eSSPU logo
  • Українська
  • English
  • Увійти
    Новий користувач? Зареєструйтесь.Забули пароль?
eSSPU logo
  • Фонди та зібрання
  • Пошук за критеріями
  • Українська
  • English
  • Увійти
    Новий користувач? Зареєструйтесь.Забули пароль?
  1. Головна
  2. Переглянути за автором

Перегляд за Автор "Khoroshukha Mykhailo Fedorovych"

Зараз показуємо 1 - 3 з 3
Результатів на сторінці
Налаштування сортування
  • Документ
    Визначення PWC170 у спортсменів та осіб, які не займаються спортом, за допомогою специфічних навантажень (метод power-ергометрії)
    (СумДПУ імені А. С. Макаренка, 2018) Хорошуха Михайло Федорович; Khoroshukha Mykhailo Fedorovych
    У статті розглянуто методологію й методи визначення фізичної працездатності спортсменів різного віку в умовах спортивних тренувань та осіб, які не займаються спортом. за допомогою специфічних навантажень, що ґрунтуються на використанні запатентованого нами методу power-ергометрії (субмаксимального power-ергометричного тесту PWC170). Показано можливість використання цього методу у практиці спортивної медицини, фізичного виховання, атакож у навчальному процесі студентів факультетів фізичного виховання і спорту педагогічних університетів.
  • Документ
    Вплив занять різними видами єдиноборств на формування агресивності юних спортсменів
    (СумДПУ імені А. С. Макаренка, 2010) Хорошуха Михайло Федорович; Khoroshukha Mykhailo Fedorovych; Приймаков О. О.; Pryimakov O. O.
    У статті аналізується вплив занять різними видами єдиноборств (східне і «західне») а формування агресивності юних спортсменів. Показано, що східні єдиноборства не несуть агресії і можуть бути засобами морально-етичного виховання підростаючого покоління.
  • Документ
    Про ефективність упровадження моделі формування предметної компетентності з основ теорії здоров’я у студентів вищих училищ фізичної культури
    (2015) Хорошуха Михайло Федорович; Khoroshukha Mykhailo Fedorovych
    У статті розглянуто проблему формування предметної компетентності з навчальної дисципліни «Основи теорії здоров’я» у студентів вищих училищ фізичної культури. Дієвість моделі оцінювалася за показниками інтегрального (фізичного, психічного, духовного) здоров’я (авторська розробка) та анкетного опитування. Використання зазначеної моделі сприяло підвищенню рівня сформованості предметної компетентності у студентів за рахунок отримання знань, умінь та практичних навичок у проведенні здоров’язбережувальних процедур з метою використання їх у майбутній професійній діяльності.

Програмне забезпечення DSpace та СумДПУ імені А.С. Макаренка copyright © 2002-2025 LYRASIS

  • Налаштування куків
  • Політика приватності
  • Надіслати відгук