Перегляд за Автор "Leshchenko Mariia Petrivna"
Зараз показуємо 1 - 3 з 3
Результатів на сторінці
Налаштування сортування
Документ Концепції естетичного виховання в науковій думці Польщі(СумДПУ імені А. С. Макаренка, 2014) Лещенко Марія Петрівна; Leshchenko Mariia PetrivnaУ статті розглядаються теоретичні основи естетичного виховання в науковій думці Польщі. Інтегративною складовою цих теорій є орієнтація на виховання особистості з розвиненим естетичним світоглядом, який ґрунтується на загальнолюдських цінностях і пріоритетах. Наголошено, що відродження української національної школи забезпечує естетизація всіх ланок навчально-виховного процесу, створення теоретичних засад естетичного виховання особистості. Зазначено, що концептуальні основи естетичного виховання були розроблені в Польщі на рубежі XIX і XX століть філософами аксіологічного напряму. У теорії естетичного виховання його важливим засобом є художня освіта. У дослідженнях польських учених-педагогів у частині виявлення відповідних форм і методів естетизації освітнього процесу, спрямованих на засвоєння науково-естетичної думки англомовних дослідників, увагу зосереджено на проблемах формування людської особистості в її різноманітних естетичних проявах.Документ Мистецька освіта України другої половини ХVІ – середини ХVІІІ століть: формальні й неформальні ознаки(СумДПУ імені А. С. Макаренка, 2015) Сулаєва Наталія Вікторівна; Sulaieva Nataliia Viktorivna; Лещенко Марія Петрівна; Leshchenko Mariia PetrivnaУ статті висвітлюються питання розвитку вітчизняної мистецької освіти другої половини ХVІ – середини ХVІІІ століть з урахуванням нових підходів сучасної педагогічної науки до функціонування різних видів освітньої діяльності, що дозволило здійснювати дослідження, виокремивши формальні та неформальні ознаки літературної, образотворчої, музичної, хореографічної, театральної мистецької освіти. Наголошується на переважанні неформальних ознак передачі досвіду мистецької діяльності від одного покоління іншому та поступальному розвитку формальної мистецької освіти на теренах України в означений історичний період.Документ Особистісно-орієнтовані дослідження педагогічної реальності: методологія, досвід, перспективи(СумДПУ імені А. С. Макаренка, 2013) Лещенко Марія Петрівна; Leshchenko Mariia Petrivna; Сулаєва Наталія Вікторівна; Sulaieva Nataliia ViktorivnaУ статті висвітлено загальні положення реалізації науковопедагогічного дослідження, що включає аналіз базових категорій, визначення логіки, послідовності та якісної наповнюваності пошукових дій. Представлено характеристики наукового аналізу; педагогічного дослідження як одного з видів наукового; номотетичного та ідеографічного підходів до дослідження зв’язків між фактами, явищами освітньої реальності; кількісних та якісних стратегій дослідження; напрямів якісних досліджень: етнографічного, ситуаційного та історичного. На прикладі дослідження впливу неформальної мистецької освіти на особистіснопрофесійний розвиток учасників українського народного хору «Калина» Полтавського національного педагогічного університету імені В. Г. Короленка схарактеризовано особливості використання комплексного підходу до вивчення педагогічного явища.