Перегляд за Автор "Kovalchuk Olha"
Зараз показуємо 1 - 2 з 2
Результатів на сторінці
Налаштування сортування
Документ Взаємодія сім’ї та закладів позашкільної освіти у процесі становлення особистості учнів початкових класів(СумДПУ імені А. С. Макаренка, 2021) Ковальчук Ольга; Kovalchuk Olha; Гудима Наталія; Hudyma Nataliia; Мєлєкєсцева Наталія; Mieliekiestseva NataliiaУ статті розкриваються особливості взаємодії сім’ї та закладів позашкільної освіти, що виступають партнерами у вихованні та становленні особистості молодшого школяра. У вузькому розумінні, інститути сім’ї та школи створюють умови для всебічного й гармонійного розвитку особистості. У свою чергу, у масштабах держави виконують функцію координувальних центрів формування інтелектуального потенціалу суспільства, взаємодоповнюючи та підтримуючи один одного. Особлива увага приділяється виховній функції сім'ї, оскільки вона є першим соціалізуючим середовищем. Роль сімейного виховання вбачаємо в моделюванні мікросоціуму та передаванні кращих зразків культурного набрання народу. Розкрито зміст поняття «взаємодія» у психолого-педагогічному розрізі та окреслено особливості її функціонування між суб’єктами освітнього процесу. Подано характеристику партнерства з позиції взаємодії позашкільних закладів та сім’ї, розкрито основоположні принципи їх функціонування. Також визначено умови оптимізації процесу взаємодії між сім'єю та позашкільним закладом.Документ Формування соціальної компетентності в учнів початкових класів на уроках «Я досліджую світ»(СумДПУ імені А. С. Макаренка, 2021) Ковальчук Ольга; Kovalchuk OlhaУ статті теоретично обґрунтовані особливості формування соціальної компетентності в учнів початкових класів та представлені практичні методи навчання. Застосовувалися такі методи наукових досліджень, як аналіз та синтез, систематизація й узагальнення наукової літератури. У результаті аналізу нами визначено, що соціальна компетентність проявляється навичками соціальної поведінки, готовності до сприймання соціально спрямованих інформаційних повідомлень, відповідальності перед іншими за свої вчинки. Запропоновані найбільш ефективні методи формування соціальної компетентності, а саме: метод «Inquiry Based Learning» заснований на запиті учня, у процесі навчання перед школярем постає питання, проблема, яку він намагається вирішити шляхом знаходження відповіді; етична бесіда, спрямована на формування в учнів умінь і навичок соціально-прийнятної поведінки. Перспективу подальших наукових розвідок вбачаємо в застосуванні вчителями хмаро-орієнтованих технологій формування соціальної компетентності учнів молодших класів.