Кафедра хореографії та музичного мистецтва
Постійне посилання на фонд
Переглянути
Перегляд Кафедра хореографії та музичного мистецтва за Автор "Hao Tsianzhu"
Зараз показуємо 1 - 1 з 1
Результатів на сторінці
Налаштування сортування
Документ Народні струнні інструменти в музичній культурі Китаю(2021) Гао Цянжу; Hao Tsianzhu; Єрьоменко Андрій Юрійович; Yeromenko Andrii YuriiovychКитайська Народна Республіка тривалий час була закритою для туристів, а її культура навіть на сьогоднішньому етапі розвитку мистецтвознавства, досі має актуальні питання до вивчення. Як відомо, китайці шанують фольклорні традиції своєї країни і впроваджують їх, в першу чергу, у власну культуру, зокрема і музичну. Музика Китаю має багатий інструментарій. Незвичними народними інструментами, які потребують додаткової уваги дослідників є група струнних інструментів. Зважаючи на розквіт сучасної китайської цивілізації, активну еміграцію жителів Сходу на територію України, сьогодні першочергово постає питання культурної асиміляції. У зв’язку із вищенаведеним, обрана тема дослідження набуває значного рівня актуальності. Мета роботи: виявити місце народних струнних інструментів у музичній культурі Китаю. Відповідно до мети дослідження передбачається вирішення наступних завдань: • проаналізувати історично-мистецький дискурс китайської музичної культури у дослідженнях науковців; • з’ясувати особливості музичних традицій Китаю; • виокремити різновиди китайських народних струнних інструментів; • визначити вплив народних струнних інструментів на сучасну музичну культуру Китаю. Об єктом дослідження є музична культура Китаю. Предметом роботи - китайські народні струнні інструменти. Структура та обсяг роботи: робота складається зі змісту, 2 розділів, 4 підрозділів, висновків до розділів, висновків, додатків (5 одиниць), списку використаних джерел (89 позицій). Основний зміст роботи викладено на 41-й сторінці. Загальний об’єм роботи 56 сторінок.