Перегляд за Автор "Demianchuk Mykhailo"
Зараз показуємо 1 - 4 з 4
Результатів на сторінці
Налаштування сортування
Документ Деякі історичні аспекти становлення і розвитку медсестринства(СумДПУ імені А. С. Макаренка, 2021) Демянчук Михайло; Demianchuk Mykhailo; Шквир Оксана; Shkvyr Oksana; Казакова Наталія; Kazakova Nataliia; Поліщук Олександр Сергійович ; Polishchuk Oleksandr SerhiiovychУ статті розглянуто історичні аспекти розвитку і становлення сестринської справи. Зазначено, що все більшої ваги в підготовці медичних сестер набувають коледжі (заклади передвищої освіти). Подано періодизацію розвитку і становлення професії медичної сесри:1) період стихійного догляду (до V ст. н.е.); 2) епоха Середньовіччя; 3) класичний період (сестринська справа відноситься до сестер милосердя); 4) неокласичний (охоплює розвиток наукових концепцій системи підготовки медичних сестер); 5) сучасний (охоплює період запровадження ступеневої медсестринської освіти).Документ Методичні рекомендації викладачам медичних коледжів щодо оновлення системи підготовки майбутнiх молодших спеціалістів сестринської справи(СумДПУ імені А. С. Макаренка, 2020) Демянчук Михайло; Demianchuk MykhailoВагомий професійний досвід у медичній сфері не завжди супроводжується готовністю викладачів медичних коледжів використовувати в педагогічній діяльності освітні технології, що динамічно розвиваються, удосконалюються, оновлюються відповідно до сучасних вимог розвитку всіх сфер суспільства. Відтак актуалізується проблема розробки методичних рекомендацій для викладачів медичних коледжів, що сприятиме осучаснення системи професійної підготовки майбутніх молодших спеціалістів сестринської справи. Методичні рекомендації враховують принципи активізації навчання студентів. Їх можуть використовувати викладачі в підготовці сестринського персоналу різних кваліфікаційних рівнів.Документ Особливості упровадження компетентнісного підходу до формування професійної культури майбутніх лікарів(СумДПУ імені А. С. Макаренка, 2020) Демянчук Михайло; Demianchuk MykhailoУ статті узагальнено, що в професійній підготовці майбутніх лікарів особливої значущості набуває реалізація компетентнісного підходу до формування в них професійної культури для ефективної міжособистісної взаємодії з пацієнтами. Резюмовано, що професія та культура тісно й постійно між собою взаємодіяють та один без одного існувати не можуть. Професія, поєднуючись із загальнолюдською культурою, породжує таке соціальне явище, як «професійна культура» й охоплює як галузь трудової діяльності людини, так і якість цієї діяльності, що в результаті складає саме культуру як унікальний феномен усієї людської історії, всього людського буття. Здійснено аналіз сутності професійної культури майбутніх лікарів у працях вітчизняних і зарубіжних науковців, результатами якого стали відомості, що це поняття знаходиться в синонімічному ряду з такими дефініціями, як «обізнаність» (знання, грамотність, поінформованість), «підготовленість», «готовність», спроможність особистості сприймати та відповідати на індивідуальні й соціальні потреби; комплекс ставлень, цінностей, знань і навичок тощо. У силу свого широкого розвиваючого, виховного, духовно-морального, соціокультурного, етичного й комунікативного потенціалу дисципліни гуманітарного блоку робочого навчального плану медичного ЗВО можуть і повинні стати центральною ланкою для формування професійної культури майбутнього лікаря. Доведено, що студенти покликані опанувати основні правила та норми професійної культури ще під час навчання в медичному закладі вищої освіти, що складатиме основу їхньої професійної та комунікативної компетентностей.Документ Статистична обробка результатів експериментального дослідження ефективності системи підготовки майбутнiх молодших спеціалістів сестринської справи(СумДПУ імені А. С. Макаренка, 2020) Демянчук Михайло; Demianchuk MykhailoДля доведення достовірності результатів експериментального дослідження з упровадження в коледжах авторської системи професійної підготовки майбутніх молодших спеціалістів сестринської справи використовувалися методи математичної статистики, що застосовуються у педагогіці, зокрема, обчислення критерія Фішера (F-критерія) і порівняльний аналіз його стандартних та емпіричних показників. Встановлено, що показник Femp- КГ із значеннями від 1,21 до 1,24 виходить за межі вірогідності. F-критерій для експериментальних груп (Femp-ЕГ) маю значення від 1,39 до 1,44, що знаходиться в межах показників стандартної таблиці. Отже, результати дослідження є вірогідними та підтверджують достовірність проведеної дослідно-експериментальної роботи.