Перегляд за Автор "Basanets Lidiia Mykhailivna"
Зараз показуємо 1 - 11 з 11
Результатів на сторінці
Налаштування сортування
Документ Вплив факторів навчального середовища на фізичний розвиток і психофункціональний стан учнів кадетського корпусу(2014) Басанець Лідія Михайлівна; Basanets Lidiia Mykhailivna; Іванова Ольга Іванівна; Ivanova Olha Ivanivna; Проценко В. В.; Protsenko V. V.; Єрофєєва К. І.; Yerofieieva K. I.; Свідлов Юрій Іванович; Svidlov Yurii IvanovychУ статті представлено результати дослідження морфофункціональних і психофізіологічних показників учнів кадетського корпусу на початку першого та другого року навчання. Виявлено позитивні тенденції у фізичному розвитку й функціональному становленні організму кадетів у динаміці навчання, а також встановлено суттєве підвищення продуктивності їх розумової діяльності, що свідчить про створення оптимальних умов навчального середовища в даному освітньому закладі.Документ Динаміка психофункціональних показників учнів військового ліцею в процесі навчання(СумДПУ імені А. С. Макаренка, 2011) Іванова Ольга Іванівна; Ivanova Olha Ivanivna; Басанець Лідія Михайлівна; Basanets Lidiia Mykhailivna; Пащенко А. О.; Pashchenko A. O.; Свідлов Юрій Іванович; Svidlov Yurii Ivanovych; Прощайло В. М.; Proshchailo V. M.У статті наведено результати дослідження деяких показників розумової діяльності учнів ліцею з посиленою військово-фізичною підготовкою. Динаміка більшості психофізіологічних параметрів протягом першого року навчання ліцеїстів свідчить про достатньо високу продуктивність їх розумової діяльності, що забезпечується значним напруженням адаптаційних механізмів з проявами ознак вираженого стомлення.Документ Динаміка розумової працездатності студентів у процесі їх навчання(СумДПУ імені А. С. Макаренка, 2010) Іванова О. І.; Ivanova O. I.; Басанець Лідія Михайлівна; Basanets Lidiia MykhailivnaУ статті наведені результати досліджень розумової працездатності студентів, які навчались e різних умовах організації навчального процесу. Виявлено, що студенти, навчання яких здійснювалось за традиційною системою, мали кращі якісні показники розумової роботи протягом навчального року в порівнянні зі студентами, які навчалися в умовах кредитно-модульної системи організації навчання, що забезпечувалося значним функціональним напруженням їх адаптаційних механізмів.Документ Комплексна оцінка морфофункціональних характеристик студентів з різним рівнем фізичної підготовленості і спортивної кваліфікації(2013) Басанець Лідія Михайлівна; Basanets Lidiia Mykhailivna; Іванова Ольга Іванівна; Ivanova Olha Ivanivna; Бєлікова Я. С.; Bielikova Ya. S.Проведений порівняльний аналіз соматометричних і фізіометричних показників студентів з різним рівнем фізичної підготовленості. Отримані дані свідчать про певні переваги у фізичному розвитку і функціональному стані студентів-спортсменів залежно від їх спортивної кваліфікації. Поряд з цим серед висококваліфікованих спортсменів виявлені окремі випадки функціонального перенапруження, що потребує відповідної корекції режиму тренувань з урахуванням індивідуальних функціональних можливостей організму.Документ Комплексна оцінка фізичного розвитку та психофункціонального стану дітей 6-річного віку(2014) Іванова Ольга Іванівна; Ivanova Olha Ivanivna; Басанець Лідія Михайлівна; Basanets Lidiia Mykhailivna; Ніколаєнко О. І.; Nikolaienko O. I.У статті представлено результати дослідження рівня фізичного та психічного розвитку дітей 6-річного віку на початковому етапі навчання. З’ясовано, що за останні роки збільшилася кількість дітей із дисгармонійним розвитком, переважно з ознаками надлишкової маси тіла, що автор пояснює суттєвим зниженням рухової активності сучасних дітей. Виявлено суттєві відмінності в готовності дітей до систематичного навчання в освітніх закладах різного типу. Отримані дані свідчать про більш сприятливий перебіг адаптації до навчального середовища учнів гімназії порівняно із загальноосвітньою середньою школою.