Перегляд за Автор "Havryliuk Olena Hryhorivna"
Зараз показуємо 1 - 6 з 6
Результатів на сторінці
Налаштування сортування
Документ Getting Started: English for Freshmen(СумДПУ імені А.С. Макаренка, 2019) Коваленко Світлана Миколаївна; Kovalenko Svitlana Mykolaivna; Давидова Тетяна Василівна; Davydova Tetyana Vasylivna; Коробова Юлія Володимирівна; Korobova Yuliia Volodymyrivna; Свердленко Олена Анатоліївна; Sverdlenko Olena Anatoliivna; Гаврилюк Олена Григорівна; Havryliuk Olena Hryhorivna; Бойченко Марина Анатоліївна; Boichenko Maryna AnatoliivnaПосібник охоплює такі розмовні теми: «Особистість і сім’я», «Мій будинок/квартира», «Їжа, харчування», «Студентське життя, навчання», «Погода, пори року, дозвілля» та «Магазин, покупки, громадські послуги». Метою посібника є формування у студентів іншомовної комунікативної компетентності відповідно до визначеної програмної тематики. Матеріали посібника є автентичними, тематично об’єднаними та мають соціокультурну спрямованість. Посібник призначено для студентів 1-го курсу денної та заочної форми навчання факультетів іноземних мов закладів вищої освіти.Документ Контроль знань та вмінь з англійської мови у майбутніх учителів у закладі вищої освіти як педагогічна проблема(СумДПУ імені А. С. Макаренка, 2019) Гаврилюк Олена Григорівна; Havryliuk Olena HryhorivnaУ статті визначено сутність поняття «контроль» знань та вмінь з англійської мови; досліджено інноваційні технології контролю знань та вмінь з англійської мови в майбутніх учителів у закладах вищої освіти. Підкреслюється, що тестові технології заслуговують на особливу увагу, адже це ефективний спосіб перевірки рівня якості знань студентів-майбутніх учителів у закладі вищої освіти. Подано пропозиції щодо вирішення проблеми якості контролю знань майбутніх учителів. У статті розглянуто питання про педагогічну технологію та технологію оцінювання. Показано роль оцінювання в ефективності освітнього процесу. Важливим завданням педагогічної діагностики та оцінювання знань студентів є підготовка майбутніх фахівців до продуктивної роботи за обраним фахом. Зроблено висновок про існуючі зміни в оцінюванні знань студентів-майбутніх учителів у закладі вищої освіти. Зазначено, що швидкі розробки винахідних технологій змушують заклади освіти їх ефективно інтегрувати в освітній процес.Документ Професійно-творча самореалізація вчителя в системі освіти дорослих(СумДПУ імені А. С. Макаренка, 2016) Гаврилюк Олена Григорівна; Havryliuk Olena HryhorivnaУ статті узагальнено теоретико-методологічні засади освіти дорослих та обґрунтовано напрями розвитку професійно-творчої самореалізації вчителя в системі освіти дорослих; розглянуто роль педагогічної фасилітації у професійній діяльності сучасного вчителя, подано педагогічне визначення педагогічної фасилітації педагога в системі навчання дорослих. Здійснено акцент на тому, що освіта дорослих в Україні залежить від створення відповідних об'єктивних передумов демократизації всієї системи освіти та гуманізації навчального процесу, а також урахування закономірностей розвитку теорії і практики системи освіти дорослих. Висвітлено принципи професійно-творчої самореалізації вчителя в системі освіти дорослих.Документ Сучасні технології контролю знань студентів з англійської мови в закладі вищої освіти(СумДПУ імені А. С. Макаренка, 2018) Гаврилюк Олена Григорівна; Havryliuk Olena HryhorivnaУ статті йдеться про сутність і значення контролю знань студентів з англійської мови для організації освітнього процесу в закладі вищої освіти. Визначено, що тестовий контроль є одним із ефективних та оптимальних методів перевірки знань, умінь та навичок студентів у закладі вищої освіти. Виділено основні види тестів залежно від етапу освітнього процесу, на якому вони впроваджуються. Зазначено, що тестовий контроль сприяє активізації пізнавальної діяльності, формує у студентів навички самостійної роботи, розвиває вміння логічно мислити.Документ Теоретико-методологічні основи формування психолого-педагогічної компетентності викладача(СумДПУ імені А. С. Макаренка, 2012) Гаврилюк Олена Григорівна; Havryliuk Olena HryhorivnaРозкрито вихідні теоретичні та методологічні основи дослідження психолого-педагогічної компетентності викладача і процесу її формування. Визначено і науково обґрунтовано сутність цього феномену як особистісно- професійної системної якості педагога. Визначено основні критерії сформованості психолого-педагогічної компетентності викладача вищої школи.Документ Інноваційні технології навчання студентів у ВНЗ(2015) Гаврилюк Олена Григорівна; Havryliuk Olena HryhorivnaУ статті розглянуто інноваційні особистісно-орієнтовані технології як ефективний засіб навчання студентів. Відмічено, що традиційних методів навчання недостатньо, а сучасні технології навчання забезпечують альтернативну модель зв’язку між викладанням і учінням. Визначено, що метою творчого уроку є створення студентами власного освітнього продукту. Охарактеризовано проблемне, розвиваюче, концентроване, продуктивне, поетапне, евристичне навчання. Констатовано, що нові технології навчання відповідають особистості студента.