eSSPU logo
  • Українська
  • English
  • Увійти
    Новий користувач? Зареєструйтесь.Забули пароль?
eSSPU logo
  • Фонди та зібрання
  • Пошук за критеріями
  • Українська
  • English
  • Увійти
    Новий користувач? Зареєструйтесь.Забули пароль?
  1. Головна
  2. Переглянути за автором

Перегляд за Автор "Kushnirova Larysa Vasylivna"

Зараз показуємо 1 - 6 з 6
Результатів на сторінці
Налаштування сортування
  • Документ
    Дослідження В. І. Масальським вітчизняної педагогічної спадщини
    (СумДПУ імені А. С. Макаренка, 2008) Кушнірова Лариса Василівна; Kushnirova Larysa Vasylivna
    У статті розглядається дослідження В. І. Масальським вітчизняної педагогічної спадщини. Мета роботи є довести, що його лінгводидактична спадщина збагатила українську науку. Стаття привертає увагу до відомих педагогів К. Д. Ушинського, А. С. Макаренка і С. Х. Чавдарова та їх праць.
  • Документ
    Компетентнісний підхід до мовного курсу
    (СумДПУ імені А. С. Макаренка, 2012) Кушнірова Лариса Василівна; Kushnirova Larysa Vasylivna
    У статті розглянуто компетентнісний підхід до шкільного мовного курсу, до навчання, показано його витоки в методичних працях В. І. Масальського, розкрито важливість даного підходу, за якого забезпечується результат навчання, а не нарощування обсягу змісту, відбувається розвиток здібностей і вмінь учнів. Автор торкається питання термінології, підкреслює актуальність проблеми компетентнісного навчання українськоїмови.
  • Документ
    Поради В. Масальського щодо навчання фонетики, будови слова, правопису, прищеплення учням орфоепічних та орфографічних навичок
    (СумДПУ імені А. С. Макаренка, 2016) Кушнірова Лариса Василівна; Kushnirova Larysa Vasylivna
    Мета статті - розглянути методичні поради відомого вітчизняного вченого-філолога і педагога В. Масальського щодо навчання фонетики, будови слова, правопису, прищеплення учням орфоепічних та орфографічних навичок на уроках української мови в середній школі. Науковець вважає, що в умовах викладання двох східнослов'янських мов вивчення фонетики української та російської мов створює в учнів основу для свідомого оволодіння нормами літературної вимови. Методист радить з'ясовувати високі якості звукової системи цих мов - їх милозвучність. Щоб закласти за допомогою вивчення фонетики міцну основу орфографічної грамотності учнів, потрібне добре засвоєння фонетичних і правописних закономірностей. Уміння визначати склад слова важливе для успішного засвоєння орфографії. Доведено, що поради вченого не втрачають цінності й сьогодні.
  • Документ
    Проблеми навчання рідної мови – однієї з найважливіших людських цінностей
    (СумДПУ імені А. С. Макаренка, 2014) Кушнірова Лариса Василівна; Kushnirova Larysa Vasylivna
    У статті розглянуто низку актуальних проблем навчання рідної мови, яка є однією з найважливіших людських цінностей. Показано значення навчання української мови, викладено думки В. І. Масальського та сучасних учених стосовно завдань, змісту, методів і прийомів навчання її. Представлено погляди вчених-лінгводидактів на особистісно орієнтоване навчання, цінності, ціннісно-смислові орієнтації учнів, мовну особистість і мовну свідомість. Автор підкреслює необхідність удосконалення навчання рідної мови, піднесення особистої культури мовців.
  • Документ
    Програми і праці з української мови та методики її навчання у 20-30-ті рр. ХХ ст. в оцінці В. Масальського
    (СумДПУ імені А. С. Макаренка, 2017) Кушнірова Лариса Василівна; Kushnirova Larysa Vasylivna
    Мета статті - розглянути дослідження В. Масальським програм і праць із української мови та методики її навчання періоду створення нової школи, у 20-30- ті рр. ХХ ст. Автор даної статті застосував такі методи дослідження: аналіз наукових праць, підручників і посібників, вивчення навчальних програм. В. Масальський відмічає, що в основу організації вітчизняної школи було покладено принцип навчання рідною мовою. Програми з мови для школи тоді не забезпечували озброєння учнів системою знань і навичок, не розв'язували на належному рівні проблему поєднання навчання й виховання. Були корисні методичні розробки та недооцінка засвоєння граматики, методів навчання. Позитивно оцінені праці Л. Булаховського, В. Помагайби, А. Савицької, А. Машкіна. Вивчення доробку В. Масальського залишається актуальним.
  • Документ
    Рекомендації В. І. Масальського щодо добору вправ із правопису (до проблеми витоків сучасних підходів до навчання орфографії)
    (2015) Кушнірова Лариса Василівна; Kushnirova Larysa Vasylivna
    Мета статті – розглянути методичні рекомендації відомого вітчизняного вченого-філолога і педагога В. І. Масальського (1896–1979) щодо добору вправ із правопису на уроках української мови в середній школі. Методист радить раціоналізувати й урізноманітнити вправи з правопису, ретельно планувати систему тренувальних вправ. Учений вважає, що на добір прийому навчання правопису, правописної вправи впливають характер орфограми й етап заняття. У працях В. І. Масальського можна простежити витоки сучасних підходів до навчання учнів української мови, зокрема навчання орфографії.

Програмне забезпечення DSpace та СумДПУ імені А.С. Макаренка copyright © 2002-2025 LYRASIS

  • Налаштування куків
  • Політика приватності
  • Надіслати відгук