Перегляд за Автор "Hryhorieva Vita"
Зараз показуємо 1 - 2 з 2
Результатів на сторінці
Налаштування сортування
Документ Проблема підготовки фахівців цивільної інженерії в Німеччині у вітчизняних та іноземних дослідженнях(СумДПУ імені А. С. Макаренка, 2019) Хижняк Інна Анатоліївна ; Khyzhniak Inna Anatoliivna ; Григор'єва Віта; Hryhorieva VitaУ статті проаналізовано наукові праці українських та іноземних учених, присвячені проблемі підготовки майбутніх фахівців цивільної інженерії в Німеччині. Визначено основні переваги та недоліки реформування інженерної освіти в контексті Болонського процесу, зокрема зміцнення вишів та їх інтеграція в європейську систему вищої освіти, але не завжди виправдана для технічних спеціальностей система бакалавріату і магістратури; з'ясовано дидактичні аспекти сучасної системи вищої технічної освіти (превалювання методів активного навчання, зокрема інтерактивних методів та ін.); виокремлено організаційні та методичні особливості системи підготовки майбутніх інженерів-будівельників у технічних вишах: система «наставництва»; академічна мобільність і свобода студентів щодо самостійного вибору схеми й мови навчання тощо.Документ Теоретичні засади системи формування мовної професійної підготовки майбутніх фахівців у закладах вищої технічної освіти(СумДПУ імені А. С. Макаренка, 2021) Лисак Лариса; Lysak Larysa; Григор'єва Віта; Hryhorieva Vita; Лисак Тетяна; Lysak TetianaМетою цієї розвідки є аналіз теоретичного підґрунтя формування мовної професійної підготовки майбутніх фахівців у закладах вищої технічної освіти й окреслення шляхів його вдосконалення. Використано такі методи дослідження: аналіз і узагальнення наукової літератури, систематизація й узагальнення отриманої інформації. У статті проаналізовано наукові праці, у яких акцентується увага на прийомах і методах удосконалення культури професійного мовлення майбутніх фахівців технічних спеціальностей. Проведений аналіз теоретичного підґрунтя дає поштовх для подальших лінгво-методичних досліджень, що сприятимуть розробці оптимальних технологій формування мовної особистості майбутнього фахівця.