Перегляд за Автор "Kravchenko Iryna Viktorivna"
Зараз показуємо 1 - 20 з 31
Результатів на сторінці
Налаштування сортування
Документ Викoристання дидактичних ігoр та ігрових вправ при вивченні частин мoви у рoбoті з дітьми з пoрушенням мoвлення(2016-04-05) Кравченко Ірина Вікторівна; Kravchenko Iryna Viktorivna; Борисенко Олександра Володимирівна; Borysenko Oleksandra VolodymyrivnaУ статті рoзглянутo наукoвo-теoретичні засади застoсування дидактичних ігoр та цікавих вправ при вивченні частин мoви у рoбoті з дітьми з пoрушенням мoвлення. Прoаналізoванo перелік вимoг, якими пoтрібнo керуватися, щoб ігрoва діяльність на урoці прoхoдила ефективнo і давала бажані результати. Пoданo дидактичний матеріал для цікавoгo прoведення урoків.Документ Використання дидактичних ігор у логопедичній роботі з дошкільниками(2013) Яксон Наталія Юріївна; Yakson Nataliia Yuriivna; Кравченко Ірина Вікторівна; Kravchenko Iryna ViktorivnaУ даній статті висвітлено роль дидактичних ігор у навчанні, вихованні та логопедичній роботі з дошкільниками.Документ Використання жанрів усної народної творчості у роботі над удосконаленням дикції майбутніх логопедів(2013) Щепенко Юлія Сергіївна; Shchepenko Yuliia Serhiivna; Кравченко Ірина Вікторівна; Kravchenko Iryna ViktorivnaУ статті розглянуто можливість застосування жанрів усної народної творчості щодо вдосконалення дикції майбутніх логопедів, а також розкрито прийоми, за допомогою яких можна самостійно вдосконалити дикцію.Документ Використання образотворчої діяльності в процесі словникової роботи з дітьми дошкільного віку(ФОП Цьома С. П., 2019-02-15) Кравченко Ірина Вікторівна; Kravchenko Iryna Viktorivna; Греченко Єлизавета Дмитрівна; Hrechenko Yelyzaveta DmytrivnaУ статті обґрунтовано ефективність використання образотворчої діяльності в процесі словникової роботи з дітьми дошкільного віку.Документ Використання ігор у логопедичній роботі з дітьми дошкільного віку(ФОП Цьома, 2015) Зубач Марина Валентинівна; Zubach Maryna Valentynivna; Кравченко Ірина Вікторівна; Kravchenko Iryna ViktorivnaУ статті подано загальні відомості щодо використання ігор у логопедичній роботі, наведено основні різновиди ігор, що застосовуються у корекційній роботі з дітьми, які мають мовленнєві вади.Документ Застосування гімнастичних вправ та аутогенного тренування при корекції заїкання у дітей(CумДПУ імені А. С. Макаренка, 2023) Кравченко Анатолій Іванович; Kravchenko Anatolii Ivanovych; Кравченко Ірина Вікторівна; Kravchenko Iryna ViktorivnaУ методичному посібнику висвітлено питання про клініко-фізіологічну характеристику заїкання та подано сучасні погляди щодо його подолання. Розглянуто засоби комплексної корекції заїкання в системі логопедичної роботи. Окремо наведено методику гімнастичних вправ, застосування ігрових дихальних вправ, фонаційної гімнастики й аутогенного тренування.Документ Застосування снюзелен-терапії при заїканні(2013) Кравченко Анатолій Іванович; Kravchenko Anatolii Ivanovych; Кравченко Ірина Вікторівна; Kravchenko Iryna ViktorivnaУ статті розглядається застосування снюзелен-терапії при заїканні яка передбачає сенсорну стимуляцію людини. Застосовується спеціальні релаксаційні вправи, що позитивно впливають на емоційну сферу дітей.Документ Комплексне застосування точкового і логопедичного масажу для корекції мовленнєвих розладів(СумДПУ імені А. С. Макаренка, 2023) Кравченко Анатолій Іванович; Kravchenko Anatolii Ivanovych; Кравченко Ірина Вікторівна; Kravchenko Iryna ViktorivnaРозглянуто різновиди масажу, наголошено на лікувальному як найдавнішому різновиді, який є дієвим засобом активної функціональної терапії. З’ясовано сутність різнобічного впливу масажу на організм людини. Наголошено на ефективності поєднання точкового й логопедичного масажу на шляху подолання мовленнєвих розладів. Висвітлено особливості постановочних і масажних зондів.Документ Корекція афазії у дітей за допомогою акупресури (точкового масажу)(ФОП Цьома, 2021) Кравченко Анатолій Іванович; Kravchenko Anatolii Ivanovych; Мороз Людмила Василівна; Moroz Liudmyla Vasylivna; Стахова Лариса Львівна; Stakhova Larysa Lvivna; Кравченко Ірина Вікторівна; Kravchenko Iryna ViktorivnaУ методичному посібнику висвітлено питання про клініко-фізіологічні характеристики афазії, корекційно-педагогічну роботу з її подолання та застосування акупресури (точкового масажу) при афазії.