eSSPU logo
  • Українська
  • English
  • Увійти
    Новий користувач? Зареєструйтесь.Забули пароль?
eSSPU logo
  • Фонди та зібрання
  • Пошук за критеріями
  • Українська
  • English
  • Увійти
    Новий користувач? Зареєструйтесь.Забули пароль?
  1. Головна
  2. Переглянути за автором

Перегляд за Автор "Maksymchuk Larysa Volodymyrivna"

Зараз показуємо 1 - 1 з 1
Результатів на сторінці
Налаштування сортування
  • Документ
    Особливості організації дозвіллєвої діяльності учнів початкової школи в умовах Нової української школи
    (СумДПУ імені А. С.Макаренка, 2025) Поліщук Олександр Сергійович; Polishchuk Oleksandr Serhiiovych; Шоробура Інна Михайлівна; Shorobura Inna Mykhailivna; Максимчук Лариса Володимирівна; Maksymchuk Larysa Volodymyrivna
    У статті висвітлено загальні особливості забезпечення ефективної дозвіллєвої діяльності учнів початкової школи в умовах НУШ. Проаналізовано потенціал дозвіллєвої діяльності з опорою на ключові характеристики молодшого шкільного віку. Узагальнено, що В дозвілля є простором активного спілкування, який задовольняє потребу дітей у неформальних міжособистісних контактах, які принципово відрізняються від спілкування та взаємодії в освітньому процесі. Згідно ідей НУШ дозвіллєву діяльність молодших школярів доцільно спрямовувати в такі напрями: рекреаційно-оздоровчий – дозволяє забезпечувати активні дії спрямовані на зміцнення та збереження здоров’я учнів; спортивний – дає можливості розвивати фізичні здібності учнів, зміцнювати здоров’я, покращувати імунітет тощо; туристичний – один із найрізноманітніших видів дозвіллєвої діяльності; розважальний – спрямований на побудову позитивної взаємодії в системах «вчитель-учні», «учні-батьки», «вчитель-батьки» та ін.; пізнавальний – вид дозвілля, що набирає популярності, й передбачає активне пізнання нового (проєктна та дослідницька діяльність); художньо-естетичний –заняття цим видом дозвілля дають змогу засвоїти культурні цінності та ідеали суспільства, збагатити картину світу школярів, розкрити творчі здібності через заняття музикою, танцями, малювання та інше. Установлено, що організація активної, змістовної та цікавої дозвіллєвої діяльності учнів початкової школи в умовах НУШ корелює з дотриманням таких ідей: забезпечення тісного зв’язку із психологічним, фізіологічним, соціальним розвитком особистості молодшого школяра; нерегламентованість та неформальність вільної діяльності учнів в умовах дозвілля, його творчий характер; апелювання до надання можливостей для самовираження, самоактуалізації, самоствердження, саморозвитку особистості через обрану діяльність; створення умов для реалізації потреби здобувачів у самостійності та незалежності; трансляція корисного суспільного досвіду, що набуває особистісної значущості; задоволення індивідуальних потреб особистості; зорієнтованість на формування соціально значущих потреб особистості та еталонів соціальної поведінки.

Програмне забезпечення DSpace та СумДПУ імені А.С. Макаренка copyright © 2002-2025 LYRASIS

  • Налаштування куків
  • Політика приватності
  • Надіслати відгук