційнокомунікаційних технологій, необізнаність учнів і низька підготовка вчителів з питань енергозбереження та недостатнє пропагування принципів енергозбереження серед учнів та їх батьків. Аналізується позитивний досвід залучення учнівської молоді до енергозбережувальних проектів та акцентується увага на необхідності широкого впровадження у навчальні предмети, зокрема фізику, питань, пов’язаних з економним використанням енергетичних ресурсів. У статті наголошується, що, у рамках концепції нової Української школи, педагогічні колективи, і особливо вчителі фізики, повинні стати провідниками вивчення та впровадження енергозберігаючих технологій і разом із учнями повинні залучатись до регіональних, міжрегіональних та міжнародних проектів з енергозбереження, що, поряд із просвітницькою діяльністю на уроках та поза їх межами, сприятиме формуванню нової енерго- і ресурсозбережувальної парадигми навчання та виховання і не лише молоді, а й всього населення країни.Документ Вивчення загальних умов рівноваги макроскопічних систем(2012) Мороз Іван Олексійович; Moroz Ivan OleksiiovychРозглядається методика викладення загальних умов рівноваги термодинамічних систем.Документ Вивчення зарубіжного досвіду викладання основ нанотехноологій(СумДПУ ім. А. С. Макаренка, 2016) Ткаченко Юлія Анатоліївна; Tkachenko Yuliia Anatoliivna; Мороз Іван Олексійович; Moroz Ivan OleksiiovychУ статті проаналізовано досвід зарубіжних країн по підготовці вчителів до викладання нанотехнологій в школі, за підсумками якого виділено спеціальні професійні компетенції, значущі для діяльності педагога в області основ нанотехнологій. Наведено основні складові змісту методичної підготовки вчителів у галузі нанотехнологій.Документ Вивчення теми «термодинамічної теорії методів отримання низьких температур» в процесі підготовки вчителя фізики(НГТУ, 2012) Мороз Іван Олексійович; Moroz Ivan OleksiiovychРозглядається авторська методика викладу методу отримання наднизьких температур c допомогою магнітокалоричний ефекту в системі підготовки вчителів фізики.Документ Використання smart-технологій в організації навчального середовища вивчення фізики(СумДПУ імені А. С. Макаренка, 2017) Балабан Ярослав Романович; Balaban Yaroslav Romanovych; Іваній Володимир Степанович; Ivanii Volodymyr Stepanovych; Мороз Іван Олексійович; Moroz Ivan OleksiiovychУ статті висвітлено перспективи використання SMART-технологій у процесі вивчення фізики на сучасному етапі вдосконалення надання освітніх послуг. Проаналізовано та схарактеризовано переваги доцільності використання SMART орієнтованого навчального середовища при викладанні матеріалу з фізики. Розглянуто програму SMART Education, яка призначена для створення вільного навчального середовища. Описано її можливості й досвід використання.Документ Використання ентропійних діаграм при вивченні термодинаміки(РВВ КДПУ ім. В. Винниченка, 2011) Мороз Іван Олексійович; Moroz Ivan OleksiiovychРозглядаються можливості використання ентропійних діаграм при вивченні курсу термодинаміки.Документ Висвітлення протиріч класичної статистики в курсі термодинаміки та статистичної фізики(2012) Мороз Іван Олексійович; Moroz Ivan OleksiiovychАналізується протиріччя в теорії М. Планка про розподіл енергії в спектрі абсолютно чорного тіла.Документ Віртуальна реальність як складова освітнього середовища по формуванню особостості студента(РВВ КДПУ ім. В. Винниченка, 2014) Мороз Іван Олексійович; Moroz Ivan Oleksiiovych; Величко Степан Петрович; Velychko Stepan PetrovychВ умовах широкого запровадження ІКТ в усі сфери діяльності людини, включаючи і освіту, та стрімкого зростання значущості комп'ютерних технологій для вирішення навчально-виховних завдань, пов'язаних із розвитком вищої освіти та підготовкою високопрофесійних фахівців у вищих навчальних закладах (ВНЗ), достатньо важливою залишається проблема усвідомлення того рівня, якому має відповідати матеріально-технічне та методичне забезпечення процесу підготовки, формування, розвитку і виховання особистості майбутнього фахівця.Документ Готовність вчителів фізики до викладання основ нанотехноологій(СумДПУ ім. А. С. Макаренка, 2016) Мороз Іван Олексійович; Moroz Ivan Oleksiiovych; Ткаченко Юлія Анатоліївна; Tkachenko Yuliia AnatoliivnaАктуальність знань в області нанотехнологій, в тому числі і для школярів, диктується часом. У зв'язку з цим виникає необхідність розглядати готовність вчителя фізики до викладання основ нанотехнологій як обов'язкову складову частину готовності до педагогічної діяльності в цілому. Тому, доцільно говорити про вдосконалення методичної підготовки майбутніх педагогів та внесення змін до змісту підвищення кваліфікації педагогів.