Перегляд за Автор "Krasilov Andrii Dmytrovych"
Зараз показуємо 1 - 19 з 19
Результатів на сторінці
Налаштування сортування
Документ Main Tendencies in Higher Military Education in Poland(СумДПУ імені А. С.Макаренка, 2022) Krasilov Andrii Dmytrovych; Красілов Андрій Дмитрович; Rybalko Petro Fedorovych; Рибалко Петро ФедоровичThe article identifies the leading trends in higher military education in Poland and outlines the conceptual foundations of higher military education in the country. The main trends in higher military education in Poland include: - Standardizing the regulatory framework of higher military education - Implementing strategic development goals of the state into the higher military education system - Structuring the management of the higher military education system.Документ Аналіз працевлаштування випускників спортивних спеціальностей у сучасних соціально-економічних умовах(СумДПУ імені А. С. Макаренка, 2021) Лебідь Дмитрій Ігорович; Lebid Dmytrii Ihorovych; Красілов Андрій Дмитрович; Krasilov Andrii DmytrovychДана робота присвячена діяльність вищих закладів освіти з питань працезабезпечення випускникiв спортивних спеціальностей. Теоретичне і практичне значення дослідження полягає у виявленні тенденцій розвитку ринку праці в галузі фізичної культури та спорту й особливостей працевлаштування випускників спортивних спеціальностей, в аналізі соціально-педагогічних особливостей адаптації молодих спеціалістів за умов негарантованої зайнятості. Для студентського середовища характерне передбачення несприятливих для випускника подій, пов'язаних з їхнім працевлаштуванням, а саме: визнання безробіття молодих фахівців закономірним явищем; оцінка шансів випускників ВНЗ на ринку праці як дуже незначних; серед перспектив майбутнього працевлаштування панує уявлення про себе як тимчасово безробітних або таких, що працюють не за фахомДокумент Вплив занять фізичною культурою і спортом на процес адаптації студентів першого курсу до навчання у закладі вищої освіти(СумДПУ імені А. С. Макаренка, 2021) Гайдаш Данило Олексійович; Haidash Danylo Oleksiiovych; Красілов Андрій Дмитрович; Krasilov Andrii DmytrovychДослідження проводилося автором і педагогами вищого навчального закладу в межах академічних занять. Метою педагогічного спостереження було виявлення змісту і організації фізичного виховання студентів, соціально-психологічного і емоційного статусу навчально-трудової і суспільної активності, труднощів, з якими стикаються студенти при вступі до ЗВО Проведене дослідження дозволило сформулювати науково-практичні рекомендації із використанням фізичного виховання в якості засобу адаптації студентів першого курсу до умов навчання у ЗВО, що зводяться до наступного: рекомендувати створення постійно діючих семінарів для кураторів і студентського активу з проблеми адаптації студентів до умов навчального закладу, провести заходи для навчання першокурсників методам і засобам самостійних занять фізичною культурою, посилити науково-педагогічний контроль із боку директорату, зав. кафедрою, викладачів фізичного виховання за раціональним використанням студентами першого курсу навчального і позанавчального часу.Документ Компоненти готовності майбутніх фахівців фізичної культури і спорту використовувати технології відновлення здоров’я у професійній діяльності(СумДПУ імені А. С. Макаренка, 2020) Твердохлєбова Юлія; Tverdokhliebova Yuliia; Красілов Андрій Дмитрович; Krasilov Andrii Dmytrovych; Лянной Михайло Олегович; Liannoi Mykhailo OlehovychНове українське суспільство потребує фахівців фізичної культури і спорту інноваційного типу, які поєднують здатність до творчої співпраці, володіють сучасними інноваційними технологіями відновлення здоров’я, володіють уміннями відновлення, корекції та підтримки рухових функцій спортсменів. Формування вмінь використання здоров’явідновлювальних технологій у професійній діяльності майбутніх фахівців фізичної культури і спорту є складовою частиною процесу формування фахових спортивних компетентностей. У своєму дослідженні структурними компонентами готовності майбутніх фахівців фізичної культури і спорту до використання технологій відновлення здоров’я у професійній діяльності ми виділили аксіологічний, гносеологічний і фізкультурно-оздоровчий компоненти.