Наукові видання
Постійне посилання зібрання
Переглянути
Перегляд Наукові видання за Автор "Butenko Nataliia"
Зараз показуємо 1 - 1 з 1
Результатів на сторінці
Налаштування сортування
Документ Озокеритотерапія як допоміжний засіб впливу на здоров’я осіб із інтелектуальними порушеннями(СумДПУ імені А. С. Макаренка, 2024) Боряк Оксана Володимирівна; Boriak Oksana Volodymyrivna; Бутенко Наталія; Butenko NataliiaЗдоров’я осіб із інтелектуальними порушеннями є важливим аспектом, що потребує уваги та підтримки. Інтелектуальні порушення включають широкий спектр станів, від легких до важких, і можуть бути зумовлені різними причинами, такими як генетичні аномалії, травми головного мозку, інфекції, недостатність живлення під час вагітності або після народження та інші фактори. Війна, яка триває в Україні вже другий рік, негативно впливає в першу чергу на психічне здоров’я людей усіх вікових категорій без виключення. Це стосується як осіб з нормо типовим так і порушеним розвитком. Саме особи із порушеннями психофізичного розвитку (ППФР) потребують комплексної як психологічної так і фізичної допомоги. У ході дослідження розроблено, поглиблено та уточнено: показники та критерії психічного здоров’я осіб із інтелектуальними порушеннями дорослого віку; фізіотерапевтичні процедури, як допоміжний засіб впливу на психічне здоров’я осіб із інтелектуальними порушеннями; обґрунтовано: схему використання озокеритотерапії, як допоміжного засобу впливу на осіб із інтелектуальними порушеннями дорослого віку; умови використання озокеритотерапії в роботі з обраною категорією осіб. Теоретичне значення проведеного дослідження ґрунтується на розширенні відомостей про особливості стану психічного здоров’я осіб із інтелектуальними порушеннями дорослого віку; можливостей використання озокеритотерапії як допоміжного засобу впливу на психічне здоров’я осіб. Практична значення одержаних результатів полягає в тому, що вони дозволяють рекомендувати в практику фізіотерапевтів, лікарів, схему використання озокеритотерапії з метою впливу на психічне здоров’я осіб із порушеннями інтелектуального розвитку – інтелектуальними порушеннями. Проведене дослідження не вичерпує всіх аспектів вирішення означеної проблеми.