Документ Особливості адаптації студентів-першокурсників до навчання в умовах сучасного освітнього закладу(СумДПУ імені А. С. Макаренка, 2008) Іванова Ольга Іванівна; Ivanova Olha Ivanivna; Басанець Лідія Михайлівна; Basanets Lidiia MykhailivnaУ статті подано результати дослідження показників розумової працездатності у студентів-першокурсників на початковому етапі їх адаптації до навчальних навантажень в умовах сучасного освітнього закладу. Необхідність обробки великого обсягу інформації у процесі навчання істотно змінює характер розумової діяльності: значне підвищення швидкості розумової роботи негативно впливає на її якість. Обговорюються можливі шляхи оптимізації навчальної діяльності студентів.Документ Особливості психофізіологічної адаптації учнів військового ліцею до специфічних умов навчання(СумДПУ імені А. С. Макаренка, 2012) Іванова Ольга Іванівна; Ivanova Olha Ivanivna; Басанець Лідія Михайлівна; Basanets Lidiia Mykhailivna; Пащенко А. О.; Pashchenko A. O.; Свідлов Юрій Іванович; Svidlov Yurii Ivanovych; Прощайло В. М.; Proshchailo V. M.У статті подано результати дослідження психофункціональних показників учнів ліцею в процесі їх довготривалої адаптації до навчальних навантажень. Аналіз отриманих даних свідчить про підвищення адаптаційних можливостей ліцеїстів протягом дворічного терміну навчання.Документ Оцінка психофункціонального стану студентів в процесі їх навчання(СумДПУ імені А. С. Макаренка, 2009) Іванова Ольга Іванівна; Ivanova Olha Ivanivna; Басанець Лідія Михайлівна; Basanets Lidiia MykhailivnaУ статті подаються результати дослідження деяких психофункціональних характеристик у студентів в різних умовах організації їх навчальної діяльності. Виявлені особливості реагування студентів на інформаційні навантаження залежно від форм і методів навчання. Отримані результати свідчать про наявність значного функціонального і емоційного напруження організму під час застосування різних форм контролю знань студентів.Документ Психофункціональні показники першокласників у динаміці навчання(2014) Басанець Лідія Михайлівна; Basanets Lidiia Mykhailivna; Іванова Ольга Іванівна; Ivanova Olha Ivanivna; Кулагіна Т. В.; Kulahina T. V.; Токаренко О. М.; Tokarenko O. M.У статті представлені результати дослідження деяких психофункціональних показників першокласників, які навчалися в умовах традиційної школи й гімназії. Виявлено, що учні-гімназисти мали більш високий рівень розумової працездатності та пам’яті порівняно із школярами. Встановлені певні відмінності досліджуваних показників у дітей різної статі, що полягали в перевазі когнітивних функцій у дівчаток. Отримані дані свідчать про задовільну адаптацію дітей 6-річного віку до навчання незалежно від типу освітнього закладу, проте в гімназистів це забезпечується за рахунок більш вираженого функціонального напруження адаптаційних механізмів, ніж у школярів в умовах традиційного навчання.Документ Стан психофізіологічних функцій учнів VIII–VI класів за умов різних систем навчання(2015) Басанець Лідія Михайлівна; Basanets Lidiia Mykhailivna; Яровенко І. В.; Yarovenko I. V.; Гриневич Т. П.; Hrynevych T. P.; Малій Т. М.; Malii T. M.; Токаренко О. М.; Tokarenko O. M.; Дурицька Є. С.; Durytska Ye. S.У статті представлено результати дослідження деяких психофункціональних показників учнів, які навчалися в умовах традиційної школи та гімназії-інтернату на засадах принципів меритократичної освіти. Виявлено, що гімназисти мали більш високий рівень розумової працездатності порівняно зі школярами. Отримані дані свідчать про задовільну спрямованість адаптації дітей до навчальних навантажень незалежно від типу освітнього закладу, проте в гімназистів це забезпечується за рахунок більш вираженого функціонального напруження адаптаційних механізмів.Документ Характеристика психофункціональних показників учнів кадетського корпусу на початковому етапі їх навчання(2013) Іванова Ольга Іванівна; Ivanova Olha Ivanivna; Басанець Лідія Михайлівна; Basanets Lidiia MykhailivnaУ статті представлено результати дослідження деяких психофункціональних показників учнів кадетського корпусу в динаміці першого року навчання. Отримані дані свідчать про сприятливий перебіг адаптації підлітків до навчального середовища, що забезпечує високу ефективність їх розумової діяльності в процесі навчання.