Перегляд за Автор "Andreiko Oksana Ivanivna"
Зараз показуємо 1 - 3 з 3
Результатів на сторінці
Налаштування сортування
Документ Виконавська компетентність скрипаля в контексті роботи над музичним твором(2023) Андрейко Оксана Іванівна; Andreiko Oksana IvanivnaВ статті розглядається значущість виконавської компетентності скрипаля у процесі роботи над музичним твором. У зв'язку з цим, у статті подається структура виконавської компетентності скрипаля, до складу якої входить раціонально‐базовий та художньо‐творчий компоненти. На основі виявлення особливостей компонентів музично‐виконавської компетентності скрипаля у статті подається методика творчого моделювання різнохарактерного виконання виразових засобів скрипаля, що збагачує,розширює смисловий контекст виконання, забезпечує його унікальне стильове представлення, а також визначає комунікативні складові успішної публічної презентації музичного твору.Документ Креативне проектування художньо-персоналізованої творчості скрипаля(СумДПУ імені А. С. Макаренка, 2014) Андрейко Оксана Іванівна ; Andreiko Oksana IvanivnaУ статті розглядається процес креативного моделювання виконавської творчості та художньо-виконавської техніки скрипаля. У зв’язку з цим, висвітлюються методи креативно-проективного методичного комплексу, який має на меті формування у студентів нової виконавсько-творчої установки «Я-виконавець – творець», що спонукає їх до пошуку оригінальних підходів у побудові інтерпретації твору. Даний методичний комплекс складається з блоку креативних і проективних методів, що спрямовуються на моделювання проект-концепції виконання музичного твору й надбання вмінь доцільних комбінацій технічної виразності скрипаля.Документ Потенційні чинники розвитку раціональної скрипкової техніки(СумДПУ імені А. С.Макаренка, 2024) Андрейко Оксана Іванівна; Andreiko Oksana IvanivnaУ статті розглядається низка чинників, що впливають на раціональне формування скрипкової техніки музиканта‐виконавця. У зв’язку з цим, мета статті полягає у спрямуванні становлення виконавської майстерності скрипалів на розвиток у них попередніх уявлень про зміст виконуваного твору, звук як конкретне явище передачі музичної думки, рухові комплекси, які доцільні для втілення виконавського задуму. Головним чинником раціональної скрипкової техніки є доцільна постановки скрипаля, що означає відмову від статичності та підчиненість її типових форм принципам руху. Важливого значення у статті надається комплексному розгляду ролі свідомості у процесі становлення виконавського мистецтва, що дозволяє трансформувати техніку скрипаля на вищий художньо‐інтерпретаційний рівень.