Навчальні видання
Постійне посилання зібрання
Переглянути
Перегляд Навчальні видання за Автор "Гаврило Олена Іллівна"
Зараз показуємо 1 - 4 з 4
Результатів на сторінці
Налаштування сортування
Документ Методичні рекомендації до вибіркової навчальної дисципліни «Організація природоохоронної діяльності з учнями та їх родинами»(СумДПУ імені А. С. Макаренка, 2024) Гаврило Олена Іллівна; Havrylo Olena IllivnaМетодичні рекомендації розроблені для здобувачів освітиденної тазаочної форм навчання у відповідності до навчального плану підготовкимагістрів за спеціальністю 013 Початкова освіта. Збірник містить питання іпрактичні завдання до кожної теми, методичні порадидо їх виконання, практичні рекомендації та вимоги до самостійної роботи з організації природоохоронної діяльності як молодших школярів, так і їх батьків та інших членів родини.Документ Методичні рекомендації до самостійної роботи з навчальної дисципліни «Методика ознайомлення дітей з природним довкіллям та соціумом»(СумДПУ імені А. С. Макаренка, 2022) Гаврило Олена Іллівна; Havrylo Olena IllivnaМетодичні рекомендації розроблені для здобувачів освіти за скороченим терміном навчання денної та заочної форм навчання у відповідності до навчального плану підготовки бакалаврів за спеціальністю 012 Дошкільна освіта. Збірник містить методичні поради, практичні рекомендації та вимоги до виконання самостійної роботи з дисципліни «Методика ознайомлення дітей з природним довкіллям та соціумом».Документ Психологія дитячої творчості(СумДПУ імені А. С. Макаренка, 2023) Гаврило Олена Іллівна; Havrylo Olena Illivna; Колишкіна Алла Петрівна; Kolyshkina Alla PetrivnaДаний посібник призначено для здобувачів вищої освіти за спеціальністю 012 «Дошкільна освіта», а також вихователів, керівників та методистів дошкільних навчальних закладів.Документ Технологія формування дослідницької діяльності у дошкільників(СумДПУ імені А. С. Макаренка, 2021) Гаврило Олена Іллівна; Havrylo Olena IllivnaНавчально-методичний посібник «Технологія формування дослідницької діяльності у дошкільників» у стислій формі висвітлюють психолого-педагогічні і методичні основи формування у дітей дошкільного віку умінь і навичок досліджувати довкілля, розвитку пізнавального інтересу і розумових здібностей у пошуково-дослідній діяльності. Посібник містить теоретичні відомості, питання та завдання для самопідготовки. Даний навчально-методичний посібник призначено для здобувачів вищої освіти за освітньо-професійною програмою підготовки магістрів спеціальності 012 «Дошкільна освіта», а також вихователів, керівників та методистів закладів дошкільної освіти.