Перегляд за Автор "Kozubtsov Ihor Mykolaiovych"
Зараз показуємо 1 - 4 з 4
Результатів на сторінці
Налаштування сортування
Документ Від ідеї до синтезу професійної міждисциплінарної науково-педагогічної компетентності, що забезпечить свідому самоосвіту майбутнім ученим(СумДПУ імені А. С. Макаренка, 2012) Козубцов Ігор Миколайович; Kozubtsov Ihor MykolaiovychУ статті розглянуто ідею поняття та перебіг синтезу професійної міждисциплінарної науково-педагогічної компетентності вченого. Вона гармонійно сприяє розвитку філософії науки та фрактальної динамічної наукової картини світу знань за рахунок складних прихованих міждисциплінарних зв'язків. Успіх, очевидно, залежить від розробки теорії та методики професійної освіти майбутніх учених- міждисциплінарників.Документ Модель змісту навчання освітньо-професійної програми методологічної компетентної моделі підготовки аспірантів, ад’юнктів(2013) Козубцов Ігор Миколайович; Kozubtsov Ihor MykolaiovychУ статті науковому суспільству запропоновано обговорити основний результат дисертаційного дослідження, новий зміст навчання й екзаменаційно-залікової сесії аспірантів у новій методологічній компетентній моделі. Зміст навчання відповідає розробленій уперше освітньо-професійній програмі підготовки аспірантів у контексті компетентного підходу. З метою підвищення якості підготовки аспірантів рекомендовано ввести атестацію у формі кандидатських іспитів із дисциплін: методологічні основи наукових досліджень і основи педагогіки та психології вищої школи.Документ Проектування педагогічної технології розвитку в аспірантів методології науково-організаційної діяльності(2015) Козубцов Ігор Миколайович; Kozubtsov Ihor MykolaiovychМетою статті є розкрити зміст проектування педагогічної технології науково-організаційної діяльності аспірантів у системі вищої військової освіти. Методологія дослідження полягає в застосуванні аналітичного методу. Результатом дослідження стала спроектована педагогічна технологія науково-організаційної діяльності аспірантів. Педагогічна технологія призначена розвивати методологічну компетентність аспірантів у контексті їх професійної підготовки. Практичне значення дослідження полягає в поданому описі педагогічної технології, що представлена за певною структурою та є готовою до застосування. Це дозволяє розкрити всі основні характеристики та можливості для масового відтворення на практиці. Новизна роботи полягає в тому, що автором уперше запропоновано поняття педагогічної технології науково-організаційної діяльності аспірантів та механізм її проектування.Документ Реалізація теорії розвитку методологічної компетентності аспірантів на основі моделі діяльності(2014) Козубцов Ігор Миколайович; Kozubtsov Ihor MykolaiovychУ статті науковому суспільству запропоновано обговорити основний результат дисертаційного дослідження – теорію розвитку методологічної компетентності аспірантів на основі м’якої моделі. Представлено модель і структурну схему розвитку методологічної компетентності аспірантів. Алгоритм проблемного навчання знайшов нове втілення в теорії розвитку методологічної компетентності аспірантів.