Перегляд за Автор "Kinakh Nelia"
Зараз показуємо 1 - 4 з 4
Результатів на сторінці
Налаштування сортування
Документ Концепція формування професійно-педагогічного підприємництва вчителя початкової школи в умовах неперервної освіти(СумДПУ імені А. С. Макаренка, 2022) Кінах Неля; Kinakh NeliaУ статті обґрунтовано концепція формування професійно-педагогічного підприюмництва вчителів початкової школи в системі неперервної освіти. За основу авторської концепції формування професійно-педагогічного підприємництва вчителів початкової школи взято феноменологічну модель освіти, яка зосереджуються на питаннях самореалізації й самоактуалізації особистості, самосвідомості, здатності розробляти стратегії, приймати рішення і відповідати за них. Ураховуячи процеси трансформації в освітній системі під час розробки концепції, підгрунтям для формування професійно- педагогчного підприюмництва вчителя початкової школи стали ідеї гуманізації освіти, гуманістична спрямованість його професійної діяльності. Метою концепції стало обґрунтування методологічного, теоретико-педагогічного, технологічного концептів формування професійно-педагогічного підприємництва вчителів початкових класів у системі неперервної освіти.Документ Мотивація до підприємницької діяльності вчителя Нової української школи(СумДПУ імені А. С. Макаренка, 2021) Пріма Раїса; Prima Raisa; Кінах Неля; Kinakh NeliaОдну з основних ролей в активізації професійного розвитку вчителя НУШ відіграє мотивація до підприємницької діяльності. Проте, на жаль, загальна методологія й система важелів та інструментів активізації підприємницької діяльності не є цілісною й не забезпечує підвищення конкурентоздатності вчителя. У статті досліджено теоретичні основи мотивації як одного із найважливіших напрямів у підприємницькій діяльності. Обґрунтовано тезу, що професійна мотивація вчителя базується на його життєвих цінностях, що зумовлюються характером педагогічної праці. Проаналізовано групи мотивів підприємницької діяльності. Запропоновано авторську структурну схему формування мотивації до підприємництва вчителя НУШ та визначено етапи процесу формування мотивації до підприємництва через потенціал учителя НУШ.Документ Формування професійно-педагогічного підприємництва вчителя початкової школи як наукова проблема(СумДПУ імені А. С. Макаренка, 2021) Кінах Неля; Kinakh NeliaУ статті розглянуто деякі аспекти формування професійно-педагогічного підприємництва вчителя початкової школи як наукової проблеми. Здійснено дефінітивний аналіз наукових розвідок із проблем підприємництва, що дозволяє розглядати поняття «підприємливість» як систему педагогічних дій, спрямованих на розвиток педагогічної системи, мета якої полигала б у формуванні сукупності елементів професійно-педагогічного підприємництва, яке є системною багатофакторною поліфункціональною індивідуальною якістю педагога з характерним комплексом підприємницьких знань, умінь, навичок, здібностей до виконання професійних завдань, визначення траєкторії власного професійного зростання, реалізації власних підприємницьких ідей, модернізацією власної діяльності, орієнтованої на успіх і розвиток підприємницької ініціативи. Результатом науково-теоретичних пошуків автора у площині формування професійно-педагогічного підприємництва вчителів початкових класів стало проведення пілотного дослідження (анкетування), яке підтвердило актуальність і взаємозв’язок професійного розвитку педагогів із підприємництвом. Подальші наукові пошуки автора пов’язані з напрацюванням шляхів реалізації моделі формування професійно-педагогічного підприємництва вчителя початкової школи, що дозволить спостерігати динаміку цього процесу й деталізувати предмет дослідження.Документ Формування професійно-педагогічного підприємництва вчителя у площині цифровізації неперервної освіти(2021) Кінах Неля; Kinakh Nelia; Rubliova Natalia; Рубльова НаталіяУ статті визначено вплив середовища неперервної освіти на формування професійно-педагогічного підприємництва вчителя в умовах цифровізації, означено поняття цифрової компетентності та її склад, проаналізовано чинники формування професійно-педагогічного підприємництва вчителя у площині цифровізації неперервної освіти, розглянуто, як цифрова компетентність впливає на формування підприємництва вчителів у середовищі неперервної освіти, а також створено структурно-функційну схему впливу цифрової компентності на формування професійно-педагогічного підприємництва вчителя в умовах неперервної освіти.