eSSPU logo
  • Українська
  • English
  • Увійти
    Новий користувач? Зареєструйтесь.Забули пароль?
eSSPU logo
  • Фонди та зібрання
  • Пошук за критеріями
  • Українська
  • English
  • Увійти
    Новий користувач? Зареєструйтесь.Забули пароль?
  1. Головна
  2. Переглянути за автором

Перегляд за Автор "Huzenko Oksana"

Зараз показуємо 1 - 4 з 4
Результатів на сторінці
Налаштування сортування
  • Документ
    Особливості оцінювальної діяльності вчителя початкових класів Нової української школи
    (СумДПУ імені А. С. Макаренка, 2021) Гузенко Оксана; Huzenko Oksana
    У статті визначено та обґрунтовано особливості оцінювальної діяльності вчителя початкових класів в умовах Нової української школи. Автором закцентовано на важливості оцінювання як освітнього компоненту та здійснено детальний аналіз основного поняття дослідження, розкрито провідні його характеристики. Указано, що основними компонентами процесу оцінювання чи оцінювальної діяльності є: визначення цілей навчання; вибір завдань для досягнення окреслених цілей; оцінка або інший спосіб вираження результатів перевірки. Автором установлено й розкрито, що з метою успішного здійснення оцінювальної діяльності вчителю необхідно володіти конкретними вміннями, а саме: визначати предмет оцінювання, зіставляти предмет оцінювання з визначеними критеріями, обирати форму оцінки та вмінням повідомляти оцінку учневі тощо. Стаття містить результати теоретичного дослідження характеру труднощів учителів початкових класів у здійсненні ними контрольно-оцінювальної діяльності.
  • Документ
    Роль предметних компетентностей у професійній діяльності вчителя технологій
    (2023) Харламенко Валентина; Kharlamenko Valentyna; Гузенко Оксана; Huzenko Oksana
    У статті розглядається важливість предметних компетентностей вчителя технологій для забезпечення якості освітнього процесу. Зазначається,що глибокі знання та практичні навички вчителя є ключовими елементами розробки ефективних навчальних програм та методів. Проаналізовано роль сучасних технологій у викладанні, їх сприяння стимулюванню інтересу та творчого мислення учнів. Аналіз досліджень підкреслює важливість індивідуалізації та постійного самовдосконалення вчителів технологій для успішного формування не лише фахівців, але й лідерів майбутнього. Вчитель розглядається як стратегічний партнер для учня, а інтеграція сучасних методів та практичних завдань є ключем до глибокого засвоєння матеріалу та розвитку критичного мислення. Розглянуто вплив відсутності глибоких теоретичних знань у вчителя на якість навчання. Висвітлено необхідність постійного самовдосконалення та адаптації вчителя до змін, а також важливість розвитку ключових навичок учнів. Систематичне спостереження за вчителями технологій у реальних умовах дозволяє визначити їхні сильні сторони та області для подальшого розвитку.
  • Документ
    Теоретико-методологічний аналіз сучасних тенденцій професіоналізації майбутніх педагогів
    (СумДПУ імені А. С. Макаренка, 2021) Харламенко Валентина; Kharlamenko Valentyna; Гузенко Оксана; Huzenko Oksana
    У статті проаналізовано теоретичні аспекти професіоналізації майбутніх педагогів у процесі їх підготовки в закладах вищої освіти. Виокремлено принципи відкритої освіти, охарактеризовано методологію освітнього процесу, концептуальні положення професіоналізації, основні підсистеми, покладені в основу професіоналізму. Досліджено функції освітнього процесу, що сприяють професійному зростанню майбутнього фахівця. Авторами схарактеризовано особистісний професіогенез майбутнього фахівця педагогічної справи через визначені напрями, професійний супровід майбутнього педагога, динаміку професійного становлення особистості через основні стадії. Приводиться орієнтовна модель професіоналізації, ключові положення, що базуються на визначених професійних і особистісних компетентностях.
  • Документ
    Формування трансверсальних компетентностей засобами неформальної освіти: виклики та можливості
    (СумДПУ імені А. С.Макаренка, 2024) Гузенко Оксана; Huzenko Oksana
    У статті досліджується роль неформальної освіти у формуванні трансверсальних компетентностей як ключового чинника професійного та особистісного розвитку. Проведено аналіз сучасних європейських ініціатив та практик, що демонструють ефективність використання неформального навчання для розвитку навичок, необхідних в умовах глобалізованого світу. Особливу увагу приділено потенціалу адаптації цих практик до української системи освіти. Основні результати дослідження підкреслюють значущість інтеграції інноваційних підходів до навчання протягом життя для забезпечення конкурентоспроможності фахівців на ринку праці.

Програмне забезпечення DSpace та СумДПУ імені А.С. Макаренка copyright © 2002-2025 LYRASIS

  • Налаштування куків
  • Політика приватності
  • Надіслати відгук