eSSPU logo
  • Українська
  • English
  • Увійти
    Новий користувач? Зареєструйтесь.Забули пароль?
eSSPU logo
  • Фонди та зібрання
  • Пошук за критеріями
  • Українська
  • English
  • Увійти
    Новий користувач? Зареєструйтесь.Забули пароль?
  1. Головна
  2. Переглянути за автором

Перегляд за Автор "Dudikova Larysa Volodymyrivna"

Зараз показуємо 1 - 3 з 3
Результатів на сторінці
Налаштування сортування
  • Документ
    Ключові тенденції розвитку сучасної вищої медичної освіти в США
    (СумДПУ імені А. С.Макаренка, 2022) Мельничук Ірина; Melnychuk Iryna; Мукан Наталія; Mukan Nataliia; Дудікова Лариса Володимирівна ; Dudikova Larysa Volodymyrivna ; Козловський Юрій; Kozlovskyi Yurii; Дольнікова Любов; Dolnikova Liubov
    Стаття присвячена висвітленню результатів аналізу розвитку вищої медичної освіти у США. Мета статті полягає у виявленні ключових аспектів розвитку системи вищої медичної освіти в США. У дослідженні використовувалися методи теоретичного аналізу вітчизняної та іноземної літератури, компаративний аналіз систем вищої медичної освіти в США та Україні. Виконано аналіз науково-педагогічно літератури з проблеми дослідження, що висвітлює різноманітні аспекти підготовки майбутніх лікарів. Виокремлено ключові тенденції, що проектують подальший розвиток вищої медичної освіти у США. Зроблено висновок про доцільність використання американського досвіду у процесі реформування вітчизняної системи вищої медичної освіти. Визначено перспективи подальших наукових розвідок.
  • Документ
    Формування професійної компетентності майбутніх бакалаврів сестринської справи у процесі вивчення дисциплін з акушерства та гінекології в коледжах у складі медичних закладів вищої освіти
    (СумДПУ імені А. С.Макаренка, 2023) Дудікова Лариса Володимирівна; Dudikova Larysa Volodymyrivna
    Стаття розглядає актуальну проблематику оновлення професійної освіти майбутніх бакалаврів сестринської справи, особливо в контексті дисциплін з акушерства та гінекології в медичних коледжах. Висвітлено, що сучасні вимоги до медичних сестер значно зросли, зважаючи на інтеграцію новітніх медичних технологій, розширення спектру хірургічного лікування та потребу високої якості медичного обслуговування. Попит на кваліфікованих медичних сестер зростає у зв’язку зі збільшенням комплексності та відповідальності інвазивних медичних процедур, що вимагає від них не тільки професійної компетентності, але й деонтологічної обізнаності. Таким чином, удосконалення сестринської освіти має стати інтегральною частиною стратегії розвитку системи охорони здоров’я, забезпечуючи підвищення рівня медичної допомоги та відповідність медичних послуг сучасним вимогам. Основна увага приділяється необхідності впровадження інноваційних педагогічних технологій та методик, що сприятимуть підвищенню професійної компетентності та кваліфікації студентів, а також забезпеченню їх здатності до критичного мислення, самостійного прийняття рішень та ефективної взаємодії з пацієнтами та медичним персоналом. Проаналізовано дослідження, які підкреслюють значення інтеграції інноваційних методів навчання, зокрема проблемно‐орієнтованого та модульного навчання, для стимулювання самостійної навчальної активності та розвитку професійних навичок. Також розглянуто вплив інформаційно‐ комунікаційних технологій на процес навчання, що відкриває нові можливості для підвищення якості освіти та підготовки фахівців. В статті наголошується на важливості дебрифінгу та симуляційних методів навчання для ефективної підготовки студентів, спрямованої на реалістичне моделювання клінічних ситуацій та формування практичних навичок. Підкреслено необхідність модернізації освітнього процесу в медичних коледжах з акцентом на компетентнісний підхід у підготовці майбутніх медичних сестер, що включає розвиток професійних компетентностей, здатність до адаптації, відповідальність у прийнятті рішень та неперервний саморозвиток.
  • Документ
    Формування фахової компетентності майбутніх бакалаврів сестринської справи у медичних закладах вищої освіти
    (2023) Дудікова Лариса Володимирівна; Dudikova Larysa Volodymyrivna
    У статті розглянуто проблему формування фахової компетентності майбутніх бакалаврів сестринської справи у медичних закладах вищої освіти.Визначено основні передумовами розробок інноваційних підходів до формування фахової компетентності майбутніх бакалаврів сестринської справи: соціальне замовлення суспільства; зарубіжний та вітчизняний досвід розробки компетентностей медичних сестер на основі інтеграції гуманітарних, соціальних та медичних дисциплін; нові вимоги до медсестер з урахуванням швидких змін системі охорони здоров’я та новітніх технічних досягнень. Обґрунтовано, що сформованість у медичних сестер фахової компетентності підвищує престиж професії, соціальний статус медичних сестер, зменшуючи межу між бакалаврами сестринської справи та лікарями. Нова генерація медичних сестер дасть змогу ефективніше використовувати лікарські кадри.

Програмне забезпечення DSpace та СумДПУ імені А.С. Макаренка copyright © 2002-2025 LYRASIS

  • Налаштування куків
  • Політика приватності
  • Надіслати відгук