Документ Куратор групи як суб'єкт виховання лідерських якостей студентів у контексті підготовки фахівців з фізичної культури(СумДПУ імені А. С. Макаренка, 2022) Прокопова Людмила Іванівна; Prokopova Liudmyla Ivanivna; Гвоздецька Світлана Володимирівна; Hvozdetska Svitlana Volodymyrivna; Красілов Андрій Дмитрович; Krasilov Andrii DmytrovychСтаття присвячена роботі куратора академічної групи та дослідженню лідерських якостей студентів. Мета статті - дослідити діяльність куратора академічної групи як важливу ланку формування лідерських якостей майбутіх спеціалістів із фізичної культури. У ході дослідження застосовували методи теоретичного аналізу науково-методичної літератури, педагогічне тестування, методи математичної статистики. Визначено діяльність куратора, як суб'єкта виховання лідерських якостей студентів у контексті підготовки фахівців з фізичної культури, функції наставника академічної групи, досліджено ступінь вираженості лідерських якостей студентів 1-4 курсів. Перспективою наших подальших досліджень є кураторська діяльність, націлена на створення психолого-педагогічних умов у межах освітнього простору для поєднання інтелектуальних, духовних, емоційних, моральних основ виховання майбутніх спеціалістів з фізичної культури на нових засадах студентоцентризму.Документ Методика викладання навчальної дисципліни «Фізичне виховання» у закладі вищої освіти(СумДПУ імені А. С. Макаренка, 2019) Харченко Роман; Kharchenko Roman; Хоменко Сергій Васильович; Khomenko Serhii Vasylovych; Красілов Андрій Дмитрович; Krasilov Andrii Dmytrovych; Рибалко Петро Федорович; Rybalko Petro FedorovychЗміст даної статті полягає у створенні і апробації методики, яка дозволяє враховувати особливості студентів у залежності від обсягу спеціальної рухової активності й успішності навчання, суттєво підвищуючи продуктивність їх рухових умінь та пізнавальної активності. Розглянуто стан вищої освіти на сучасному етапі розвитку суспільства. По-перше, на фоні загальних змін, які відбуваються з вищою освітою, а, по-друге, з урахуванням особливостей програмного змісту навчання студентів закладу вищої освіти й контингенту студентів.Документ Методика управління фізкультурно-оздоровчою діяльністю в сучасних закладах середньої освіти(СумДПУ імені А. С. Макаренка, 2019) Лянной Михайло Олегович; Liannoi Mykhailo Olehovych; Рибалко Петро Федорович; Rybalko Petro Fedorovych; Ганчева Владислава; Hancheva Vladyslava; Красілов Андрій Дмитрович; Krasilov Andrii DmytrovychУ даній статті визначено сутність та зміст фізкультурно-оздоровчої діяльності; визначено функціонування цілісної системи фізичного виховання та оздоровлення в сучасному закладі середньої освіти; проаналізовано зарубіжний досвід управління фізкультурно-оздоровчою діяльністю в закладах середньої освіти. Уточнено поняття «здоров'я», «спосіб життя», «фізична культура», «фізична культура школяра»; подальшого розвитку набуло трактування сутності поняття «фізкультурно-оздоровча діяльність».Документ Мінімальна сила як базовий компонент диференційованого розвитку силових здібностей підлітків(СумДПУ імені А. С. Макаренка, 2021) Рибалко Петро Федорович; Rybalko Petro Fedorovych; Прокопова Людмила Іванівна; Prokopova Liudmyla Ivanivna; Гвоздецька Світлана Володимирівна; Hvozdetska Svitlana Volodymyrivna; Красілов Андрій Дмитрович; Krasilov Andrii Dmytrovych; Пономаренко Олег; Ponomarenko OlehСтаття присвячена дослідженню силових здібностей школярів 10–11 років. Метою статті є обґрунтування й доведення ефективності авторської методики розвитку силових здібностей підлітків на основі мінімальної сили та під час здійснення диференційованого підходу. У ході дослідження застосовували методи теоретичного аналізу науково-методичної літератури, педагогічне тестування, педагогічний експеримент, методи математичної статистики. Досліджено мінімальну силу, як стартовий показник подальшого розвитку силових здібностей підлітків. Розроблено методику розвитку сили підлітків, сутність якої полягає у плануванні силових навантажень на основі мінімальної сили й диференційованого підходу та застосуванні спеціально розроблених засобів і методів розвитку силових здібностей на уроках фізичної культури. Використання тренажерів оздоровчої спрямованості для тренування силових здібностей у дитячому та підлітковому віці є перспективою наших подальших досліджень.