Перегляд за Автор "Bazyl Liudmyla Oleksandrivna"
Зараз показуємо 1 - 6 з 6
Результатів на сторінці
Налаштування сортування
Документ Актуальні підходи до консультування з молодіжного підприємництва здобувачів професійної освіти(2023) Базиль Людмила Олександрівна; Bazyl Liudmyla OleksandrivnaУ статті проаналізовано реалії підготовки майбутніх фахівців до молодіжного підприємництва. Аргументовано доведено, необхідність освітніх парадигмальних змін. Наголошується, що світовий і вітчизняний досвід свідчить про невідповідність класичного розуміння підприємництва реаліям нинішнього етапу цивілізаційного поступу. Розкрито актуальні підходи і коучингові стратегії до консультування здобувачів професійної освіти з молодіжного підприємництва, що ґрунтуються на розумінні підприємництва як реальної можливості зробити свій внесок у розвиток суспільства й усвідомленні підприємця як енергійної й ініціативної людини, генератора цікавих ідей, здатного якісно організувати реалізацію цих ідей і досягати успіху в започаткованій справі. Особливу увагу приділено розгляду десяти коучингових стратегій: активізації творчого мислення, розвитку аналітико‐критичних навичок, акцентуації командної співпраці, набуття реального досвіду, розвитку мислення для зростання, навчання фінансової грамотності, етичного підприємництваа, наставництва й менторст‐ ва, нетворкінгу або мережевих можливостей, визнання успіхів і невдач у бізнесі.Документ Консультування з молодіжного підприємництва: методологія і концепція(СумДПУ імені А. С. Макаренка, 2023) Базиль Людмила Олександрівна; Bazyl Liudmyla Oleksandrivna; Орлов Валерій; Orlov ValeriiУ статті йдеться про сучасну освітню парадигму розвитку підприємницьких якостей молоді, орієнтовану на вироблення нової системи цінностей, формування у здобувачів професійної освіти уявлень про кар’єру у сфері молодіжного підприємництва, а також актуальні питання підготовки майбутніх фахівців до підприємницької діяльності.Документ Концепція консультування з молодіжного підприємництва у закладах професійної (професійно‐технічної) освіти(2023) Базиль Людмила Олександрівна; Bazyl Liudmyla OleksandrivnaУ статті представлено авторську стратегію розв’язання проблем підготовки учнівської і студентської молоді до самозайнятості та здійснення бізнес‐діяльності з урахуванням глобалізаційних цивілізаційних викликів,історико‐політичних, соціально‐економічних регіональних обставин, локальних психолого‐педагогічних факторів окремих закладів освіти й індивідуальних потреб майбутніх фахівців. Науковим результатом дослідницького пошуку позиціоновано концепцію консультування з молодіжного підприємництва у закладах професійної (професійно‐технічної) освіти як складно‐системну стратегію мети, завдань, методологічних підходів, принципів, форм організації психолого‐педагогічного процесу надання дієвої допомоги майбутнім фахівцям у започаткуванні власної справи, а також адаптування й успішного провадження підприємницької діяльності в умовах ринкової економіки, що реалізується в інтелектуальній, дослідницько‐аналітичній і проєктній діяльності педагогічних працівників (на основі аналізу проблемних питань та розроблення конструктивних рішень їх розв’язання) й у взаємодії зі здобувачами професійної освіти задля застосування набутих ними знань і вмінь.Документ Мовно-літературна освіта в Україні: погляд крізь роки(2008) Семеног Олена Миколаївна; Semenoh Olena Mykolaivna; Базиль Людмила Олександрівна; Bazyl Liudmyla OleksandrivnaУ навчальному посібнику розглядаються актуальні проблеми мовно-літературної освіти в Україні у 1918 – 1938 роках. На літературних джерелах 20-30-х рр. ХХ ст. обґрунтовано тенденції професійної підготовки вчителів української мови і літератури, становлення і розвитку шкільної мовно-літературної освіти. Контрольні, проблемно-пошукові запитання і завдання орієнтують студентів на формування методичної, дослідницької компетенцій. Для студентів, магістрантів вищих навчальних закладів України, аспірантів, викладачів.Документ Психолого-педагогічні умови кар'єрного розвитку викладачів закладів професійної освіти(2021) Базиль Людмила Олександрівна; Bazyl Liudmyla OleksandrivnaУ статті висвітлено результати дефінітивного аналізу змісту понять «професійне становлення», «професійний розвиток», «професійне зростання» та «професійна кар'єра», що стало підґрунтям виокремлення сутнісних характеристик процесу кар'єрного зростання науково-педагогічних і педагогічних працівників закладів професійної освіти. На основі переосмислення сутності наукових підходів до розуміння природи професійного розвитку викладачів обґрунтовано теоретичні засади цього процесу. Автором досліджено та представлено нинішній стан практичного розв'язання проблемних питань щодо кар'єрного зростання науково- педагогічних і педагогічних працівників закладів професійної освіти. Обґрунтовуються провідні психолого-педагогічні чинники щодо розвитку професійної кар'єри педагогічних кадрів освітніх установ. Розкриваються ступені кореляційних зв'язків між кар'єрним зростанням педагогів закладів професійної освіти та їхніми індивідуально-особистісними характеристиками (стать, вік, тип темпераменту тощо), а також набутим досвідом фахової діяльності.Документ Інновації у формуванні літературознавчої компетентності майбутніх словесників(СумДПУ імені А. С. Макаренка, 2012) Базиль Людмила Олександрівна; Bazyl Liudmyla OleksandrivnaУ статті досліджено роль освітніх інноваційних технологій у формуванні літературознавчої компетентності майбутніх учителів української мови і літератури. На прикладі освітнього процесу у Глухівському національному педагогічному університеті імені Олександра Довженка висвітлено особливості застосування технологіїконтекстного, діяльнісного, проблемного й інтерактивного навчання у системі літературознавчої освіти майбутніх словесників.