Перегляд за Автор "Fastivets Anna Vitaliivna"
Зараз показуємо 1 - 3 з 3
Результатів на сторінці
Налаштування сортування
Документ Впровадження здоров’язбережувальних технологій у закладах вищої освіти на засадах педагогічного моделювання(СумДПУ імені А. С.Макаренка, 2024) Хоменко Павло Віталійович; Khomenko Pavlo Vitaliiovych; Фастівець Анна Віталіївна; Fastivets Anna VitaliivnaУ статті обґрунтовано ефективність впровадження здоров’язбережувальних технологій у закладах вищої освіти на засадах педагогічного моделювання, вивчено перспективи інтеграції технологій у навчальний процес з метою конструювання здоров’язбережувального освітнього середовища ЗВО. Констатовано, що здоров’язбережувальні технології є невід’ємним складником професійної підготовки фахівця, сприяючи підвищенню якості вищої освіти. Здоров’язбережувальні технології розглядаються нами як комплекс методів, засобів та підходів, спрямованих на підтримку та зміцнення фізичного, психічного та соціального здоров’я осіб у різних середовищах, включаючи освітні заклади. Здоров’язбережувальні технології трактовано нами як систематично впроваджені заходи та інновації, спрямовані на запобігання негативним впливам на здоров’я, підвищення фізичної активності, поліпшення психологічного стану та сприяння соціальному благополуччю студентів. Запропоновано класифікацію ЗЗТ на такі групи: ергономічні, психологічні, соціальні, інформаційні. Визначено функції здоров’язбережувальних технологій у вищій освіті: профілактика професійних захворювань та стресу, підвищення академічної продуктивності, розвиток навичок саморегуляції, створення сприятливого освітнього середовища, підтримка соціальної інтеграції та взаємодії. Доведено, що упровадження здоров’язбережувальних технологій (ЗЗТ) у закладах вищої освіти повинно ґрунтуватися на чітко визначених принципах: системності, індивідуалізації та адаптивності, комплексності, профілактичної спрямованості, інноваційності, етичності та конфіденційності. Досліджено педагогічне моделювання як методологічну основу для інтеграції здоров’язбережувальних технологій у навчальний процес ЗВО України. Визначено, що використання моделювання дозволяє створювати навчальні моделі, які враховують фізіологічні, психологічні та соціальні аспекти здоров’я здобувачів вищої освіти, що сприяє не лише запобіганню професійних захворювань та стресових ситуацій, але й розвитку навичок саморегуляції та відповідального ставлення до власного здоров’я. Інтеграція здоров’язбережувальних технологій у освітній процес на основі педагогічного моделювання є необхідним кроком для забезпечення сталого розвитку закладів вищої освіти, це дозволяє створити сприятливі умови для навчання та розвитку студентів, сприяючи їхньому фізичному та психічному благополуччю, а також підвищуючи загальну ефективність освітнього процесу.Документ Система формування організаційно-управлінської культури магістрів фармації у процесі фахової підготовки(СумДПУ імені А. С.Макаренка, 2024) Фастівець Анна Віталіївна; Fastivets Anna VitaliivnaСтаття присвячена дослідженню системного підходу до формування організаційно-управлінської культури магістрів фармації в процесі професійної підготовки. Запропонована модель базується на чотирьох основних компонентах: цільовому, змістовному, процесуальному та оцінювальному. Особливу увагу приділено визначенню мети, завдань та ключових компетенцій, що формують основу організаційно-управлінської культури. Змістовний компонент охоплює теоретичну базу, практичні компетенції та міждисциплінарні аспекти. Процесуальний компонент розкриває методи, форми та засоби навчання, спрямовані на ефективне засвоєння знань і навичок. Оцінювальний компонент передбачає розробку критеріїв і форм оцінювання, що дають змогу проаналізувати рівень підготовки магістрів. Розглянуто принципи формування культури, серед яких інтеграція теорії та практики, індивідуалізація навчального процесу та постійне вдосконалення освітніх програм відповідно до сучасних вимог. Описано механізм реалізації моделі, що включає підготовчий, основний та контрольний етапи. Запропонована модель сприяє формуванню у майбутніх магістрів фармації не лише професійних, а й управлінських навичок, необхідних для ефективної роботи у сучасній фармацевтичній галузіДокумент Стан сформованості діагностичної компетентності майбутніх фахівців фізичної реабілітації(2014) Фастівець Анна Віталіївна ; Fastivets Anna VitaliivnaМетою дослідження є визначення вихідного рівня сформованості діагностичної компетентності майбутніх фахівців фізичної реабілітації за визначеними критеріальними показниками та логічними рівнями. Для досягнення мети використано комплекс методів дослідження: теоретичних (порівняльний, логічний, термінологічний, узагальнення, абстрагування, аналізу і синтезу) та емпіричних (спостереження, опитування, констатувальний педагогічний експеримент). Виявлено, що сформованість діагностичної компетентності майбутніх фахівців фізичної реабілітації за аксіологічними, здоров’язбережувальними, оцінно-рефлексивними та професійно-адаптативними критеріальними показниками знаходиться на репродуктивному рівні, а сформованість інформаційно-прогностичних і когнітивно-операційних груп показників констатується на ситуативному рівні.