Кафедра логопедії
Постійне посилання на фонд
Переглянути
Перегляд Кафедра логопедії за Автор "Kharchenko Tamara Hryhorivna"
Зараз показуємо 1 - 8 з 8
Результатів на сторінці
Налаштування сортування
Документ Корекція уваги та пам’яті дітей передшкільного віку з фонетико-фонематичним недорозвитком мовлення засобами мнемотехніки(2020) Сташкевич Світлана Володимирівна; Stashkevych Svitlana Volodymyrivna; Харченко Тамара Григорівна; Kharchenko Tamara HryhorivnaКваліфікаційна магістерська робота присвячена дослідженню процесу психокорекції недостатності довільної уваги та пам’яті дітей передшкільного віку з фонетико-фонематичним недорозвитком мовлення прийомами мнемотехніки. Здійснено емпіричне дослідження щодо обстеження стану сформованості властивостей довільної уваги та пам’яті дітей передшкільного віку із фонетико-фонематичним недорозвитком мовлення, проаналізовано та інтерпретовано його результати. Складено, обґрунтовано та апробовано експериментальну програму психокорекцї недостатності довільної уваги та пам’яті дітей передшкільного віку з фонетико-фонематичним недорозвитком мовлення засобами мнемотехніки, теоретично обґрунтована та експеримнентально перевірена її ефективність у навчально-виховному процесі. Отримані результати дослідження дозволяють рекомендувати методику мнемотехніки як засобу розвитку та покращення уваги і пам’яті дітей зазначеної категорії для застосування на заняттях у старшій (підготовчій) групі з дітьми із порушеннями мовлення у закладах дошкільної освіти.Документ Особенности психологической коррекции личности осужденных с отклонениями психического развития(Издательский дом "Белгород" "БелГУ", 2015-03) Харченко Тамара Григорівна; Kharchenko Tamara HryhorivnaРассматриваются личностные особенности осужденных с отклонениями психического развития, особенности применения в работе с ними методов когнитивной, поведенческой психологической коррекции, позитивной психотерапии, арт-терапии. Обосновывается необходимость специального психологического сопровождения данной категории осужденных в процессе ресоциализации их личности.Документ Психокорекцiя неуважностi у дiтей раннього вiку iз затримкою мовленнєвого розвитку(СумДПУ імені А. С. Макаренка, 2021) Жданович Ірина Сергіївна; Zhdanovych Iryna Serhiivna; Харченко Тамара Григорівна; Kharchenko Tamara Hryhorivna;Велике значення для формування повноцінної особистості має раннє опановування правильним чітким мовленням. Людина з добре розвиненим мовленням легко вступає в спілкування, може зрозуміло висловлювати свої думки або бажання, домовлятися з партнерами про спільну діяльність, чітко запитувати та відповідати. І навпаки, незрозуміле мовлення сильно ускладнює відносини з оточуючими людьми та часто відображається на характері людини в майбутньому. Аналіз сучасної наукової літератури з даної проблеми показує, що проблема особливостей та розвитку уваги дітей з порушеннями мовлення вивчена недостатньо повно. У зв'язку з її актуальністю нами була обрана тема дослідження: «Психокорекція неуважності у дітей раннього віку із затримкою мовленнєвого розвитку».Документ Психологічна корекція відхилень у поведінці дітей із заїканням старшого дошкільного віку(2020) Заїзжай Анна Олександрівна; Zaizzhai Anna Oleksandrivna; Харченко Тамара Григорівна; Kharchenko Tamara HryhorivnaКваліфікаційна магістерська робота присвячена дослідженню особливостей поведінки дітей старшого дошкільного віку із заїканням та психокорекційній роботі із дітьми означеної категорії. Здійснено емпіричне дослідження щодо виявлення відхилень у поведінці старших дошкільників із заїканням, проаналізовано та інтерпретовано його результати. Складено та апробовано психокорекційну програму по подоланню відхилень у поведінці дітей старшого дошкільного віку із заїканням «Ти все зможеш!», перевірена її ефективність у навчально-виховному процесі.