Документ Особливості проведення занять з оздоровчих видів гімнастики зі студентками(СумДПУ імені А. С. Макаренка, 2021) Щелинський Владислав Олексійович; Shchelynskyi Vladyslav Oleksiiovych; Красілов Андрій Дмитрович; Krasilov Andrii DmytrovychВ роботі експериментально перевірено вплив розробленої програми занять з оздоровчої гімнастики на фізичний розвиток і фізичну підготовленість студенток Навчально-наукового Інституту фізичної культури спеціальності «Фізична реабілітація, ерготерапія». Отримані в ході педагогічного експерименту результати роботи дозволять рекомендувати розроблену експериментальну програму занять оздоровчою гімнастикою для практичного застосування при розробці навчальних програм з дисциплін «Фізична культура», «Оздоровчий фітнес», «Оздоровчі види гімнастики», «Теорія і методика викладання гімнастики», «Музична ритміка і хореографія» у закладах вищої освіти ІІІ – ІV рівнів акредитації, а також для практичного використання викладачами з фізичної культури, фітнес-інструкторами, організаторами спортивно-масової та фізкультурно-оздоровчої роботи.Документ Особливості розвитку спритності у дітей молодшого шкільного віку в групах продовженого дня(2021) Гвоздецька Світлана Володимирівна; Рибалко Петро Федорович; Прокопова Людмила Іванівна; Дубинська Оксана Яківна; Красілов Андрій Дмитрович; Hvozdetska Svitlana Volodymyrivna; Rybalko Petro Fedorovych; Prokopova Liudmyla Ivanivna; Dubynska Oksana Yakivna; Krasilov Andrii DmytrovychМетою статті є розробка та експериментальне обґрунтування методики розвитку спритності у дітей молодшого шкільного віку у групах продовженого дня засобами рухливих ігор. Для реалізації визначеної мети було використано такі методи дослідження: аналіз науково-методичної літератури, педагогічне спостереження, тестування рівня розвитку спритності, педагогічний експеримент, методи математичної статистики. У процесі вивчення й аналізу науково методичної літератури було визначено, що додаткове використання рухливих ігор на годинах фізичної культури в групах продовженого дня позитивно впливає на розвиток спритності в учнів молодшого шкільного віку. Також аналіз існуючих програм і методик стосовно проведення годин фізичної культури у групах продовженого дня показав, що вони малочислені та застарілі і потребують наукового обґрунтування. Для заздалегідь визначеного та спрямованого впливу на розвиток спритності у молодших школярів на годинах фізичної культури у групах продовженого дня була розроблена авторська методика, при складанні якої були враховані: зміст шкільної програми з фізичної культури для молодших школярів, вік, стать, рівень фізичної підготовленості, бажання школярів відвідувати години фізичної культури. Для експериментального обґрунтування розробленої нами методики був проведений педагогічний експеримент, результати якого свідчать про ефективність використання авторської методики для розвитку спритності у дітей молодшого шкільного віку на годинах фізичної культури у групах продовженого дня.Документ Педагогічні умови розвитку кінезіологічної компетентності майбутніх фахівців з фізичної культури і спорту(СумДПУ імені А. С. Макаренка, 2022) Красілов Андрій Дмитрович; Krasilov Andrii DmytrovychУ статті розглянуто проблему розвитку кінезіологічної компетентності майбутніх фахівців фізичної культури і спорту на засадах диференційованого підходу. Схарактеризовано сутність категорій «кінезіологічна компетентність майбутніх фахівців ФКіС», «розвиток кінезіологічної компетентності майбутніх фахівців ФКіС». Схарактеризовано педагогічні умови розвитку кінезіологічної компетентності майбутніх фахівців ФКіС на засадах диференційованого підходу, представлено особливості їх дотримання. Перша педагогічна умова – стимулювання мотивації до розвитку рухових якостей через організацію систематичного відкритого моніторингу індивідуальних досягнень кожного. Дотримання першої педагогічної умови передбачає: урахування загального культурно-освітнього рівня студентів. Друга педагогічна умова – поєднання індивідуального характеру засвоєння кінезіологічних знань з колективною