Перегляд за Автор "Bushniev Yurii Serhiiovych"
Зараз показуємо 1 - 5 з 5
Результатів на сторінці
Налаштування сортування
Документ Моделювання процесу формування громадянської позиції майбутніх учителів у позанавчальній діяльності в умовах педагогічного коледжу(СумДПУ імені А. С. Макаренка, 2017) Бушнєв Юрій Сергійович; Bushniev Yurii SerhiiovychУ статті наголошено на актуальності громадянського виховання студентської молоді, розглянуто сутність та доцільність формування громадянської позиції майбутніх учителів, доведено необхідність удосконалення цього процесу та підготовки освітян до його організації в педагогічному навчальному закладі. Обґрунтовано наукові підходи до моделювання даного процесу, розглянуто основні складові моделі, зображено її графічний вигляд, визначено організаційно-педагогічні умови й розкрито практичні механізми (етапи, методи, форми) організації процесу формування громадянської позиції майбутніх учителів. Наголошено на необхідності подальших досліджень цього питання.Документ Педагогічні умови формування громадянської позиції майбутніх учителів у позанавчальній діяльності педагогічного коледжу(СумДПУ імені А. С. Макаренка, 2017) Козлова Олена Григорівна; Kozlova Olena Hryhorivna; Бушнєв Юрій Сергійович; Bushniev Yurii SerhiiovychУ статті аналізуються сучасні тенденції формування громадянської позиції майбутніх учителів у позанавчальній діяльності педагогічного коледжу. Розглянуто різні погляди вчених щодо педагогічних умов професійної підготовки учнів педагогічних вишів. Визначено, розкрито й обґрунтовано педагогічні умови формування громадянської позиції студентів педагогічного коледжу, що сприятимуть підвищенню рівня її сформованості.Документ Формування громадянської позиції майбутніх учителів у позанавчальній діяльності козацьких класів(СумДПУ імені А. С. Макаренка, 2014) Бушнєв Юрій Сергійович; Bushniev Yurii SerhiiovychПроблема формування громадянської позиції є предметом розгляду широкого кола гуманітарних наук, зокрема філософії, соціології, педагогіки, психології, які в центр своєї уваги ставлять людину, розвиток її здатності до свідомого вибору власної життєвої позиції. У статті розглянуто науково-теоретичне підґрунтя проблеми формування громадянської позиції майбутніх учителів у позанавчальній діяльності. У контексті досліджувальної проблеми аналізуються поняття «громадянськість» та «громадянська позиція» на сучасному етапі розвитку суспільства та розкрито зміст позанавчальної діяльності козацьких класів у формуванні громадянської позиції майбутніх учителів педагогічного коледжу.Документ Формування громадянської позиції майбутніх учителів у позанавчальній діяльності педагогічного коледжу(СумДПУ імені А. С. Макаренка, 2018) Бушнєв Юрій Сергійович; Bushniev Yurii SerhiiovychУ роботі розроблено, обґрунтовано та експериментально перевірено модель формування громадянської позиції майбутніх учителів у позанавчальній діяльності педагогічного коледжу та педагогічні умови її реалізації в процесі професійної підготовки. Виявлено стан розробленості проблеми формування громадянської позиції майбутніх учителів у позанавчальній діяльності педагогічного коледжу в теорії та практиці професійної підготовки. Розроблено та теоретично обґрунтовано модель формування громадянської позиції майбутніх учителів у позанавчальній діяльності педагогічного коледжу та педагогічні умови її реалізації в процесі професійної підготовки. Розроблено методичне забезпечення моделі формування громадянської позиції майбутніх учителів у позанавчальній діяльності педагогічного коледжу, педагогічні умови її реалізації в процесі професійної підготовки й експериментально перевірено ефективність означеної моделі.Документ Формування громадянської позиції майбутніх учителів у процесі педагогічної практики на базі козацьких класів загальноосвітнього навчального закладу(2014) Бушнєв Юрій Сергійович; Bushniev Yurii SerhiiovychПроблема формування громадянської позиції є предметом розгляду широкого кола гуманітарних наук, зокрема філософії, соціології, педагогіки, психології, які в центр своєї уваги ставлять людину, розвиток її здатності до свідомого вибору власної життєвої позиції. У статті розглянуто науково-теоретичне підґрунтя проблеми формування громадянської позиції майбутніх учителів у процесі педагогічної практики на базі козацьких класів загальноосвітнього навчального закладу. У контексті досліджуваної проблеми проаналізовано поняття «громадянськість» та «громадянська позиція» на сучасному етапі розвитку суспільства та розкрито педагогічні умови формування громадянської позиції майбутніх учителів педагогічного коледжу у процесі педагогічної практики на базі козацьких класів загальноосвітнього навчального закладу.