Навчальні видання
Постійне посилання зібрання
Переглянути
Перегляд Навчальні видання за Автор "Prokopova Liudmyla Ivanivna"
Зараз показуємо 1 - 17 з 17
Результатів на сторінці
Налаштування сортування
Документ Бізнес-план підприємства (фітнес-клубу) – запорука успіху власного бізнесу(СумДПУ імені А. С. Макаренка, 2014) Прокопова Людмила Іванівна; Prokopova Liudmyla IvanivnaВ методичних рекомендаціях вказано, що бізнес-план є формою експертної оцінки доцільності та ефективності здійснення тієї або іншої підприємницької ідеї. В роботі описуються етапи бізнес-планування: підбір виконавців, консультантів та експертів, постановка завдання і розподіл обов’язків між виконавцями, розробка календарного плану виконання робіт, збір вихідної інформації; розробка бізнес-плану; його презентація – доведення основних положень бізнес-плану до потенційних інвесторів. Наводиться схема основних розділів бізнес-плану та їх детальний опис. Приводиться приклад готового бізнес-плану фітнес-клубу «ЛюКс» з надання фізкультурно-оздоровчих та спортивних послуг населенню. Для студентів спеціальності «Фізичне виховання» факультетів фізичної культури педагогічних університетів.Документ Курс лекцій з теорії і методики фізичного виховання(Вінниченко М. Д, 2009) Прокопова Людмила Іванівна; Prokopova Liudmyla Ivanivna; Чхайло Микола Борисович; Chkhailo Mykola BorysovychУ посібнику на системній основі викладено сутність предмету, основні терміни і поняття, якими повинен володіти професійно грамотний спеціаліст, надаються основи теорії і методики навчання руховим діям. Показані особливості фізичного виховання дітей дошкільного, шкільного віку, студентської молоді, дорослого контингенту населення. Надається технологія розробки документів планування з фізичного виховання. Розкривається методика оздоровчої фізичної культури в аспекті використання її різноманітних форм, засобів і методів стосовно різних вікових груп населення. Пропоновані методики базуються на науковій основі, насичені конкретним матеріалом. Книга може бути корисною для студентів, викладачів вузів і вчителів фізичної культури.Документ Методичні рекомендації з написання курсових робіт освітнього рівня «бакалавр» за спеціальністю 014 Середня освіта (Фізична культура)(СумДПУ імені А. С. Макаренка, 2018) Прокопова Людмила Іванівна; Prokopova Liudmyla Ivanivna; Гвоздецька Світлана Володимирівна; Hvozdetska Svitlana VolodymyrivnaКурсова робота є одним із видів наукової роботи, самостійним навчально-науковим дослідженням студента, виконується на кожному курсі з певної дисципліни або з двох-трьох дисциплін одного спрямування. Виконання курсової роботи має за мету дати студентам навички проведення наукового дослідження, розвинути у них навички творчої самостійної роботи, оволодіння загальнонауковими і спеціальними методами сучасних наукових досліджень, поглибленим вивченням будь-якого питання, теми навчальної дисципліни. Згідно з Положенням про організацію навчального процесу у вищих закладах освіти України курсова робота виконується з метою закріплення, поглиблення і узагальнення знань, одержаних студентами за час навчання, та їх застосування до комплексного вирішення конкретного завдання.Документ Методичні рекомендації з організації та проведення виробничої практики за профілем майбутньої професії(СумДПУ імені А. С. Макаренка, 2021) Прокопова Людмила Іванівна; Prokopova Liudmyla IvanivnaВ методичних рекомендаціях, на основі узагальненого досвіду з організації та проведення виробничої практики за профілем майбутньої професії, розкриваються зміст і організаційні основи педагогічної діяльності студентів у закладах загальної середньої освіти. Даються зразки звітної документації щодо планування навчального процесу, організації і проведення фізкультурно-оздоровчих заходів в режимі навчального дня, в позаурочний час та науково-дослідної роботи. Робота рекомендована для студентів спеціальності 014 Середня освіта (фізична культура) факультетів та інститутів фізичної культури педагогічних університетів.