організацією навчальної діяльності студентів через диференціацію змісту навчання. Дотримання другої педагогічної умови передбачає удосконалення змісту дисциплін. Третя педагогічна умова – інтеграція інноваційних видів рухової активності та варіативних дидактичних матеріалів через індивідуалізацію навчально-тренувального процесу. Реалізація педагогічної умови потребує аналізу інноваційних видів рухової активності з метою їх рекомендації до опанування майбутніми фахівцями ФКіС з урахуванням не лише уподобань суб’єктів учіння, а й з огляду на біологічні, гендерні, фізичні, біологічні і психофізичні характеристики. Перспективними напрямами подальших досліджень є дослідження проблеми розвитку кінезіологічної компетентності майбутніх фахівців з фізичної культури і спорту в умовах магістратури, у системі підвищення кваліфікації, у процесі самонавчання.Документ Педагогічні умови формування дій з м'ячем у дітей молодшого шкільного віку(СумДПУ імені А. С. Макаренка, 2018) Власенко Ірина; Vlasenko Iryna; Харченко Сергій Миколайович; Kharchenko Serhii Mykolaiovych; Красілов Андрій Дмитрович; Krasilov Andrii DmytrovychОсновним напрямом даного дослідження є виявлення педагогічних умов, які забезпечують ефективний вплив ігор та ігрових вправ з м'ячем на всебічний розвиток дітей молодшого шкільного віку, доведено позитивний вплив занять фізичними вправами на стан здоров'я дітей молодшого шкільного віку та впровадження результатів в освітній процес початкових школярів України.Документ Педагогічні умови формування здоров’язбережувальної компетентності фахівців аграрного сектору у процесі фізичного виховання(СумДПУ імені А. С. Макаренка, 2018) Куртова Галина Юріївна; Рибалко Петро Федорович; Красілов Андрій Дмитрович; Kurtova Halyna Yuriivna; Rybalko Petro Fedorovych; Krasilov Andrii DmytrovychУ статті обґрунтовуються педагогічні умови формування здоров'язбережувальноі компетентності фахівців у процесі фізичного виховання. Реалізація окресленої мети передбачала використання теоретичних та емпіричних методів. Педагогічними умовами є забезпечення позитивної мотивації до набуття здоров'язбережувальноі компетентності, доповнення змісту навчальної дисципліни «Фізичне виховання» питаннями здоров'язбережувальноі тематики, використання інтерактивних форм і методів навчання, що забезпечують формування у студентів ціннісного ставлення до здоров'я й досвіду його збереження.Документ Рeформувaння системи фiзичнoгo вихoвaння у зaклaдах вищoї ocвiти України(СумДПУ імені А. С. Макаренка, 2021) Ковальов Ігор; Kovalov Ihor; Рибалко Петро Федорович; Rybalko Petro Fedorovych; Корж-Усенко Лариса Вікторівна; Korzh-Usenko Larysa Viktorivna; Красілов Андрій Дмитрович; Krasilov Andrii DmytrovychУ даній статті розглядається пpoблема вдoскoнaлeння системи фiзичнoгo вихoвaння у зaклaдах вищoї oсвiти. Цій проблемі нeoбхiдно пpидiляти знaчну увaгу з бoку влaди, нaукoвцiв, адміністрації ЗВО, фaхiвцiв, суспiльствa. Пoстiйно oнoвлювати змiст пpoграми сучaсними фiзкультуpнo-oздopoвчими тeхнoлoгiями, спpямoвaними на пiдвищeння мoтивацiйної сфepи студeнтськoї мoлoдi дo aктивних зaнять фiзичною культурoю та свiдoмoгo вeдeння здopoвoгo способу життя.Документ Розвиток кінезіологічної компетентності майбутніх фахівців фізичної культури і спорту на засадах диференційованого підходу(СумДПУ імені А. С. Макаренка, 2020) Красілов Андрій Дмитрович; Krasilov Andrii DmytrovychДисертаційне дослідження присвячене проблемі розвитку кінезіологічної компетентності майбутніх фахівців фізичної культури і спорту на засадах диференційованого підходу. Схарактеризовано сутність категорій «кінезіологічна компетентність майбутніх фахівців ФКіС», «розвиток кінезіологічної компетентності майбутніх фахівців ФКіС». Визначено та теоретично обґрунтовано педагогічні умови розвитку кінезіологічної компетентності майбутніх фахівців ФКіС на засадах диференційованого підходу, представлена авторська модель, що базується на урахуванні виділених умов та низці загальподидактичпих принципів, специфічних принципів кінезіології та підготовки фахівців ФКіС. Розроблено діагностичний інструментарій для визначення рівнів її сформованості. Проведено статистичний аналіз ефективності кожної з умов, за яким встановлено залежність їхнього впливу на компоненти кінезіологічної компетентності.