Актуальні проблеми корекційної педагогіки, психології та реабілітації
Постійне посилання зібрання
Переглянути
Перегляд Актуальні проблеми корекційної педагогіки, психології та реабілітації за Автор "Shlikhtenko Yuliia"
Зараз показуємо 1 - 1 з 1
Результатів на сторінці
Налаштування сортування
Документ Модель реалізації педагогічних умов розвитку творчого потенціалу в майбутніх учителів іноземних мов(СумДПУ імені А. С.Макаренка, 2022) Шліхтенко Юлія; Shlikhtenko YuliiaУ статті розкрито проблеми професійної освіти в контексті впровадження в освітній процес моделі реалізації педагогічних умов розвитку творчого потенціалу в майбутніх учителів іноземних мов. Обґрунтувано формування творчого потенціалу щодо реалізації педагогічних умов за принципами: системності, систематичності та послідовності, а також у забезпеченні мотиваційно-ціннісного, емоційно-когнітивного, комунікативнодіяльнісного та особистісно-рефлексивного компонентів. Методами системного аналізу складових даної моделі дослідження є теоретичний аналіз наукової літератури, модель реалізації педагогічних умов розвитку творчого потенціалу майбутніх учителів іноземних мов, узагальнення, порівняльний аналіз успішних освітніх практик і прогресивного педагогічного досвіду, систематизація. Представлені в статті педагогічні умови доцільно впроваджувати послідовно починаючи з першого курсу. Креативність майбутнього учителя іноземних мов повинна бути завжди присутньою в професійній підготовці як основа його повного включення в педагогічну діяльність. Оскільки розвиток освіченої творчої особистості майбутнього учителя іноземних мов є першочерговим завданням професійної підготовки, то творчий підхід до навчання виходить на перший план. Таким чином, творчий потенціал майбутніх учителів іноземних мов є системою природно обумовлених та відновлюваних ресурсів особистості, реалізація яких у процесі фахової підготовки призводить до значущих професійних та особистісних досягнень. Саме усвідомлення значення творчого потенціалу для здобуття професійного та особистісного успіху майбутніми учителями іноземних мов є однією з визначальних умов його розвитку. Надзвичайно важливо залучати студентів до розвитку творчого потенціалу саме під час аудиторної роботи, що пов’язана перш за все з використанням інтерактивних методів взаємодії між викладачем і студентами та між самими студентами. В процесі впровадження педагогічних умов варто керуватися ідеєю орієнтованості на формування творчої особистості здобувача вищої освіти у галузі вивчення іноземних мов під час фахової підготовки. Успіх навчання, відбитий у значних ціннісних та особистісних змінах здобувача освіти, великою мірою залежить від готовності педагога визнати унікальність та неповторність особи, на яку спрямовано освітній вплив.