Документ Психологічна підтримка військовослужбовців з посттравматичним стресовим розладом(2020) Лахтарина Юлія Сергіївна; Lakhtaryna Yuliia Serhiivna; Харченко Тамара Григорівна; Kharchenko Tamara HryhorivnaКваліфікаційна магістерська робота присвячена вивченню особливостей поведінки військовослужбовців з посттравматичним стресовим розладом (ПТСР). Здійснено емпіричне дослідження щодо виявлення відхилень у поведінці означеної категорії військовослужбовців, проаналізовано та інтерпретовано його результати. Обґрунтовано та складено психологічні рекомендації практичним психологам в розташуванні військових частин і в реабілітаційних центрах для подолання негативних проявів поведінки та порушень емоційно-вольової сфери у військовослужбовців з ПТСР.Документ Психологічні особливості поведінки дітей молодшого шкільного віку з порушеннями мовлення(CумДПУ імені А. С. Макаренка, 2021) Шарпило Олена Володимирівна; Sharpylo Olena Volodymyrivna; Харченко Тамара Григорівна; Kharchenko Tamara HryhorivnaУ сучасному житті існує безліч факторів, що впливаючи на людину змінюють її психічний стан, установки, відношення до інших людей, провокують появу небажаних форм поведінки. Здатність до саморегуляції поведінки, до формування комунікативних навичок набувають у сучасному житті особливої актуальності. Насамперед це стосується найбільш вразливих категорій дітей, а саме дітей із особливими потребами. Нашу увагу привернули діти молодшого шкільного віку із мовленнєвими порушеннями. Цим дітям дуже важко адаптуватись до наявних труднощів. Перепоною для повноцінного спілкування стають мовленнєві порушення, патохарактерологічні невротичні реакції, страх мовлення, агресивність. Важливо вчасно корегувати небажані прояви поведінки у таких дітей, всіляко підтримувати впевненість у власних силах.Документ Розвиток комунікативних навичок у дітей з порушеннями мовлення(2020) Одинцова Анна Сергіївна; Odyntsova Anna Serhiivna; Харченко Тамара Григорівна; Kharchenko Tamara HryhorivnaКваліфікаційна магістерська робота присвячена дослідженню особливостей розвитку комунікативних навичок у дітей із загальним недорозвиненням мовлення ІІІ рівня старшого дошкільного віку та корекційно-розвитковій роботі з дітьми означеної категорії. Здійснено емпіричне дослідження щодо виявлення рівня розвитку комунікативних навичок у старших дошкільників із загальним недорозвиненням мовлення ІІІ рівня, проаналізовано та інтерпретовано його результати. Складено та апробовано психолого-педагогічну методику формування комунікативних навичок у дітей старшого дошкільного віку із загальним недорозвиненням мовлення ІІІ рівня засобами ігрової діяльності, перевірена її ефективність у навчально-виховному процесі.Документ Розвиток та психокорекція емоційної сфери дітей старшого дошкільного віку із загальним недорозвиненням мовлення ІІІ рівня засобами театротерапії(2020) Забара Анна Миколаївна; Zabara Anna Mykolaivna; Харченко Тамара Григорівна; Kharchenko Tamara HryhorivnaКваліфікаційна магістерська робота присвячена дослідженню особливостей розвитку емоційної сфери старших дошкільників із ЗНМ ІІІ рівня та корекційно-розвитковій роботі з дітьми зазначеної категорії. Здійснено емпіричне дослідження щодо особливостей ідентифікації, вербалізації, відтворення своїх емоцій та розпізнавання емоцій інших людей старшими дошкільниками із загальним недорозвиненням мовлення ІІІ рівня, проаналізовано та інтерпретовано його результати. Складено та апробовано психокорекційну програму з подолання недостатнього рівня ідентифікації, вербалізації, відтворення емоцій у дітей зазначеної категорії засобами театротерапії, перевірена її ефективність у навчально-виховному процесі.