Навчальні видання
Постійне посилання зібрання
Переглянути
Перегляд Навчальні видання за Автор "Loza Tetiana Oleksandrivna"
Зараз показуємо 1 - 6 з 6
Результатів на сторінці
Налаштування сортування
Документ Навчально-методичний комплекс з дисципліни теорія і методика фізичного виховання(СумДПУ імені А. С. Макаренка, 2019) Прокопова Людмила Іванівна; Prokopova Liudmyla Ivanivna; Лоза Тетяна Олександрівна; Loza Tetiana Oleksandrivna; Гвоздецька Світлана Володимирівна; Hvozdetska Svitlana VolodymyrivnaПрограма має наскрізний характер і дає повну уяву про систему підготовки висококваліфікованого, конкурентоспроможного фахівця для закладів загальної середньої освіти та спортивних організацій з різним контингентом населення. Посібник передбачає планове, поетапне засвоєння студентами практичних та професійних знань, які передбачають системність і структурування навчально-виховного процесу і базуються на індивідуалізації та диференціації навчання, забезпечують стимулюючу і розвивальну функції отриманих знань, їх самостійність і мобільність у процесі особистісно-орієнтовного навчання. Для кожного етапу навчання програма дає рекомендації щодо оформлення документів учителя фізичної культури. Навчально-методичний посібник – це навчально-методичний комплекс, який розрахований на студентів, магістрів, вчителів фізичної культури, викладачів закладів вищої освіти.Документ Навчально-методичний комплекс з дисципліни методика викладання фізичного виховання у закладах вищої освіти(СумДПУ імені А. С. Макаренка, 2019) Лоза Тетяна Олександрівна; Прокопова Людмила Іванівна; Loza Tetiana Oleksandrivna; Prokopova Liudmyla IvanivnaПрограма дає повну уяву про систему підготовки висококваліфікованого, конкурентоспроможного фахівця для закладів вищої освіти. Посібник передбачає планове, поетапне засвоєння студентами практичних та професійних знань, які передбачають системність і структурування навчально-виховного процесу і базуються на індивідуалізації та диференціації навчання, забезпечують стимулюючу і розвивальну функції отриманих знань, їх самостійність і мобільність у процесі особистісно-орієнтовного навчання. Навчально-методичний посібник – це навчально-методичний комплекс, який розрахований на магістрів, викладачів закладів вищої освіти.Документ Наскрізна програма практик для студентів спеціальності 014.11 Середня освіта. Фізична культура(Суми: СумДПУ ім. А. С. Макаренка, 2017) Прокопова Людмила Іванівна; Prokopova Liudmyla Ivanivna; Лоза Тетяна Олександрівна; Loza Tetiana Oleksandrivna; Гвоздецька Світлана Володимирівна; Hvozdetska Svitlana Volodymyrivna; Рибалко Петро Федорович; Rybalko Petro Fedorovych; Жуков Володимир Леонідович; Zhukov Volodymyr LeonidovychПрограма носить наскрізний характер і дає повне уявлення про систему практичної підготовки за відповідною кваліфікаційною підготовкою, формує у студентів практичні навички професійної діяльності з обраного фаху. Ключові слова: Програма передбачає планове, поетапне засвоєння студентами практичних і професійних навичок та застосування в реальних умовах теоретичних знань, отриманих при вивченні дисциплін психологічно-педагогічного та медично-біологічного циклів навчальних програм. Для кожного етапу практики програма дає рекомендації щодо оформлення звітної документації та пояснення до її упорядкування. Навчально-методичний посібник – це навчально-методичний комплекс, який розрахований на студентів, магістрантів, вчителів фізичної культури, викладачів ВНЗ, методистів.Документ Проблеми стану здоров`я різних груп населення та шляхи їх вирішення(Scince and Edukation a New Dimension. Numanities and Social Sciences,VI(28),I:169, 2018-06) Лоза Тетяна Олександрівна; Loza Tetiana Oleksandrivna; Лях Михайло Вікторович; Liakh Mykhailo ViktorovychЦель – изучить проблемы и факторы которые влияют на состояние здоровья разных групп населения. Анализ литературы позволил определить некоторые аспекты этой проблемы: личностное индивидуальное стремление к здоровью; общественное значение состояния здоровья каждого индивида и всего населения в целом; создание новых действующих систем, обеспечивающих