Перегляд за Автор "Biesieda Volodymyr"
Зараз показуємо 1 - 2 з 2
Результатів на сторінці
Налаштування сортування
Документ Види і причини порушень постави в сагітальній площині у дітей раннього і дошкільного віку із затримкою психомоторного розвитку(СумДПУ імені А. С. Макаренка, 2019) Бєсєда Володимир; Biesieda VolodymyrМетою даної статті є створення класифікації порушень постави в сагітальній площині дітей раннього та дошкільного віку з затримкою психомоторного розвитку. Аналіз літературних джерел дозволив виділити основні етіологічні ознаки порушень постави в даної категорії дітей, що дозволило визначити їх у блоки та сформувати класифікацію порушень постави, яка полегшує педагогам орієнтування у відхиленнях постави в дітей. Перспективи подальших досліджень можуть полягати в більш докладній деталізації причинно-наслідкових відносин етіології і патогенезу порушень постави в сагітальній площині.Документ Психолого-педагогічні основи корекції постави у фронтальній площині в дітей з порушеннями психомоторики(СумДПУ імені А. С. Макаренка, 2021) Бєсєда Володимир; Biesieda VolodymyrМетою дослідження є пошук і відповідна системна структуризація основ корекції постави у фронтальній площині в дітей раннього і молодшого дошкільного віку з порушеннями психомоторики засобами ортопедагогіки та ортопсихології. Методи дослідження: метод аналізу та метод педагогічних спостережень. Сформульовано такі висновки: постава дитини є формою та функцією відношення до Всесвіту; нормалізація постави можлива за умовами інтегративних підходів у загальному комплексі «постава-ПОСТАВА»; визначено певний корекційний алгоритм у фізичній реабілітації та психологічній корекції подолання порушень постави в дітей. Перспективи можуть лежати в пошуку додаткових корекційних впливів.