Перегляд за Автор "Bilyk Valentyna"
Зараз показуємо 1 - 5 з 5
Результатів на сторінці
Налаштування сортування
Документ Formation оf Interdisciplinary Connections іn Science Training аs Factor оf тhe Future Psychologists’ Education Systemoptimization аt Higher Education Institutions(СумДПУ імені А. С. Макаренка, 2017) Білик Валентина; Bilyk ValentynaThe article focuses on the importance of interdisciplinary connections of science training of the future psychologists at higher education institutions as one of the major means of forming coherent scientific picture of the world, awareness of the place and role of a human in it, increase of the level of education and professional training. It is stressed that science education in higher education institutions in the first half of the XX century due to the reduction in number of teaching hours and set amount of training material has been subjected to a number of difficulties It is pointed out in the article that professional training of psychologists in higher education institutions is carried out according to the curriculum, which combines three cycles of disciplines: humanitarian and socio-economic, fundamental and science, professional and practical. The author shows the analysis of research and points to insufficient scientific development of content and interdisciplinary connections of the future psychologists’ science training at higher education institutions and allows focusing on the urgency of the issues raised. The author focuses on the relevance of the issues raised. It is substantiated at the example of science training of the future psychologists in M. P. Dragomanov NPU the necessity to establish interdisciplinary connections between disciplines of fundamental, science cycles disciplines and professional and practical training from the perspective of forming an intelligent, educated, highly cultured, competent professionals. The author states that proposed structure of training and work programs in the disciplines of fundamental and science training are based on competence approach taking into account interdisciplinary connections with disciplines of professional and practical training which is essentially new to the students studying in the field 0301 “Social and political Sciences” of training direction 6.030103 “Practical Psychology”. It is outlined in the article the prospects for further studies that are seen in identifying the ways to improve science training of the future psychologists at higher education institutions.Документ Modernization of Science Preparation of the Future Psychologists in Higher Education Institutions as a Scientific and Theoretical Problem(СумДПУ імені А. С. Макаренка, 2017) Білик Валентина; Bilyk ValentynaУ статті розглядаються актуальні питання модернізації системи підготовки майбутніх психологів, які спонукали провести аналіз науково-теоретичних проблем природничо-наукової підготовки майбутніх психологів у вищих навчальних закладах. Автор зазначає, що в результаті системного аналізу наукової та науково-методичної літератури, бібліографічного аналізу праць класиків педагогіки, контент-аналізу нормативних документів у сфері вищої педагогічної освіти; систематизації; порівняння та узагальнення було встановлено, що науковці не дають чіткої характеристики науково-теоретичних проблем природничо-наукової підготовки майбутніх психологів у вищих навчальних закладах, тому подальші наукові дослідження будуть спрямовуватися на визначення й вирішення окресленого кола питань.Документ Методологічні підходи до природничо-наукової підготовки майбутніх психологів у закладах вищої освіти(СумДПУ імені А. С. Макаренка, 2018) Білик Валентина; Bilyk ValentynaСучасний стан природничо-наукової підготовки майбутніх психологів не задовольнѐю ні особистість, ні суспільство, ні державу. Потреба в оновленні її змісту та методології зумовили мету статті, пов’язаної з характеристикой методологічних підходів до природничо-наукової підготовки майбутніх психологів у закладах вищої освіти. Використовуячи комплекс теоретичних методів дослідженнѐ, обґрунтовано сутність й особливості найбільш вагомих, на думку автора, компетентнісного, синергетичного, системного, інтегративного, діалектичного, антропологічного, культурологічного та поліпарадигмального методологічних підходів до природничо-наукової підготовки майбутніх психологів у закладах вищої освіти. Представлене дослідження закладає основи перспектив подальших наукових розвідок, які полягатимуть у розробці педагогічних умов формування природничо-наукової компетентності майбутніх психологів у закладах вищої освіти.Документ Організаційно-педагогічні засади природничо-наукової підготовки майбутніх психологів у закладах вищої освіти Сполучених Штатів Америки(СумДПУ імені А. С. Макаренка, 2019) Білик Валентина; Bilyk ValentynaВідповідно до окресленої мети та поставлених завдань проведено аналіз природничо-наукової підготовки майбутніх психологів у провідних університетах США та виокремлено її особливості. Зазначено, що особливістю такої підготовки в університетах США є те, що вона є обов'язковою і характеризуються системністю, інтегративністю, професійною спрямованістю та практичною зорієнтованістю. На думку автора, якість природничо-наукової підготовки майбутніх психологів у закладах вищої освіти України підвищиться якщо: її зміст буде відповідати сучасним природничо-науковим досягненням, матиме професійне спрямування, міститиме матеріал загальнокультурного характеру, модулі та теми навчальних курсів будуть мати логічну послідовність, а її реалізація та діагностика здійснюватиметься з використанням інноваційних методів та сучасних технологій.Документ Теоретична характеристика моделі системи природничо-наукової підготовки майбутніх психологів у закладах вищої освіти(СумДПУ імені А. С. Макаренка, 2019) Білик Валентина; Bilyk ValentynaВідповідно до окресленої мети та поставлених завдань здійснено теоретичний аналіз літературних джерел щодо проблеми моделювання різних аспектів природничо-наукової підготовки; уточнено поняття «модель системи природничо-наукової підготовки майбутніх психологів у закладах вищої освіти» та схарактеризовано складові розробленої моделі. Зазначено, що представлені характеристики організаційно-цільового, концептуально-методологічного, структурно-змістового, процесуально-технологічного й діагностично-результативного блоків моделі та окреслені автором статті педагогічні умови їх реалізації призведуть до вдосконалення природничо-наукової підготовки майбутніх психологів у закладах вищої освіти, а в перспективі сприятимуть висококваліфікованій професійній діяльності майбутніх психологів, їхній конкурентоспроможності на ринку праці та нададуть можливість займатися науковою діяльністю.