Перегляд за Автор "Liu Yuntao"
Зараз показуємо 1 - 2 з 2
Результатів на сторінці
Налаштування сортування
Документ Автоматизація процесів управління витратами у сільському господарстві: синергія інформаційного забезпечення і виробничих потреб(2024) Вакуленко Віталій Леонідович; Vakulenko Vitalii Leonidovych; Лю Юнтао; Liu Yuntao; Лю Сяовей; Liu SiaoveiСучасний стан розвитку сільського господарства в Україні характеризується поступовим впровадженням інноваційних технологій, насамперед – інформаційних технологій, які є важливими для вдосконалення бізнес-процесів. У контексті автоматизації витрат використовується інформаційне забезпечення, що має важливе значення для того, щоб задовольнити виробничі потреби підприємства. Мета статті: теоретично обґрунтувати основні аспекти синергії інформаційного забезпечення та виробничих потреб аграрного підприємства у контексті автоматизації процесу управління витратами. З’ясовано сутність процесу управління витратами та структуру системи управління на аграрних підприємствах. Визначено основні переваги, які підприємство отримує завдяки автоматизації процесу управління витратами. Розглянуто основні процеси, автоматизація яких передбачається у даному контексті. Проаналізовано програмне забезпечення, яке застосовується сільсько- господарськими підприємствами для автоматизації процесу управління витратами. Визначено можливості інформаційного забезпечення як основи автоматизації управління витра- там.Документ Використання цифрових технологій у діагностиці якості освіти(2025) Балановська Тетяна Іванівна; Balanovska Tetiana Ivanivna; Вакуленко Віталій Леонідович; Vakulenko Vitalii Leonidovych; Лю Юнтао; Liu YuntaoПроведення діагностики якості освіти має важливе значення у реалізації державної освітньої політики та забезпечення належної якості освіти в Україні. В умовах воєнного стану актуальним стає вдосконалення підходів до проведення діагностики якості освіти, у чому корисними можуть стати цифрові технології, які вже поступово впроваджуються у процес оцінювання якості освіти та забезпечують його ефективність. У статті визначено особливості та роль використання цифрових технологій у діагностиці якості освіти – процесі оцінювання рівня знань, навичок і компетентностей здобувачів освіти, а також ефективності освітнього процесу загалом. З її допомогою виявляються сильні та слабкі сторони освітнього процесу, виокремлено ряд проблем, які підкреслюють необхідність використання цифрових технологій у діагностиці якості освіти у сучасних умовах. Проаналізовано досвід використання цифрових технологій для діагностики якості освіти в Україні, виділено ряд переваг та недоліків використання цифрових технологій. Проведене дослідження підкреслює необхідність подальшого впровадження цифрових технологій у діагностику якості освіти в Україні.