Документ Розвиток кінезіологічної компетентності майбутніх фахівців фізичної культури і спорту на засадах диференційованого підходу(СумДПУ імені А. С. Макаренка, 2021) Красілов Андрій Дмитрович; Krasilov Andrii DmytrovychСтаття присвячена проблемі розвитку кінезіологічної компетентності майбутніх фахівців фізичної культури і спорту на засадах диференційованого підходу. Схарактеризовано сутність категорій «кінезіологічна компетентність майбутніх фахівців ФКіС», «розвиток кінезіологічної компетентності майбутніх фахівців ФКіС». Диференційований підхід у розвитку кінезіологічної компетентності майбутніх фахівців ФКіС як комплекс організаційно-педагогічних заходів, спрямованих на залучення майбутніх фахівців до рухової активності на основі обліку індивідуальних відмінностей щодо стану здоров’я, рівня фізичного розвитку і фізичної підготовленості, мотивації до ефективної рухової діяльності, а також гендерних відмінностей, створення гомогенних груп та варіативність фізичної підготовки на основі цих особливостей. Визначено та теоретично обґрунтовано педагогічні умови розвитку кінезіологічної компетентності майбутніх фахівців ФКіС на засадах диференційованого підходу, представлена авторська модель, що базується на урахуванні виділених умов та низці загальнодидактичних принципів, специфічних принципів кінезіології та підготовки фахівців ФКіС. Розроблено діагностичний інструментарій для визначення рівнів її сформованості. Проведено статистичний аналіз ефективності кожної з умов, за яким встановлено залежність їхнього впливу на компоненти кінезіологічної компетентності.Документ Самостійні заняття фізичною культурою як засіб підвищення рівня фізичної підгготовленості учнів молодшого шкільного віку(Сумський державний педагогічний університет імені А. С. Макаренка, 2016-04-21) Прокопова Людмила Іванівна; Prokopova Liudmyla Ivanivna; Красілов Андрій Дмитрович; Krasilov Andrii DmytrovychУ статті розкрито сутність проблеми самостійних занять фізичною культурою дітей молодшого шкільного віку. Описано розроблену нами модель самостійних занять фізичною культурою (СЗФК) для учнів початкової школи. Представлено результати впровадження моделі та її ефективність у підвищенні рівня фізичної підготовленості молодших школярів.Документ Сутність та специфіка професійної підготовки майбутніх учителів фізичної культури до професійної діяльності(СумДПУ імені А. С. Макаренка, 2021) Кусовнік Максим Олександрович; Kusovnik Maksym Oleksandrovych; Красілов Андрій Дмитрович; Krasilov Andrii DmytrovychВ даній роботі розглядаються проблеми формування готовності майбутніх вчителів фізичної культури до різних сторін професійної діяльності: позаурочної роботи, професійної творчості, індивідуалізації навчання, виховної роботи, спортивно-педагогічної роботи. Вивчено проблеми формування особистості студента у процесі навчальної діяльності, педагогічної майстерності, педагогічних здібностей, педагогічних умінь та навичок, професійно-педагогічної спрямованості особистості тощо. Розроблено методику формування професійної готовності майбутніх вчителів фізичної культури до професійної діяльності, що передбачає застосування комплексу різноманітних методів навчання з поступовим переходом від репродуктивних до проблемно-пошукових та тестових методик.Документ Удосконалення складових психологічної підготовки юних волейболісток в умовах шкільної секції(СумДПУ імені А. С. Макаренка, 2021) Загребельна Ангеліна Іванівна; Zahrebelna Anhelina Ivanivna; Красілов Андрій Дмитрович; Krasilov Andrii DmytrovychВ роботі досить актуально представляється проблема пошуку нових методичних підходів до технічного вдосконалення юних волейболісток. Доведено необхідність вивчення цього питання та з’ясовує ті форми, методи й засоби, за допомогою яких визначається повний зміст напрямків у процесі занять в шкільній секції з волейболу. Психологічна підготовка здійснюється за допомогою комплексу зовнішніх і внутрішніх дій. Її результативність спирається на знання теорії, психологічному аналізі умов змагань, вивчення індивідуальності гравців і психологічної сторони тренерської діяльності і постійне використовування цих знань в ході навчально-тренувального процесу.