eSSPU logo
  • Українська
  • English
  • Увійти
    Новий користувач? Зареєструйтесь.Забули пароль?
eSSPU logo
  • Фонди та зібрання
  • Пошук за критеріями
  • Українська
  • English
  • Увійти
    Новий користувач? Зареєструйтесь.Забули пароль?
  1. Головна
  2. Переглянути за автором

Перегляд за Автор "Kondrashova L. V."

Зараз показуємо 1 - 3 з 3
Результатів на сторінці
Налаштування сортування
  • Документ
    Educational Environment as a Factor of Success and Creativity as Important Characteristics of the Professional Image of the Modern Teacher
    (2015) Кондрашова Л. В.; Kondrashova L. V.
    Сложившаяся система взглядов ученых и практиков позволяет рассматривать взаимодействие образовательной среды и подготовки будущего учителя как важный фактор формирования его профессионального облика, показателями которого являются творчество и успешность личности в профессиональной деятельности.
  • Документ
    Гармонізація інтелекту і емоцій як методологічна основа вдосконалення інтелектуального потенціалу майбутніх педагогів
    (ФОП Цьома, 2023) Кондрашова Л. В.; Kondrashova L. V.
    У статті розглядаються можливості гармонізації інтелектуальній і емоційній сторін професійної підготовки майбутніх педагогів до професійної діяльності, розкриваються основні характеристики цього процесу, шляхи взаємодії інтелекту і емоцій у навчання, емоційно-художні засоби гармонізації інтелекту і емоцій в освітньому процесі, їх вплив на збагачення інтелектуального потенціалу майбутніх фахівців педагогічної праці.
  • Документ
    Управління структуруванням змісту професійної підготовки майбутніх педагогів у системі університетської освіти
    (2023) Кондрашова Л. В.; Кондрашов М. М.; Kondrashova L. V.; Kondrashov M. M.
    У статті демонструються можливості управління структуруванням змісту професійної підготовки майбутніх педагогів як важливого ресурсу підвищення рівня їх професіоналізму. Розроблено концепцію управління структуруванням змісту підготовки майбутніх педагогів до професійної діяльності в умовах університетської освіти і теоретично обґрунтовано необхідність: а) оновлення й структурування її змісту; б) розроблення методичних засобів, що впливають на професійну адаптацію студентів до творчого оволодіння обраною професією; в)створення системи дидактичних засобів, що стимулюють активність і самостійність майбутніх педагогів. Доведено, що реалізація цілей професійної підготовки студентів в системі університетської освіти передбачає нову структуру навчальної інформації, яка об’єднує в собі інформаційно-змістову і процесуальну сторони процесу опанування предметної галузі знань. Її засвоєння передбачає не просте запам’ятовування вивчаємих положень, але й активні дії з застосування вивченого матеріалу для розв’язання практичних завдань. Встановлено, що управління структуруванням змісту професійної підготовки студентів до педагогічної діяльності зумовлює необхідність внесення змін: оновлення знань, умінь і навичок і на їх основі стимулювання розвитку в майбутніх педагогів професійних якостей, що забезпечують результативність їх дій у професійній сфері діяльності; виділення не тільки основних, стрижневих ідей предметного знання, а й конкретизацію принципів, на яких будується самостійна пізнавальна діяльність студентів; чітка і конкретна побудова системи теоретичного і методичного знання, яку необхідно віддати на лекційне опрацювання; конкретизація видів самостійної діяльності та їх елементів. Схарактеризовані завдання й управлінські функції викладача в освітньому процесі: планування, постановки мети і завдань, вибору конкретних способів їх досягнення; організації підготовки студентів до успішної професійної діяльності, забезпечення єдності всіх ланок освітнього процесу; управління навчальною роботою студентів, реалізація різних видів контролю навчальних досягнень студентів із послідовною корекцією їхніх дій для досягнення запланованих цілей; зворотного зв’язку, тобто регулювання прийняття рішень студентами; основні напрямки управління: виконавський, когнітивно-пізнавальний й емоційний. Обгрунтовано, що зміст підготовки передбачає процес перетворення студентом самого себе в ресурс педагогічної діяльності, перехід уваги з навчальної інформації на засоби і методи власної мисленнєвої діяльності, перетворення власної особистості в новий суб’єкт професійної праці.

Програмне забезпечення DSpace та СумДПУ імені А.С. Макаренка copyright © 2002-2025 LYRASIS

  • Налаштування куків
  • Політика приватності
  • Надіслати відгук