Документ Корекція дизартрії у дітей за допомогою акупресури (точкового масажу)(ФОП Цьома, 2021) Кравченко Анатолій Іванович; Kravchenko Anatolii Ivanovych; Мороз Людмила Василівна; Moroz Liudmyla Vasylivna; Стахова Лариса Львівна; Stakhova Larysa Lvivna; Кравченко Ірина Вікторівна; Kravchenko Iryna ViktorivnaУ методичному посібнику висвітлено питання про клініко-фізіологічні характеристики дизартрії та подано сучасні погляди щодо її подолання за допомогою акупресури (точкового масажу).Документ Корекція заїкання у дітей за домомогою акупресури (точкового масажу)(ФОП Цьома, 2021) Кравченко Анатолій Іванович; Kravchenko Anatolii Ivanovych; Мороз Людмила Василівна; Moroz Liudmyla Vasylivna; Стахова Лариса Львівна; Stakhova Larysa Lvivna; Кравченко Ірина Вікторівна; Kravchenko Iryna ViktorivnaУ методичному посібнику подано науково-теоретичні відомості про клініко-фізіологічні характеристики заїкання. Висвітлено історико-фізіологічні аспекти акупресури (точкового масажу) й особливості корекції заїкання у дітей за допомогою акупресури.Документ Корекція ринолалії у дітей за допомогою акупресури (точкового масажу)(ФОП Цьома, 2021) Кравченко Анатолій Іванович; Kravchenko Anatolii Ivanovych; Мороз Людмила Василівна; Moroz Liudmyla Vasylivna; Стахова Лариса Львівна; Stakhova Larysa Lvivna; Кравченко Ірина Вікторівна; Kravchenko Iryna ViktorivnaУ методичному посібнику висвітлено питання про клініко-фізіологічні характеристики ринолалії та подано сучасні погляди щодо її подолання за допомогою акупресури (точкового масажу).Документ Логопедичний супровід як складова комплексного супроводу дітей із порушенням психофізичного розвитку(СумДПУ імені А. С. Макаренка, 2019) Мороз Людмила Василівна; Moroz Liudmyla Vasylivna; Стахова Лариса Львівна; Stakhova Larysa Lvivna; Кравченко Ірина Вікторівна; Kravchenko Iryna ViktorivnaУ статті здійснено науково-теоретичний аналіз сутності поняття «логопедичний супровід» як складової комплексного супроводу дітей із порушеннями психофізичного розвитку. На підставі вивчення науково-методичної, спеціальної літератури, електронних ресурсів та зіставлення різних поглядів щодо проблеми дослідження, авторами прослідковано розвиток поняття логопедичного супроводу як педагогічного явища, уточнено його сутність та методологічний апарат. Показано, що центральною категорією логопедичного супроводу виступає корекційно-розвивальне логопедичне середовище, яке зорганізується шляхом реалізації сукупності умов, що детермінують його ефективність для корекції та розвитку мовлення.Документ Логопедично-реабілітаційний супровід дітей із порушеннями психофізичного розвитку(ФОП Цьома С. П., 2021) Kravchenko Anatolii Ivanovych; Zelinska-Liubchenko Kateryna Oleksandrivna; Moroz Liudmyla Vasylivna; Kravchenko Iryna Viktorivna; Stakhova Larysa Lvivna; Lastochkina Olena Volodymyrivna; Кравченко Анатолій Іванович; Зелінська-Любченко Катерина Олександрівна; Мороз Людмила Василівна; Кравченко Ірина Вікторівна; Стахова Лариса Львівна; Ласточкіна Олена ВолодимирівнаУ монографії висвітлено актуальні сучасні питання лого-корекційної та корекційно-реабілітаційної роботи з дітьми, які мають порушення мовлення різної складності та етіології. Презентовано результати теоретико-практичних розвідок щодо професійної компетенції учителя-логопеда в умовах професійного середовища з позицій забезпечення потрібного рівня якості освітніх послуги. Обґрунтовано створення нових освітніх і корекційно-розвивальних методик організації оптимального навчально-виховного процесу та соціалізації дітей із порушенням психофізичного розвитку. Визначено особливості логопедично-реабілітаційної роботи серед дітей з різними варіантами порушення психофізичного розвитку. Окреслено перспективи використання представлених розробок у процесі навчання та виховання дітей із порушеннями психофізичного розвитку у закладах різного спрямування. Видання адресоване науковцям, аспірантам, керівникам наукових і навчальних закладів, студентам спеціальності 016 Спеціальна освіта, педагогічним працівникам, викладачам.Документ Логоритміка в системі нейропсихологічної реабілітації після інсульту(2020) Кравченко Ірина Вікторівна; Kravchenko Iryna Viktorivna; Мороз Людмила Василівна; Moroz Liudmyla Vasylivna; Стахова Лариса Львівна; Stakhova Larysa LvivnaВисвітлено нейропсихологічний напрям реабілітації після інсульту пацієнтів з вираженими порушеннями когнітивних функцій (мовлення, пам’яті, уваги, сприймання і мислення). Описано зміст і особливості проведення логоритмічних занять із особами, які перенесли інсульт, на базі Навчально-наукового центру кафедри логопедії СумДПУ імені А. С. Макаренка. Узагальнено досвід роботи з пацієнтами у віці від 53 до 66 років упродовж раннього відновлювального періоду. Наголошено, що групові заняття логоритмічними вправами посутньо сприяють активації уражених зон головного мозку і налагодженню комунікації між пацієнтами.