Документ Навчально-методичний комплекс з дисципліни теорія і методика фізичного виховання(СумДПУ імені А. С. Макаренка, 2019) Прокопова Людмила Іванівна; Prokopova Liudmyla Ivanivna; Лоза Тетяна Олександрівна; Loza Tetiana Oleksandrivna; Гвоздецька Світлана Володимирівна; Hvozdetska Svitlana VolodymyrivnaПрограма має наскрізний характер і дає повну уяву про систему підготовки висококваліфікованого, конкурентоспроможного фахівця для закладів загальної середньої освіти та спортивних організацій з різним контингентом населення. Посібник передбачає планове, поетапне засвоєння студентами практичних та професійних знань, які передбачають системність і структурування навчально-виховного процесу і базуються на індивідуалізації та диференціації навчання, забезпечують стимулюючу і розвивальну функції отриманих знань, їх самостійність і мобільність у процесі особистісно-орієнтовного навчання. Для кожного етапу навчання програма дає рекомендації щодо оформлення документів учителя фізичної культури. Навчально-методичний посібник – це навчально-методичний комплекс, який розрахований на студентів, магістрів, вчителів фізичної культури, викладачів закладів вищої освіти.Документ Навчально-методичний комплекс з дисципліни методика викладання фізичного виховання у закладах вищої освіти(СумДПУ імені А. С. Макаренка, 2019) Лоза Тетяна Олександрівна; Прокопова Людмила Іванівна; Loza Tetiana Oleksandrivna; Prokopova Liudmyla IvanivnaПрограма дає повну уяву про систему підготовки висококваліфікованого, конкурентоспроможного фахівця для закладів вищої освіти. Посібник передбачає планове, поетапне засвоєння студентами практичних та професійних знань, які передбачають системність і структурування навчально-виховного процесу і базуються на індивідуалізації та диференціації навчання, забезпечують стимулюючу і розвивальну функції отриманих знань, їх самостійність і мобільність у процесі особистісно-орієнтовного навчання. Навчально-методичний посібник – це навчально-методичний комплекс, який розрахований на магістрів, викладачів закладів вищої освіти.Документ Наскрізна програма практик для студентів спеціальності 014.11 Середня освіта. Фізична культура(Суми: СумДПУ ім. А. С. Макаренка, 2017) Прокопова Людмила Іванівна; Prokopova Liudmyla Ivanivna; Лоза Тетяна Олександрівна; Loza Tetiana Oleksandrivna; Гвоздецька Світлана Володимирівна; Hvozdetska Svitlana Volodymyrivna; Рибалко Петро Федорович; Rybalko Petro Fedorovych; Жуков Володимир Леонідович; Zhukov Volodymyr LeonidovychПрограма носить наскрізний характер і дає повне уявлення про систему практичної підготовки за відповідною кваліфікаційною підготовкою, формує у студентів практичні навички професійної діяльності з обраного фаху. Ключові слова: Програма передбачає планове, поетапне засвоєння студентами практичних і професійних навичок та застосування в реальних умовах теоретичних знань, отриманих при вивченні дисциплін психологічно-педагогічного та медично-біологічного циклів навчальних програм. Для кожного етапу практики програма дає рекомендації щодо оформлення звітної документації та пояснення до її упорядкування. Навчально-методичний посібник – це навчально-методичний комплекс, який розрахований на студентів, магістрантів, вчителів фізичної культури, викладачів ВНЗ, методистів.Документ Основи маркетингу і менеджменту фізкультурно-оздоровчих послуг(СумДПУ імені А. С. Макаренка, 2012) Прокопова Людмила Іванівна; Prokopova Liudmyla IvanivnaНавчальний посібник розкриває особливості фізкультурно-оздоровчих послуг у сучасній економіці, концептуальні аспекти та зміст основних напрямів маркетингової діяльності спортивно-оздоровчих організацій у сфері дослідження і сегментування ринку, проектування попиту адекватного пропозиціям фізкультурно-оздоровчих послуг, основні елементи управління маркетинговою діяльністю організацій, практичні рекомендації відкриття бізнесу фізкультурно-спортивного профілю. Видання – це навчально-методичний комплекс, який розрахований на студентів, викладачів, слухачів факультетів підвищення кваліфікації, а також керівників фізкультурно-спортивних організацій.Документ Програма з педагогічної практики (виробничої) у молодшій школі(СумДПУ імені А. С. Макаренка, 2020) Прокопова Людмила Іванівна; Prokopova Liudmyla IvanivnaУ сучасних умовах модернізації вищої освіти України, її євроінтегрування актуалізується проблема професіоналізації університетської підготовки майбутніх фахівців. Такий підхід передбачає орієнтацію змісту, форм, методів і технологій професійної підготовки на формування у майбутніх учителів практичних навичок роботи, професійних компетентностей, що уможливить ефективне здійснення ними педагогічної діяльності з фізичної культури в умовах початкової школи. Готовність майбутнього вчителя фізичної культури до практичної роботи з учнями визначається рівнем його теоретичної та практичної підготовки. Теоретична – передбачає сформованість у студента низки