Перегляд за Автор "Fedchenko Karina"
Зараз показуємо 1 - 3 з 3
Результатів на сторінці
Налаштування сортування
Документ Діагностика сформованості ціннісного ставлення до здоров`я у студентів університетів наук про життя та навколишнє середовище(СумДПУ імені А. С. Макаренка, 2021) Федченко Каріна; Fedchenko KarinaЗдійснено аналіз результатів діагностики ціннісного ставлення до здоров’я у студентів університетів наук про життя та навколишню середовище. Висвітлено результати національного опитування молоді щодо ціннісного ставлення до здоров’я. Визначено критерії та показники: когнітивний (знання про здоров’я та його складові, усвідомлення важливості здоров’я), ціннісно-мотиваційний (мотивація на здоровий спосіб життя, інтерес до здоров’я), поведінковий (готовність до самовдосконалення, дотримання здорового способу життя), емоційно-вольовий (вміння керувати емоціями, почуття задоволення від дотримання правил здорового способу життя)Документ Методичні засади формування ціннісного ставлення до здоров`я у студентів університетів наук про життя та навколишнє середовище(СумДПУ імені А. С. Макаренка, 2021) Федченко Каріна; Fedchenko KarinaПідготовлено й обґрунтовано критерії, рівні і показники вихованості ціннісного ставлення до здоров’я у студентів університетів наук про життя та навколишнє середовище. Критеріями вихованості визначено такі: емоційний, мотиваційний, когнітивний, поведінковий. Показниками мотиваційного критерію є мотивація на здоровий спосіб життя, інтерес до здоров’я. До показників когнітивного критерію належать знання про здоров’я та його складові, усвідомлення важливості здоров’я. Емоційний критерій має такі показники, як уміння керувати емоціями, почуття задоволення від дотримання правил здорового способу життя. Показниками поведінкового критерію є готовність до самовдосконалення, дотримання здорового способу життя. З метою діагностики рівня вихованості ціннісного ставлення до здоров’я було проведено констатувальний етап педагогічного експерименту. До констатувального етапу експерименту було залучено 421 студент та 24 науково-педагогічних працівників університетів наук про життя та навколишнє середовище. Аналіз результатів діагностики дав змогу визначити рівні вихованості ціннісного ставлення до здоров’я за чотирма критеріями. Установлено, що високий рівень вихованості ціннісного ставлення до здоров’я притаманний 16,9 % опитуваних студентів, середній рівень – 44,2 % та низький – 38,9 %.Документ Сутність і структура поняття «ціннісне ставлення до здоров’я у студентів університетів наук про життя та навколишнє середовище»(СумДПУ імені А. С. Макаренка, 2020) Федченко Каріна; Fedchenko KarinaУ статті проаналізовано та досліджено еволюцію наукової думки щодо визначення сутності понять «цінність», «ціннісне ставлення» та визначено структуру поняття «ціннісне ставлення до здоров’я». Ціннісне ставлення до здоров’я формується на основі сукупності знань про здоров’я та відображається у свідомо обраному способу житті. Визначено, що студенти Університетів наук про життя та навколишнє середовище становлять близько 70 % вихідців із сільської місцевості і більш схильні до роботи на землі. З’ясовано, що в цілому розмаїття підходів до визначення здоров’я можна звести до двох: адаптаційного та креативного.