Дисертації та автореферати
Постійне посилання на фонд
Переглянути
Перегляд Дисертації та автореферати за Автор "Bezuhlyi Dmytro Serhiiovych"
Зараз показуємо 1 - 1 з 1
Результатів на сторінці
Налаштування сортування
Документ Підготовка майбутніх учителів інформатики до використання засобів комп’ютерної візуалізації в професійній діяльності(СумДПУ імені А. С. Макаренка, 2020) Безуглий Дмитро Сергійович; Bezuhlyi Dmytro SerhiiovychУ дисертації У дисертації представлено результати дослідження проблеми підготовки майбутніх учителів інформатики до використання засобів комп’ютерної візуалізації в професійній діяльності. У роботі проаналізовано та досліджено сучасний стан розробленості проблеми формування у майбутніх вчителів інформатики готовності до використання засобів комп’ютерної візуалізації в професійній діяльності. Схарактеризовано сутність і структуру готовності майбутніх учителів інформатики до використання засобів комп’ютерної візуалізації в професійній діяльності. Визначено й описано критерії, показники та рівні готовності до використання засобів комп’ютерної візуалізації в професійній діяльності – особистісний критерій характеризується показником «Мотивація професійної діяльності», когнітивний критерій – «Знання теоретичних основ візуалізації» та «Знання ЗКВ», процесуальний – показниками «Моделювання образів» та «відтворення образів через ЗКВ», рефлексивний критерій – «Здатність до рефлексії». Названі критерії характеризують три рівні готовності майбутніх учителів інформатики до використання ЗКВ в професійній діяльності – низький, середній і високий. Розроблено й теоретично обґрунтовано модель підготовки майбутніх учителів інформатики до використання засобів комп’ютерної візуалізації в професійній діяльності, яка базується на міждисциплінарному, компетентнісному, синергетичному, культурологічному, структурно-функціональному підходах, загальнодидактичних принципах доступності, системності, взаємозв’язку теорії з практикою, навчання впродовж життя та специфічних принципах когнітивної візуалізації, нелінійності, фундаменталізації, створення цифрового середовища, рефлексивної креативності; передбачає використання форм (інтерактивні лекції, бінарні заняття, лекції-візуалізації, конференції, майстер-класи, тренінги), методів (бесіди, дискусії, мозковий штурм, проблемно-пошуковий), засобів (Інтернет, ЕОР, ЗКВ) та описує рівні готовності до використання засобів комп’ютерної візуалізації на основі критеріїв (особистісний, когнітивний, процесуальний, рефлексивний) та показників (мотивація професійної діяльності, знання теоретичних основ візуалізації, знання ЗКВ, моделювання образів, відтворення образів через ЗКВ, здатність до рефлексії). Експериментально перевірено та підтверджено ефективність моделі підготовки майбутніх учителів інформатики до використання засобів комп’ютерної візуалізації в професійній діяльності.