Документ Методичне об'єднання в системі неперервної освіти учителя-логопеда закладу дошкільної освіти(2019-09-30) Стахова Лариса Львівна; Stakhova Larysa Lvivna; Мороз Людмила Василівна; Moroz Liudmyla Vasylivna; Кравченко Ірина Вікторівна; Kravchenko Iryna ViktorivnaУ статті висвітлюється проблема організації роботи методичного об'єднання учителів-логопедів закладів дошкільної освіти, що є центром надання освітніх послуг та забезпечення професійного розвитку педагогів. Зазначається, що методичне об'єднання є однією з організаційних форм колективної методичної роботи в системі підвищення кваліфікації педагогів, основним завданням якого є формуванняінноваційного методичного освітнього середовища. Висвітлюються функції, що їх виконує методична служба (компенсаторно-освітня, консультаційна, науковометодична, моделююча, діагностико-прогностична), цілі психолого-педагогічного супроводу учителів-логопедів в умовах методичного об'єднання, завдання, що вирішуються на засіданнях методичного об’єднання учителів-логопедів закладівдошкільної освіти. Зазначається, що теми, які обговорюються на засіданнях методичного об’єднання, мають сприяти формуванню сучасних педагогічних позицій у галузі корекційної педагогіки, збагачувати зміст корекційно-розвиткової роботи новими теоретичними знаннями та методиками, що, як наслідок, підвищуватиме ефективність логопедичного впливу на дитину дошкільного віку загалом. З огляду на це, виправдовує себе така форма організації' методичного об'єднання як семінар, основною метою якого є удосконалення теоретичних знань та впровадження теоретичної моделі в практичну діяльність логопедів. Наведено приклади семінару, що поєднує теоретичний виклад матеріалу з демонстрацією практичних видів діяльності, та ігрових методів роботи з педагогічними кадрами (учителями-логопедами). Підкреслено, що доцільним у межах методичного об'єднання є створення та функціонування творчої групи, метою роботи якої є апробація новітніх технологій, творення рекомендацій для педагогів та батьків щодо організації логопедичної роботи з дітьми, напрацювання ідей вдосконалення корекційно-розвиткового процесу загалом.Документ Народна освіта в с. Старому - першому поселенні Герасима Кондратьєва, Сумському повіті та Слобідській Україні у складі царської Росії в ХVI-XX ст.(СумДПУ імені А. С. Макаренка, 2018) Кравченко Анатолій Іванович; Kravchenko Anatolii Ivanovych; Кравченко Ірина Вікторівна; Kravchenko Iryna ViktorivnaРозглянуто особливості розвитку й реформування системи освіти на теренах України, у складі царської Росії (пізніше Російської імперії), Сумського повіту і с. Старого зокрема впродовж тривалого історичного періоду - ХУІ-ХІХ ст. Висвітлено роль козацтва і церкви в розвиткові народної освіти на теренах Слобідської України. З'ясовано вплив русифікаторської політики царського уряду на розвиток освіти в Лівобережній Україні. Зазначено реформи, а також нормативні документи, що регламентували освітню галузь у Російській імперії та на Слобожанщині зокрема в ХУІ-ХХ ст. Наведено відомості про стан освіти в с. Старому у другій половині XIX - на початку XX ст.Документ Образотворча діяльність як засіб корекції мовленнєвих порушень у дітей дошкільного віку(2017-04-14) Кравченко Ірина Вікторівна; Kravchenko Iryna Viktorivna; Подгорна Римма Павлівна; Podhorna Rymma PavlivnaУ статті подано загальні відомості щодо використання продуктивних видів образотворчої діяльності у логопедичній роботі: малювання, ліплення, аплікація, конструювання.Документ Особливості використання сюжетно-рольової гри в логопедичній роботі з дошкільниками(2013) Старостенко Інна Олександрівна; Starostenko Inna Oleksandrivna; Кравченко Ірина Вікторівна; Kravchenko Iryna ViktorivnaУ даній статті висвітлено особливості використання сюжетно-рольової гри у логопедичній роботі з дошкільниками.Документ Особливості патріотичного виховання дітей дошкільного віку(ФОП Цьома С. П., 2019-02-15) Кравченко Ірина Вікторівна; Kravchenko Iryna Viktorivna; Дорошенко Аліна Русланівна; Doroshenko Alina RuslanivnaУ статті розглянуто особливості виховання почуття патріотизму у дітей дошкільного віку.