Перегляд за Автор "He Ying"
Зараз показуємо 1 - 2 з 2
Результатів на сторінці
Налаштування сортування
Документ Pedagogical Conditions for Future Piano Teachers’ Methodological Competence Formation in the Process of Ensemble Music-Making(СумДПУ імені А. С. Макаренка, 2023) He Ying; Хе ЇнThe article actualizes the problem of forming methodological competence of future piano teachers for teaching ensemble music-making. The article identifies contradictions that arose as a result of the fact that ensemble music-making is becoming an increasingly popular form of performing arts among children and youth, and purposeful methodological training before its teaching is not taken into account in educational and professional programs. Pedagogical conditions are presented, which are implemented in four stages: setting-motivational, artistic-experiential, performingcommunicative, methodological-inventive. Pedagogical conditions are substantiated for each stage and basic organizational forms and methods are proposed.Документ Сутність та структура методичної компетентності майбтніх викладачів фортепіано до навчання ансамблевому музикуванню школярів(СумДПУ імені А. С. Макаренка, 2022) Хе Їн; He Ying; Реброва Олена Євгенівна; Rebrova Olena YevhenivnaУ статті актуалізовано проблему формування методичної компетентності майбутніх викладачів фортепіано. Зазначена фахова якість розглядається як результат навчання ансамблевому музикуванню в системі фортепіанної підготовки майбутніх викладачів. Пояснюється, що методична компетентність може формуватися і в процесі опануванні різних видів ансамблевого музикування, а також у системі фортепіанної підготовки майбутніх учителів музичного мистецтва. У цьому аспекті розкрито дві проєкції зазначеної якості: методична компетентність, яка забезпечує самостійну роботу з опанування грою в ансамблі; методична компетентність як якість, що забезпечує здатність навчати гри в ансамблі школярів та учнів. Побудовано структуру методичної компетентності, що охоплює обидві функціональні проєкції. Зокрема обґрунтовано такі компоненти: методична спрямованість ансамблєвого навчання; орієнтація в репертуарі для ансамблевого музикування; ансамблева взаємодія та комунікативні диспозиції; співтворчість у художньо- образній виконавській інтерпретації та її методична рефлексія. Компоненти мають свою внутрішню структуру, показано конструкти кожного з них. Розроблено критерії та показники оцінювання компонента в цілому та конструктів, із яких він складається. Для оцінювання сформованості зазначеної якості обрано такі критерії: методико-умотивований, з показниками: зацікавленість проблемами методика ансамблевого музикування в межах фортепіанної підготовки; цілеспрямованість в опанування методів навчання ансамблевого музикування; музично-пізнавальний, із показниками: наявність знань щодо різних форм ансамблевого музикування для фортепіанної підготовки; ступінь орієнтації в музично-ансамблевому репертуарі та його жанрово- стильових особливостях; ансамблево-комунікативний, з показниками: ступінь володіння міжособистісними комунікативними якостями; міра володіння художньо-комунікативними ресурсами в ансамблевому музикуванні; методично- творчій, із показниками: якість художньо-герменевтичного аналізу твору для ансамблевого музикування; здатність до екстраполяції художньої інтерпретації образу твору для ансамбля в методичну площину (кристалізація методичного супроводу інтерпретації).