Перегляд за Автор "Fisunenko Pavlo Anatoliiovych"
Зараз показуємо 1 - 9 з 9
Результатів на сторінці
Налаштування сортування
Документ Концептуальні засади сучасного стейкхолдерно-орієнтованого підходу до забезпечення управління девелоперськими проєктами: теоретичні постулати та практична оцінка(2025) Фісуненко Павло Анатолійович; Fisunenko Pavlo Anatoliiovych; Берестюк Микола; Berestiuk MykolaУ статті представлено параметричну матрицю впливу на інтереси та очікування стейк- холдерів щодо управління девелоперськими проєктами, що включає в себе категорії стейк- холдерів, аналіз їх інтересів та оцінку факторів впливу; проаналізовано необхідність формування дієвого інструментарію заохочення стейкхолдерів до управління девелоперськими проєктами, що включає в себе введення бонусів за якість виконання проєкту, введення системи преміювання за дотримання строків реалізації проєкту на кожному з етапів, забезпечення фінансової підтримки соціальних програм місцевого рівня, введення додаткових виплат за досягнення екологічних стандартів при реалізації проєкту та інше. У матеріалах наукового дослідження проаналізовано сучасні етапи розробки стейкхолдерно-орієнтованого підходу до забезпечення реалізації девелоперського проєкту, а саме: формування інформаційно-аналітичного забезпечення щодо взаємодії стейкхолдерів, виокремлення чинників, що впливають на реалізацію девелоперського проєкту, розробка інтегральної моделі оцінки стейкхолдерного показника реалізації девелоперського проєкту та інше.Документ Маркетинговий механізм забезпечення конкурентоспроможності підприємства: новітні теоретичні постулати(СумДПУ ім. А. С. Макаренка, 2024) Фісуненко Павло Анатолійович ; Fisunenko Pavlo Anatoliiovych ; Морозова Є. П.; Morozova Ye. P.; Біляєв О. О.; Biliaiev O. O.Стаття присвячена аналізу складових елементів маркетингового механізму забезпечення конкурентоспроможності підприємств в сучасних умовах економічних перетворень. У матеріалах наукового дослідження проведено аналіз авторських підходів вчених до трактування дефініції «конкурентоспроможність підприємства», що дозволило констатувати відсутність узагальненої характеристики даного поняття та проблематику розуміння його важливості у маркетинговій діяльності суб’єкту ведення бізнесу. При здійсненні дослідження були використані наступні методи: порівняння, систематизація та узагальнення. У статті, ґрунтуючись на аналізі основних елементів маркетингового механізму забезпечення конкурентоспроможності, виокремлено основні напрямки підвищення конкурентоспроможності підприємства в сучасних умовах ведення бізнесу.Документ Основні засади впровадження моделі «зеленої» економіки в Україні(СумДПУ імені А. С. Макаренка, 2024) Фісуненко Павло Анатолійович ; Fisunenko Pavlo AnatoliiovychКонцептуальні зрушення парадигми функціонування економічної системи країни, в умовах повномасштабного воєнного вторгнення, зумовлюють необхідність докорінної зміни стратегічних векторів прогресивного розвитку «зеленої» економіки держави, акцентуючи увагу на трансформаційних зрушеннях та необхідності диверсифікації ступеню впливу потенційних зовнішньоекономічних загроз. Функціонування існуючої моделі «зеленої» економіки в таких умовах є малоефективним, а тому, – необхідними є структурні зміни парадигми становлення «зелених» інвестицій в державі, залучення додаткового фінансування державних проєктів та програм у сфері «зеленої» економіки, необхідності зміни інноватики програми стратегічного розвитку економічної системи в цілому. У статті проаналізовано основні засади впровадження комплексної моделі «зеленої» економіки в Україні та забезпечення аспектів її прогресивного розвитку. Наукова новизна дослідження полягає у проведенні комплексного аналізу пріоритетних аспектів інноваційної моделі «зеленої» економіки із врахуванням ступеню впливу факторів оточуючого економічного середовища.Документ Особливості маркетингового менеджменту компаній з управління нерухомістю(СумДПУ імені А. С. Макаренка, 2024) Фісуненко Павло Анатолійович ; Fisunenko Pavlo Anatoliiovych ; Кособрюхов Ян; Kosobriukhov YanУ статті проаналізовано особливості становлення маркетингового менеджменту для компаній у сфері управління нерухомістю. Проаналізовано основні засади функціонування клієнтоорієнтованої моделі для компаній з управління нерухомістю (диференціація груп споживачів з метою формування окремого стратегічного плану й тактичних кроків для кожної цільової групи, комунікаційна діяльність зі споживачем, тісна співпраця із стейкхолдерами на усіх етапах реалізації проєктів, взаємозв’язок результатів та практичних дій, наявність здатності системи маркетингового менеджменту до реінжинірингу). Проведено аналіз окремих складових елементів економічної категорії «маркетингова діяльність» компанії на ринку нерухомості, визначено основні концепції формування загальних рис системи управління маркетинговою діяльністю компанії на ринку нерухомості, сформовано перелік основних принципів маркетингової діяльності компанії в сучасних умовах ведення бізнесу.Документ Оцінка перспектив взаємодії зі стейкхолдерами в управлінні девелоперськими проєктами: теоретико-методологічні основи(СумДПУ ім. А. С. Макаренка, 2024) Фісуненко Павло Анатолійович ; Fisunenko Pavlo Anatoliiovych ; Берестюк М. В.; Berestiuk M. V.