Документ Готовність майбутнього вчителя фізики до формування в учнів знань про нанотехнології(2016) Величко Степан Петрович; Velychko Stepan Petrovych; Іваній Володимир Степанович; Ivanii Volodymyr Stepanovych; Мороз Іван Олексійович; Moroz Ivan Oleksiiovych; Ткаченко Юлія Анатоліївна; Tkachenko Yuliia AnatoliivnaНа основі аналізу досвіду зарубіжних країн і вивчення реального стану викладання нанофізикотехнологічних дисциплін у педагогічних університетах України розкрито специфіку й окреслено основні складові змісту методичної підготовки майбутніх учителів фізики до навчання основ нанонаук. Сформульовано поняття «готовність майбутнього вчителя фізики до формування в учнів знань про нанотехнології», виділено основні спеціальні професійні компетентності вчителя фізики, значущі для його діяльності в галузі навчання сучасним нанотехнологічним знанням.Документ Елементарна теорія намагнічення діамагнетиків у системі підготовки вчителя фізики(НПУ імені М. П. Драгоманова, 2013) Мороз Іван Олексійович; Moroz Ivan OleksiiovychАналізується стан викладання деяких питань електродинаміки суцільних середовищ. Розглядається методика подання у навчальному процесі підготовки вчителя фізики механізму впливу діамагнетиків на зовнішнє магнітне поле. Пропонується оригінальний спосіб оцінки додаткового магнітного моменту, який виникає внаслідок прецесії електронів в атомах у зовнішньому магнітному полі.Документ Елементарна теорія намагнічення парамагнетиків у системі підготовки вчителя фізики(НПУ імені М. П. Драгоманова, 2013) Мороз Іван Олексійович; Moroz Ivan OleksiiovychАналізується стан викладання деяких питань електродинаміки суцільних середовищ. Розглядається методика подання у навчальному процесі підготовки вчителя фізики механізму впливу парамагнетиків на зовнішнє магнітне поле.Документ Елементи математичного апарату термодинаміки(2011) Мороз Іван Олексійович; Moroz Ivan OleksiiovychВ статті розглядаються елементи математичного апарату термодинаміки, який використовується при підготовці вчителя фізики. На прикладі рівняння першого закону термодинаміки показано використання умови Ейлера для визначення наявності ознак повного диференціалу в пфаффовій формі. Аналізуються властивості якобіанів.Документ Закон Максвелла про розподіл швидкостей молекул в курсі фізики(2011) Мороз Іван Олексійович; Moroz Ivan Oleksiiovych; Яременко Олексій Васильович; Yaremenko Oleksii Vasylovych; Яременко Людмила Олексіївна; Yaremenko Liudmyla OleksiivnaДеякі аспекти викладання теми «Закон Максвелла про розподіл швидкостей молекул». Розглядаються питання пов‘язані з викладанням теми «Розподіл Максвелла молекул за швидкостями» та його застосування до обґрунтування МКТ газів.Документ Закони збереження в системі формування наукового світогляду майбутнього вчителя фізики(НПУ імені М. П. Драгоманова, 2013) Мороз Іван Олексійович; Moroz Ivan OleksiiovychРозглядається роль законів збереження в формуванні наукового світогляду майбутніх вчителів фізики. Аналізуються можливі методичні підходи розгляду закону збереження енергії.Документ Застосування першого закону термодинаміки під час її вивчення(Педагогічна преса, 2012) Мороз Іван Олексійович; Moroz Ivan OleksiiovychВ статье рассмотрены некоторые примеры применения первого начала термодинамики для изучения свойств и процессов в произвольных макроскопических системах. Ключевые слова: первое начало термодинамики, произвольная система.Документ Изучение темы «термодинамическая теория эффекта Джоуля-Томсона» в процессе подготовки учителя физики(2013) Мороз Іван Олексійович; Moroz Ivan OleksiiovychРозглядається авторська методика викладу теорії методу отримання низьких температур c допомогою ефекту Джоуля-Томсона в системі підготовки вчителів фізики.Документ Имидж выпускников педагогического университета в эпоху перехода к новому технологическому укладу(РВВ КДПУ ім. В. Винниченка, 2016) Іваній Володимир Степанович; Ivanii Volodymyr Stepanovych; Мороз Іван Олексійович; Moroz Ivan Oleksiiovych; Петренко Світлана Віталіївна; Petrenko Svitlana Vitaliivna; Стадник Олександр Дмитрович; Stadnyk Oleksandr DmytrovychПублікація присвячена аналізу проблем формування іміджу випускників педагогічних університетів в умовах переходу до нового технологічного укладу. Наведено дані свот-аналізу факультету, які потрібно враховувати у практичній діяльності по формуванню іміджу. Запропоновано дорожню карту розвитку проектів з формування іміджу випускника. Зроблено висновки про те, що в сучасних реаліях процес формування іміджу випускника залежить від реалізації комплексного плану стратегічного розвитку університету, спільних і цілеспрямованих дій державних адміністрацій, керівників вузу та факультету по підвищенню конкурентоспроможності університету, що має базуватися як на зміцненні матеріальної бази, так і на підвищенні частки вартості нематеріальних активів.