Навчальні видання
Постійне посилання зібрання
Переглянути
Перегляд Навчальні видання за Автор "Dovhopolova Hanna Hennadiivna"
Зараз показуємо 1 - 3 з 3
Результатів на сторінці
Налаштування сортування
Документ Development of American School Organizational Culture in the Concept of «Caring School Community»(2017) Довгополова Ганна Геннадіївна; Dovhopolova Hanna HennadiivnaСтаття присвячена аналізу однієї з сучасних американських концепцій розвитку організаційної культури школи, а саме концепції «турботливої громади». Дана концепція виникла в зв'язку з необхідністю глибоких змін у внутрішньому середовищі американських середніх шкіл. Центральною ідеєю даної концепції є необхідність активізації співпраці між інститутами школи, сім'ї та суспільства з метою створення безпечного середовища в школі.Документ The School-Level Factors of Effective Schooling(2016) Довгополова Ганна Геннадіївна; Dovhopolova Hanna HennadiivnaУ поданій статті проаналізовано основні роботи англомовних дослідників у галузі освітнього менеджменту та теорії освіти (Р. Едмондз, Д. Левін, Р. Марзано, П. Саммонс, Дж. Ширинс) у контексті визначення факторів шкільного рівня, що зумовлюють наявність високих навчальних досягнень учнів. Доведено, що попри наявні відмінності в переліку факторів шкільного рівня у працях різних науковців, серед них можна виокремити п’ять основних. Визначено, що такими факторами є: колегіальність і професіоналізм, складні цілі та ефективний зворотний зв'язок, участь батьків і спільноти, безпечне і впорядковане середовище, обґрунтований і життєздатний навчальний план.Документ Культура американської школи в контексті реформи середньої освіти США 80-х років ХХ – початку ХХІ століття(СумДПУ імені А. С. Макаренка, 2017) Довгополова Ганна Геннадіївна; Dovhopolova Hanna HennadiivnaВизначено стан розроблення проблеми культури американської школи в сучасній вітчизняній порівняльній педагогіці. Схарактеризовано концептуальні підходи до розгляду культури школи в сучасній теорії освіти США. Виокремлено історичні етапи становлення і розвитку культури американської школи. З’ясовано провідні стратегії (розвиток культури високих досягнень, культури співробітництва, культури турботливого та безпечного середовища) та механізмів (програм розвитку культури школи як професійної навчальної громади, чартерних шкіл, автономного шкільного менеджменту, інноваційних шкільних мереж) розвитку культури американської школи в контексті реформи середньої освіти США 80-х років ХХ – початку ХХІ століття. На основі порівняння особливостей розвитку культури американської та української школи окреслено можливості використання інноваційних ідей американського досвіду в Україні.