eSSPU logo
  • Українська
  • English
  • Увійти
    Новий користувач? Зареєструйтесь.Забули пароль?
eSSPU logo
  • Фонди та зібрання
  • Пошук за критеріями
  • Українська
  • English
  • Увійти
    Новий користувач? Зареєструйтесь.Забули пароль?
  1. Головна
  2. Переглянути за автором

Перегляд за Автор "Martalishvili Lesia"

Зараз показуємо 1 - 3 з 3
Результатів на сторінці
Налаштування сортування
  • Документ
    Модель формування управлінської компетентності майбутнього керівника закладу освіти в процесі навчання фахових дисциплін
    (СумДПУ імені А. С.Макаренка, 2022) Марталішвілі Леся; Martalishvili Lesia
    Модернізація системи освіти України передбачає передусім оновлення підходів до управлінської діяльності керівників освітніх закладів, оскільки керівник навчального закладу знаходиться в центрі соціально‐економічних та педагогічних перетворень, координує, спрямовує працю педагогів. Очевидно, що від його професійності, управлінської компетентності, ініціативності, уміння приймати самостійні рішення стратегічного і тактичного характеру залежить рівень успішності роботи закладу в цілому, оскільки ефективність управління залежить від здатності керівника забезпечити виконання поставлених стратегічних цілей відповідно до визначеної якості. Стаття певною мірою є результатом екпериментально‐дослідницького пошуку авторів, спрямованого на моделювання процес формування управлінської компетентності майбутнього керівника закладу освіти в процесі навчання фахових дисциплін та перевірку ефективність педагогічних умов реалізації самої моделі. Об’єктом дослідження авторів є професійна підготовка майбутніх керівників закладу освіти у закладі вищої освіти за умови реалізації визначених педагогічних умов формування управлінської компетентності майбутнього керівника закладу освіти в процесі навчання фахових дисциплін, удосконалення змісту фахової підготовки майбутніх керівників закладу освіти шляхом упровадження вибіркової навчальної дисципліни «Інноваційне управління конфліктами та ефективний діалог»; системне використання тренінгових технологій для формування управлінської компетентності майбутнього керівника закладу освіти в процесі навчання фахових дисциплін; проєктування та реалізація мотиваційно‐орієнтованої практичної підготовки студентів до управлінської діяльності), можна досягти позитивної динаміки у формуванні цієї компетентності.
  • Документ
    Теоретичні засади державного управління освітою
    (2023) Леся Марталішвілі; Martalishvili Lesia
    Сучасний інститут освіти є найважливішим в системі державного управління, оскільки покликаний задовольняти фундаментальні потреби людства в передачі знань, соціалізації молоді, підготовці кадрів. Саме він відповідає перед суспільством за стійкий та інноваційний розвиток України на національному, європейському та глобальному рівнях, за вибудову довіри освітянської та наукової спільноти, міжнародних партнерів до українського суспільства в цілому. Державна політика України на сучасному етапі гарантує усебічнийрозвиток людини як особистості та найвищої цінності суспільства, її талантів, інтелектуальних, творчих і фізичних здібностей; формує цінності і необхідні для успішної самореалізації компетентності; виховує відповідальних громадян, які здатні до свідомого суспільного вибору та спрямування своєї діяльності на користь іншим людям і суспільству; збагачує на цій основі інтелектуальний, економічний, творчий, культурний потенціал українського народу; підвищує освітній рівень громадян задля забезпечення сталого розвитку України та її європейського вибору. Крім того, саме державне управління у сфері освіти спрямовує і забезпечує розвиток науки як джерела економічного зростання і невід’ємної складової національної культури та освіти; створює умови для реалізації інтелектуального потенціалу громадян у сфері наукової і науково‐технічної діяльності; забезпечує використання досягнень вітчизняної та світової науки і техніки для задоволення соціальних, економічних, культурних та інших потреб.Державна політика України в галузі освіти будується на принципах людиноцентризму, верховенство права, дотримання прав і свобод людини і громадянина, законності, гуманізму, академічної доброчесності і свободи,прозорості та відкритості, відповідальності, професійності та постійного удосконалення.Освіта обумовлює соціально‐економічний розвиток суспільства, і держава не може бути байдужою до її забезпечення. Тому процес державного управління освітою супроводжується цілою низкою послідовних дій з боку держави по створенню належного механізму реалізації й забезпечення цього процесу. Стаття включає аналітичний матеріал, спрямований на упорядкування і систематизацію структури державного управління освітою, його принципів і функцій, оскільки упорядкування теоретичних засад державного управлінняматиме прямий позитивний вплив на її реалізацію, імплементацію основних її засад у реальне повсякденне життя українців.
  • Документ
    Теоретичні засади державного управління освітою
    (2023) Леся Марталішвілі; Martalishvili Lesia
    Сучасний інститут освіти є найважливішим в системі державного управління, оскільки покликаний задовольняти фундаментальні потреби людства в передачі знань, соціалізації молоді, підготовці кадрів. Саме він відповідає перед суспільством за стійкий та інноваційний розвиток України на національному, європейському та глобальному рівнях, за вибудову довіри освітянської та наукової спільноти, міжнародних партнерів до українського суспільства в цілому. Державна політика України на сучасному етапі гарантує усебічнийрозвиток людини як особистості та найвищої цінності суспільства, її талантів, інтелектуальних, творчих і фізичних здібностей; формує цінності і необхідні для успішної самореалізації компетентності; виховує відповідальних громадян, які здатні до свідомого суспільного вибору та спрямування своєї діяльності на користь іншим людям і суспільству; збагачує на цій основі інтелектуальний, економічний, творчий, культурний потенціал українського народу; підвищує освітній рівень громадян задля забезпечення сталого розвитку України та її європейського вибору. Крім того, саме державне управління у сфері освіти спрямовує і забезпечує розвиток науки як джерела економічного зростання і невід’ємної складової національної культури та освіти; створює умови для реалізації інтелектуального потенціалу громадян у сфері наукової і науково‐технічної діяльності; забезпечує використання досягнень вітчизняної та світової науки і техніки для задоволення соціальних, економічних, культурних та інших потреб.Державна політика України в галузі освіти будується на принципах людиноцентризму, верховенство права, дотримання прав і свобод людини і громадянина, законності, гуманізму, академічної доброчесності і свободи,прозорості та відкритості, відповідальності, професійності та постійного удосконалення.Освіта обумовлює соціально‐економічний розвиток суспільства, і держава не може бути байдужою до її забезпечення. Тому процес державного управління освітою супроводжується цілою низкою послідовних дій з боку держави по створенню належного механізму реалізації й забезпечення цього процесу. Стаття включає аналітичний матеріал, спрямований на упорядкування і систематизацію структури державного управління освітою, його принципів і функцій, оскільки упорядкування теоретичних засад державного управлінняматиме прямий позитивний вплив на її реалізацію, імплементацію основних її засад у реальне повсякденне життя українців.

Програмне забезпечення DSpace та СумДПУ імені А.С. Макаренка copyright © 2002-2025 LYRASIS

  • Налаштування куків
  • Політика приватності
  • Надіслати відгук