eSSPU logo
  • Українська
  • English
  • Увійти
    Новий користувач? Зареєструйтесь.Забули пароль?
eSSPU logo
  • Фонди та зібрання
  • Пошук за критеріями
  • Українська
  • English
  • Увійти
    Новий користувач? Зареєструйтесь.Забули пароль?
  1. Головна
  2. Переглянути за автором

Перегляд за Автор "Boiko Olha Mykhailivna"

Зараз показуємо 1 - 3 з 3
Результатів на сторінці
Налаштування сортування
  • Документ
    Методи математичного аналізу при розв'язуванні функціональних рівнянь
    (2013) Мартиненко Олена Вікторівна; Martynenko Olena Viktorivna; Бойко Ольга Михайлівна; Boiko Olha Mykhailivna
    Стаття присвячена дослідженню трьох основних методів (граничного переходу, диференціювання, відокремлення змінних) математичного аналізу розв’язування функціональних рівнянь. На конкретних прикладах проаналізовано доцільність використання того чи іншого методу до розв’язування певного типу функціонального рівняння, показано умови та особливості його застосування.
  • Документ
    Організація індивідуальної роботи при вивченні диференціальних рівнянь у педагогічних університетах
    (2011) Мартиненко Олена Вікторівна; Martynenko Olena Viktorivna; Бойко Ольга Михайлівна; Boiko Olha Mykhailivna
    Розглянуто особливості практичного застосування студентами педагогічних університетів знань з теорії диференціальних рівнянь, зокрема організацію індивідуальної роботи студентів при вивченні курсу диференціальних рівнянь.
  • Документ
    Роль міжпредметних зв’язків у формуванні математичної компетентності студентів фізико-математичного факультету в педагогічному університеті
    (2013) Мартиненко Олена Вікторівна; Martynenko Olena Viktorivna; Бойко Ольга Михайлівна; Boiko Olha Mykhailivna
    У статті розглядається встановлення міжпредметних зв’язків як одного із способів успішного засвоєння студентами фізико-математичного факультету навчального матеріалу з основних фахових дисциплін та застосування його при розв’язуванні задач прикладного характеру. Авторами статті досліджено значення внутріпредметних та міжпредметних зв’язків дисциплін фізико-математичного циклу, встановлено, що саме їх реалізація є важливим кроком упровадження компетентнісного підходу при підготовці вчителів математики та фізики за освітньо-кваліфікаційним рівнем «бакалавр». Показано на конкретних прикладах моделі застосування різних математичних понять та методів при вивченні фізико-математичних дисциплін.

Програмне забезпечення DSpace та СумДПУ імені А.С. Макаренка copyright © 2002-2025 LYRASIS

  • Налаштування куків
  • Політика приватності
  • Надіслати відгук