компетентностей, передусім системи знань з фізичної культури, психолого-педагогічних знань, умінь і навичок, закономірностей процесу навчання і практичної діяльності в ньому, методики формування умінь і навичок. Практична готовність (уміння застосовувати теоретичні знання в практичній діяльності) майбутнього педагога формується у процесі опанування ним досвіду професійної діяльності під час навчання у вищій школі, передусім у процесі проходження педагогічної практики в закладах загальної середньої освіти. Майбутній учитель не лише опановує професійні компетентності, а й вчиться вирішувати практичні питання педагогічного змісту. Професійна компетентність майбутніх учителів фізичної культури – це нормативна комплексно-інтегративна характеристика особистості, яка визначає її готовність та здатність до виконання функцій професійної діяльності, ефективного вирішення навчально-виховних завдань, орієнтує на постійне професійне удосконалення та актуалізацію творчого потенціалу на основі використання набутих знань, професійного та життєвого досвіду, цінностей, здібностей та професійно-значущих якостей. Педагогічна практика одна із активних і основних форм навчання, зв'язуюча ланка між теоретичним навчанням та самостійною практичною діяльністю студентів. Має статус обов'язкової і закінчується захистом документації з педагогічної практики на комісії. Комісія у складі завідувача з навчальної та виробничої практик університету, завідувача кафедри, керівника практики від кафедри, методистів з фаху на підставі наданих студентом-практикантом матеріалів практики, оцінює роботу студента, який отримує диференційований залік. Діяльність студентів під час педагогічної практики є аналогом професійної діяльності вчителя, адекватна змісту і структурі педагогічної діяльності, організовується в реальних умовах школи. Вона характеризується тим же розмаїттям стосунків і функцій, що й діяльність учителя.Документ Програма комплексного державного іспиту з теорії і методики фізичного виховання та психолого-педагогічних дисциплін(СумДПУ імені А. С. Макаренка, 2021) Прокопова Людмила Іванівна; Prokopova Liudmyla Ivanivna; Лоза Тетяна Олександрівна; Loza Tetiana Oleksandrivna; Гвоздецька Світлана Володимирівна; Hvozdetska Svitlana VolodymyrivnaАтестація здобувачів ступеня вищої освіти «бакалавр» зі спеціальності 014 Середня освіта (Фізична культура) проводиться у формі комплексного іспиту за фахом, захисту кваліфікаційної роботи та завершується видачою документу державного зразка про присудження йому ступеня бакалавра із присвоєнням кваліфікації: Вчитель фізичної культури. Організатор спортивно-масової та анімаційної роботи або Вчитель фізичної культури. Вчитель предмету «Захист України». Відповідно до навчального плану за освітньо-професійною програмою «Середня освіта (Фізична культура)» вибрано структуру завдань державної атестації випускників згідно з наступним варіантом: захист кваліфікаційної роботи та комплексний державний іспит за фахом, який складається з трьох розділів: перший – теорія і методики фізичного виховання; другий – теорія та практика навчання і виховання; третій – загальна та соціальна психологія. Мета комплексного державного іспиту – контроль та оцінка рівня компетентностей випускника, отриманих студентом протягом навчання; виявлення навичок вирішення практичних завдань, конкретного аналізу проблемних ситуацій. Керуючись принципами гуманізму, демократизму, принципами організації процесу фізичного виховання і враховуючи національні засади виховання та регіональні особливості, передовий вітчизняний і світовий досвід, з метою формування системи знань про фізичну культуру, яка відповідає сучасності і віковим особливостям різного контингенту населення в процесі фізичного виховання, випускник повинен показати володіння фаховими компетентностями.Документ Робоча програма з педагогічної практики в школі(СумДПУ імені А. С. Макаренка, 2020) Прокопова Людмила Іванівна; Prokopova Liudmyla IvanivnaНавчально-методичний посібник містить приклади розробки залікової документації з педагогічної практики. Усі документи мають схематичне зображення, що вигідно відрізняє даний посібник від інших, а також надає можливість студентам створити уяву про зміст документу в цілому і розібратися в навчальній та звітній документації учителя фізичної культури. Документація складена відповідно до оновлених програм з фізичної культури для учнів 5-9 та 10-11 класів. Для вчителів фізичної культури, викладачів закладів вищої освіти і студентів відповідного фаху педагогічних навчальних закладів.