Перегляд за Автор "Khomenko O. V."
Документ Біологічна фізика в медичних університетах Польщі та України(СумДПУ імені А. С. Макаренка, 2019) Хоменко К. П.; Khomenko K. P.; Хоменко О. В.; Khomenko O. V.; Логвиненко Д. Т.; Lohvynenko D. T.Метою статті є порівняння місця біологічної фізики в навчальних планах вищих медичних закладах Польщі та України. Продовжуючи дослідження ми зупинилися на більш детальному аналізі навчальних планів Медичного університету у Любліні та Медичного інституту Сумського державного університету. У статті проаналізовано навчальні плани за останні п’ять навчальних років, а також робочі програми з біологічної фізики. В Україні навчальні плани підготовки фахівців кваліфікації лікар у вищих навчальних закладах затверджується Міністром охорони здоров’я. Навчання в українських ВНЗ медичного спрямування визначається галузевим стандартом вищої медичної освіти (ОПП, ОКХ), який є галузевим нормативним документом і визначає нормативний зміст навчання, встановлює вимоги до змісту, обсягу та рівня освітньої та професійної підготовки фахівця відповідного освітньо-кваліфікаційного рівня певної спеціальності. У той же час Стандарти навчання у Польщі затверджені Міністерством науки і вищої освіти визначають загальні питання навчання, зокрема години навчань та пункти ECTS, зміст дисциплін. У вищих медичних навчальних закладах Польщі та України спостерігаємо різне співвідношення теоретичної і практичної складових навчальної дисципліни – польські медичні університети приділяють більше уваги практичній складовій. Останні навчальні роки відбувається скорочення аудиторного навантаження на студентів як Польщі так і України. Порівняльний аналіз робочих програм з біологічної фізики також демонструє більшу практичну спрямованість навчання у вищих медичних навчальних закладах Польщі.Документ Вивчення дисциплін природничо-математичногоциклу в умовах пандемії(СумДПУ імені А. С. Макаренка, 2020) Хоменко К. П.; Khomenko K. P.; Хоменко О. В.; Khomenko O. V.; Логвиненко Д. Т.; Lohvynenko D. T.У статті розглянуті особливості вивчення дисциплін природничо-математичного циклу в умовах пандемії. Сьогодення зумовило масовий перехід учасників освітнього процесу на дистанційне навчання, яке має певні переваги та недоліки.Документ Економічне зростання як запорука мовної експансії Китаю(2014) Хоменко О. В.; Khomenko O. V.У статті представлений аналіз мовної політики Китаю. Наголошується, що мовна експансія Китаю є результатом зростання економічної могутності КНР. Дається тезисна оцінка основних тенденцій економіки Китаю з огляду на цілі дослідження. Стверджується, що перетворення Китаю на одну з найпотужніших економік світу сприяє суттєвій зміні картини світових економічних і політичних відносин, а також і мовної картини світу. Вивчення китайської мови перетворюється для багатьох на засіб успішного кар’єрного росту, дає можливість знайти престижну роботу, відкриває доступ до величезного ринку праці тощо. Систематизуються напрями діяльності щодо просування китайської мови у світі, зокрема в Україні.Документ Зміст професійно орієнтованої іншомовної підготовки у вищій школі(2015) Хоменко О. В.; Khomenko O. V.Мета статті – дати визначення змісту професійно орієнтованої іншомовної підготовки та розкрити його компонентний склад у контексті міждисциплінарної інтеграції. Методологічною базою дослідження є культурно-інформаційна теорія освіти В. І. Лугового, з позицій якої окреслено компонентний склад змісту. Результатом дослідження є авторська сучасна дефініція змісту іншомовної підготовки у вищій школі та конкретизація його складників. На практиці це дозволить забезпечити відповідність змісту сучасним кваліфікаційним вимогам спеціальності.Документ Порівняння специфіки підготовки до ЗНО та НМТ(ФОП Цьома, 2023) Хоменко К. П.; Khomenko K. P.; Хоменко О. В.; Khomenko O. V.Протягом багатьох років у 10-11-х класах нашого закладу проводяться додаткові факультативні курси та індивідуальні заняття з профільних предметів для того, щоб забезпечити кращу підготовку учнів до ЗНО, а зараз НМТ. Ця підготовка здійснюється за чинними програмами ЗНО. НМТ має певні переваги у порівнянні з ЗНО: проводиться в один день, наближений до ЗНО, менші пункти тестування, не треба друкувати велику кількість зошитів, можливість оперативно реагувати на загрози. НМТ не заміняє ЗНО, але, на даний час, він є «рятівною паличкою».Документ Іноземні мови у вищих економічних освітніх закладах Китаю(2014) Хоменко О. В.; Khomenko O. V.Мета статті – аналіз факторів, які впливають на вибір іноземних мов для викладання в Китаї, реакція на них системи освіти в цілому та іншомовної підготовки в економічних вищих навчальних закладах зокрема. Зазначається, що паралельно з мовною експансією Китаю відбувається вестернізація / американізація цієї країни, яка спричинює проникнення англійської мови як на побутовому рівні, так і в системі освіти. Дається тезовий аналіз системи освіти. Розкривається вплив міжнародних зв’язків Китаю, зростання економіки країни, міжнародного бізнесу тощо на організацію іншомовної підготовки у вищих закладах освіти, зокрема економічних.