У статті розглянуто сутність категорії «девелопмент», наголошено на важливості та комплексності питання оцінки перспектив взаємодії зі стейкхолдерами в управлінні девелоперськими проєктами, наведено базис сутнісної характеристики девелопменту, що складається із шести основних етапів, розкрито стадії девелопменту, як окремого напряму управління у сфері нерухомості. В матеріалах наукового дослідження проаналізовано перелік моделей оцінки перспектив взаємодії зі стейкхолдерами в управлінні девелоперськими проєктами, що включає в себе три основні групи: комунікативні моделі, моделі управління змінами, моделі налагодження взаємодії. Наведено узагальнену характеристику складових елементів кожної моделі оцінки перспектив взаємодії зі стейкхолдерами в управлінні девелоперськими проєктами.Документ Підвищення результативності діяльності відділу продажів на ринку будівельних матеріалів в умовах повоєнного відновлення(СумДПУ імені А. С. Макаренка, 2024) Фісуненко Павло Анатолійович ; Fisunenko Pavlo AnatoliiovychПарадигма сучасних економічних перетворень формує необхідність інноваційного забезпечення функціонування будівельного сектору в цілому та створення інструментарію підвищення результативності діяльності відділу продажів на ринку будівельних матеріалів зокрема. Концептуальний негативний вплив аспектів повномасштабного воєнного вторгнення на територію України зумовлює необхідність адаптування відділів продажів на ринку будівельних матеріалів до нових умов ведення бізнесу, грунтуючись на засадах комплексності та інноватики управлінських рішень. У матеріалах наукового дослідження проведено аналіз теоретико-методологічного рівня забезпечення ефективності функціонування відділів продажів на ринку будівельних матеріалів в сучасних умовах хаотично структурованої економічної системи, досліджено стан розвитку ринку будівельних матеріалів, сформовано комплекс пріоритетних завдань забезпечення досягнення стратегічних цілей компанії у найкоротший термін.Документ Роль інформаційних технологій у забезпеченні економічної безпеки проєктно-орієнтованої будівельної організації(СумДПУ імені А. С. Макаренка, 2024) Фісуненко Павло Анатолійович ; Fisunenko Pavlo Anatoliiovych ; Пісклов Олег; Pisklov OlehУ статті проаналізовано роль інформаційних технологій у забезпеченні економічної безпеки проєктно-орієнтованої будівельної організації, відображено інформаційне забезпечення контексту прийняття управлінських рішень та перелік потенційних загроз економічній безпеці будівельних організації в умовах повномасштабного воєнного вторгнення на територію України крізь призму інформаційних технологій. В рамках наукового дослідження визначено інструментарій управління економічною безпекою будівельних організації в умовах поглиблення ролі інформаційних технологій. Визначено, що в контексті економічних перетворень та трансформаційних зрушень необхідним є комплексний аналіз будівельного сектору національної економіки враховуючи інноваційність та різноплановість впливу сучасних інформаційних технологій.Документ Формування стратегії цифрового маркетингу підприємства в умовах діджитал економіки(СумДПУ ім. А. С. Макаренка, 2024) Фісуненко Павло Анатолійович ; Fisunenko Pavlo Anatoliiovych ; Кадук М. В.; Kaduk M. V.; Морозова Є. П.; Morozova Ye. P.У статті проаналізовано теоретико-методологічні основи формування стратегії цифрового маркетингу підприємств в умовах сучасної діджитал економіки, а саме: представлена узагальнена схема формування факторів впливу на конкурентоспроможність підприємств, що функціонують в умовах цифрових трансформаційних перетворень, проаналізовано основні інструменти цифрового маркетингу (пошукова оптимізація; контент-маркетинг; електронний маркетинг; маркетинг у соціальних мережах; веб-аналітика; мобільний маркетинг та інше) та розглянуто можливості їх синергетичного ефекту у сфері стратегії цифрового маркетингу. У матеріалах наукового дослідження, враховуючи багатоаспектність формування стратегії цифрового маркетингу підприємств та використання її сучасного інструментарію, проаналізовано відповідні компоненти стратегії, розглянуто складові сучасної інноваційної стратегії цифрового маркетингу підприємства (колаборації за стейкхолдерами; створенні відео-контенту про діяльність підприємства та його публікації у соціальних мережах; використання Social Media Marketing; забезпечення крос-інтеграції всіх соціальних мереж та їх оновлень з веб-сайтом підприємства; переведення сайту підприємства з лендингу у сайт з повноцінною структурою та інше).Документ Форсайт економічної безпеки будівельних компаній: теоретико-методологічні основи та ключові вектори розвитку(СумДПУ імені А. С. Макаренка, 2024) Фісуненко Павло Анатолійович ; Fisunenko Pavlo Anatoliiovych ; Черниш Максим; Chernysh MaksymВ аспекті негативного впливу факторів повномасштабного воєнного вторгнення на територію України та ускладнення загроз дестабілізації економічної системи, необхідним є забезпечення форсайту економічної безпеки стратегічно важливих секторів національної економіки, одним з яких є будівельний сектор. Відтворення ключових векторів стратегічного розвитку будівельних компаній є пріоритетним напрямом державного менеджменту. У статті розкрито теоретико-методологічні засади трактування дефініції «економічна безпека будівельного підприємства», як основної засади економічної безпеки національної економічної системи в цілому. У матеріалах наукового дослідження наведено основний перелік підходів щодо розуміння концептуальних засад економічної безпеки будівельних підприємств, проаналізовано особливості впливу негативних факторів оточуючого економічного середовища на діяльність підприємств означеної сфери бізнесу.