здоровье (укрепление, сохранение и восстановление); самоподготовка и государственная поддержка всех, кто будет заниматься проблемами здоровья с разными группами населения. Доведено оздоровительное значение двигательной активности на всех этапах жизни человека и необходимость внедрения оздоровительной тренировки для улучшения состояния здоровья. Проведенные исследования позволили сформулировать такое определение понятия здоровья: «Здоровье это психофизическое состояние человека которое, характеризуется отсутствием патологических изменений и функциональным состоянием достаточным для полноценной биосоциальной адаптации и сохранения физической и психологической работоспособности в условиях природной среды жизнедеятельности». Использование средств физической культуры для оптимизации всего этого состояния в значительной степени будет связано с использованием индивидуальных оздоровительно тренировочных программ и мощных мотивационных психолого-социальных установок на укрепление и сохранение здоровья. Определены четыре основных режима двигательной активности (оздоровительный, тренировочный, режим поддержки спортивного долголетия, щадящий – реабилитационный) для разных состояний здоровья человека. Обозначены, систематизированы и обобщены факторы, а также показана их взаимосвязь, которая определяет возможность и надежность достижения цели оздоровления. Полученные результаты исследования могут быть использованы как базовая основа в составлении оздоровительных тренировочных программ для обеспечения эффективного решения задач физического воспитания с разными группами населения.Документ Програма комплексного державного іспиту з теорії і методики фізичного виховання та психолого-педагогічних дисциплін(СумДПУ імені А. С. Макаренка, 2021) Прокопова Людмила Іванівна; Prokopova Liudmyla Ivanivna; Лоза Тетяна Олександрівна; Loza Tetiana Oleksandrivna; Гвоздецька Світлана Володимирівна; Hvozdetska Svitlana VolodymyrivnaАтестація здобувачів ступеня вищої освіти «бакалавр» зі спеціальності 014 Середня освіта (Фізична культура) проводиться у формі комплексного іспиту за фахом, захисту кваліфікаційної роботи та завершується видачою документу державного зразка про присудження йому ступеня бакалавра із присвоєнням кваліфікації: Вчитель фізичної культури. Організатор спортивно-масової та анімаційної роботи або Вчитель фізичної культури. Вчитель предмету «Захист України». Відповідно до навчального плану за освітньо-професійною програмою «Середня освіта (Фізична культура)» вибрано структуру завдань державної атестації випускників згідно з наступним варіантом: захист кваліфікаційної роботи та комплексний державний іспит за фахом, який складається з трьох розділів: перший – теорія і методики фізичного виховання; другий – теорія та практика навчання і виховання; третій – загальна та соціальна психологія. Мета комплексного державного іспиту – контроль та оцінка рівня компетентностей випускника, отриманих студентом протягом навчання; виявлення навичок вирішення практичних завдань, конкретного аналізу проблемних ситуацій. Керуючись принципами гуманізму, демократизму, принципами організації процесу фізичного виховання і враховуючи національні засади виховання та регіональні особливості, передовий вітчизняний і світовий досвід, з метою формування системи знань про фізичну культуру, яка відповідає сучасності і віковим особливостям різного контингенту населення в процесі фізичного виховання, випускник повинен показати володіння фаховими компетентностями.Документ Програма підсумкової атестації з дисципліни «Теорія фізичної культури, фізичне виховання різних груп населення»(СумДПУ імені А. С. Макаренака, 2019) Лоза Тетяна Олександрівна; Дубинська Оксана Яківна; Loza Tetiana Oleksandrivna; Dubynska Oksana YakivnaУ програмі визначене основне коло знань необхідних магістранту закладу вищої освіти для підготовки до підсумкової атестації з дисципліни: «Теорія фізичної культури, фізичне виховання різних груп населення». Запропоновані питання для підготовки до іспитів. Методичні рекомендації призначені для магістрантів, викладачів вузів.