Документ Робочий зошит для самостійих робіт з теорії та методики фізичного виховання(СумДПУ ім А. С. Макаренка, 2020) Прокопова Людмила Іванівна; Prokopova Liudmyla IvanivnaМетодичні рекомендації написано відповідно до програми курсу «Теорія і методика фізичного виховання» для студентів спеціальностей 014 Середня освіта (Фізична культура), 017 Фізична культура і спорт та 227 Фізична терапія і ерготерапія. Самостійна робота – це специфічний вид діяльності, який спрямований на зміцнення і поглиблення знань студентів з теорії та методики фізичного виховання, активізацію їх пізнавальної діяльності; формування умінь використовувати знання в ситуаціях, які моделюють професійно-педагогічну діяльність; навичок самостійної роботи з науковою та методичною літературою.Документ Робочий зошит з педагогічної практики у молодшій школі(ФОП Цьома С. П., 2018) Прокопова Людмила Іванівна; Prokopova Liudmyla IvanivnaУ методичних рекомендаціях розкриваються зміст і організаційні основи педагогічної діяльності студентів у загальноосвітніх навчальних закладах. Значне місце відведено рекомендаціям щодо планування навчального процесу, організації і проведення фізкультурно-оздоровчих заходів в режимі навчального дня та у позаурочний час, науково-дослідної роботи. Для студентів 2 курсу спеціальності 014.11 Середня освіта. Фізична культура.Документ Робочий зошит студента-практиканта(СумДПУ імені А. С. Макаренка, 2018) Прокопова Людмила Іванівна; Prokopova Liudmyla IvanivnaУ методичних рекомендаціях на основі узагальненого досвіду з організації і проведення педагогічної практики розкриваються зміст і організаційні основи педагогічної діяльності студентів у загальноосвітніх навчальних закладах. Даються рекомендації щодо планування навчального процесу, організації і проведення фізкультурно-оздоровчих заходів в режимі навчального дня та у позаурочний час, науково-дослідної роботи. Книга рекомендована для студентів спеціальності 6.010202 «Спорт» факультетів фізичної культури педагогічних університетів.Документ Робочий зошит студента-практиканта(Суми : СумДПУ імені А. С. Макаренка, 2020) Прокопова Людмила Іванівна; Prokopova Liudmyla IvanivnaУ методичних рекомендаціях на основі узагальненого досвіду з організації та проведення педагогічної практики розкриваються зміст і організаційні основи педагогічної діяльності студентів у загальноосвітніх навчальних закладах. Даються рекомендації щодо планування навчального процесу, організації і проведення фізкультурно-оздоровчих заходів в режимі навчального дня та у позаурочний час, науково-дослідної роботи. Виробнича практика студентів Навчально-наукового інституту фізичної культури проводиться на різних базах закладів загальної середньої освіти і дає можливість визначити їх рівень професійної компетентності, показує готовність студента до організації і проведення власної педагогічної діяльності з використанням новітніх навчальних технологій, особистісно-орієнтованого навчання в умовах творчого саморозвитку на визначеній кваліфікацією посаді.Документ Робочий зошит студента-практиканта з виробничої практики за профілем майбутньої професії(СумДПУ імені А. С. Макаренка, 2021) Прокопова Людмила Іванівна; Prokopova Liudmyla IvanivnaУ робочому зошиті викладені бланки документів з виробничої практики за профілем майбутньої професії у закладах загальної середньої освіти, які допоможуть студентам виконати завдання з виробничої практики і сприятимуть в оформленні звітної документації. Методичні рекомендації пропонуються вчителям фізичної культури, керівникам практик та студентам усіх форм навчання за спеціальністю 014 Середня освіта (фізична культура) факультетів та інститутів фізичної культури педагогічних університетів.Документ Технологія створення фізкультурно-спортивної організації(СумДПУ ім. А. С. Макаренка, 2014) Прокопова Людмила Іванівна; Prokopova Liudmyla IvanivnaВ методичних рекомендаціях описуються всі етапи та нюанси реєстрації бізнесу в Україні (також за спрощеною системою). В роботі даються поради щодо зменшення початкового ризику при веденні бізнесу. Даються зразки документів державної реєстрації фізкультурно-спортивної організації. В методичних рекомендаціях визначається процедура ліцензування діяльності організації фізкультурно-оздоровчого та спортивного напрямів. Для студентів спеціальності «Фізичне виховання» факультетів фізичної культури педагогічних університетів.